Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
Po VŠE jsem začal pracovat jako novinář v Hospodářských novinách a Aktuálně.cz. Od roku 2006 se věnuji firemní komunikaci, z toho 8 let ve Vodafonu, kde jsem byl poslední roky ředitel korporátní komunikace, externí i interní. V létě 2015 jsme s kolegyněmi založili agenturu I am PR a pomáháme různým firmám a neziskovým organizacím, menším i větším, většinou českým.
Původní profesí je novinář – nejprve v České televizi, později v Hospodářských novinách. Z pozice zástupce šéfredaktora HN odešel v polovině devadesátých let a společně s kolegou Janem Klímou založil agenturu AC&C Public Relations. Ta dnes patří k několika největším na českém trhu a komunikuje pro řadu globálních značek. Nesnáší stovky a tisíce stran koncepcí, analýz, prezentací, plánů, schémat a grafů. Říká, že na většinu problémů lze použít selský rozum, vidět souvislosti a pak vymyslet jednoduché a zároveň zajímavé řešení. Vystudoval VŠE v Praze a Jazykový institut v Pekingu.
Působí jako PR Manažer pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti AMC Networks International Central Europe. V rámci launche kampaně, pokračování druhé sezony seriálu Fear the Walking Dead, měl na starosti koordinaci PR aktivit jak ze strany standardní propagace seriálu, tak skrze prankové stunty. Na těch spolupracovalo AMC s YouTuberem Fatty Pillow v rámci kampaně v České republice a s moderátorem Binděm na Slovensku.
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.
Štěpán Kačena má na starosti marketingovou komunikaci služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Dříve působil v komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Novinářské zkušenosti má z ČT a E15.
Petr Kukal vystudoval učitelství pro ZŠ a SŠ v oborech český jazyk a literatura a základy společenských věd na Univerzitě Karlově v Praze. Učitelstvím se také živil, kromě učení na základní škole vyučoval i dospělé na střední škole ve večerním studiu. Byl šéfredaktorem pedagogického časopisu a nakladatelství učebnic. Působil také na ministerstvu školství nebo jako vedoucí pracovník Výzkumného ústavu pedagogického. Je členem PEN klubu, básník, recenzent, publicista a marketingový konzultant.
V oblasti marketingu a PR se pohybuji od roku 2004 a díky svým zkušenostem dokážu rozklíčovat, které služby váš projekt posunou kupředu a které nikoli. Od studentských let jsem pracoval v médiích jako reportér. Později jsem nastoupil na pozici marketingového a produktového manažera a působil také jako tiskový mluvčí. V té době jsem s kolegy založil Kapesní svět, kterému se dnes věnuji naplno. Ve volném čase řídím profesní neziskovou organizaci PR Klub, která se zabývá vzděláváním v oblasti public relation. Jsem zastáncem srozumitelných a funkčních řešení, termíny jsou pro mě posvátné a nikdy ode mě neuslyšíte větu „Toho si nikdo nevšimne.“
Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.
Adam je stratég a zakladatel KONTRA. Má za sebou patnáctiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních šest let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž. Ve své práci se často věnuje společenské změně.
Na poli Public Relations se Jitka pohybuje více než deset let. Jako Account Manager zodpovídala za externí i interní komunikaci společností Motorola, Moeller Elektrotechnika, Check Point a dalších. Další zkušenosti a znalosti trhu v oblasti informačních a telekomunikačních technologií získala během svého působení v agentuře IBRS, kde se podílela mimo jiné na přípravě a realizaci marketingových výzkumů pro T-Mobile. V roce 2006 nastoupila na pozici vedoucí externí komunikace právě ve společnosti T-Mobile. Během rodičovské dovolené se věnovala komunikaci menších projektů, spolupracovala s neziskovými organizacemi a dosud působí jako tajemnice České asociace festivalů. V letošním roce nastoupila jako Account Manager v agentuře AC&C Public Relations, kde pracuje opět pro společnost T-Mobile.
Ivo Půr se PR věnoval v politické straně, státní správě i v komunikačních agenturách. Od roku 2015 zodpovídá za sektorovou komunikaci KPMG Česká republika. Za nejdůležitější považuje rozhled a pokoru.
Jiří Rýdl začal v herním průmyslu před mnoha lety v Brně, když s tvůrci úspěšné logické hry Fish Fillets začal pracovat na sérii UFO, která se postupně rozrostla na trilogii. Tým ALTARu se následně stal součástí Bohemia Interactive, kde společně položili základy další úspěšné série ArmA. Nyní pracuje ve Warhorse Studios na propagaci realistického RPG ze středověku Kingdom Come: Deliverance, který byl vyhlášen třetím nejúspěšnějším projektem roku 2014 na Kickstarteru.
Absolvent sociologie, novinář a posléze PRista. Osciluje mezi public relations v PR.Konektoru, obsahovým marketingem v Konektor Social a influencer marketingem v The Hive. Nejvíc ho ale baví všechny disciplíny propojovat. Za integrované kampaně obdržely týmy pod jeho vedením řadu českých i zahraničních ocenění.
Karel Taschner se v oblasti médií, PR a korporátní komunikace pohybuje již více než 20 let. Po absolvování Technické univerzity Liberec nastoupil do mezinárodního vydavatelství IDG, kde působil jako redaktor a následně šéfredaktor odborných IT titulů Computerworld a Business World. Po deseti letech v médiích přešel v roce 2005 do Českého Telekomu, kde působil jako ředitel interní a externí komunikace. Ve společnosi Hewlett-Packard následně řídil PR v České a Slovenské republice do roku 2014. V současnosti je PR manažer Amazonu v ČR.