Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Eliška Vyhnánková Eliška Vyhnánková

Freelancer - Social Media Consultant

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

9:10 - 9:40

Proč obsahový marketing (ne)selhává

Že je obsah král, jste už slyšeli. O to zvláštnější však je, že často skončí jako ustrašený králíček, kterého klient po pár měsících bez milosti zařízne. Petr vám v prezentaci „Proč obsahový marketing (ne)selhává“ představí nejčastější důvody neúspěchu, ale zároveň také cesty, jak se mu vyhnout. Můžete se těšit na příklady projektů, které uspěly, ale i na ty, kterým to nevyšlo, a důvody, proč se tak stalo.

Petr Michl Petr Michl

Šéfredaktor

Marketing Journal

Petr Michl

Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

9:45 - 10:05

Jak vznikají kampaně v agentuře bez kreativního oddělení

Myšlení a procesy Inspira se opírají o 3 hlavní expertízy: Social Media, PR a Digital. Strukturu agentury jsme postavili tak, abychom nepotřebovali kreativní oddělení. Někdy to hrozně bolí, dává to ale zároveň velkou výhodu. Kreativa a strategické koncepty vznikají tam, kde ve většině agentur dávají juniory bez zkušeností - u Social Media Managerů. Jejich role vyžaduje extrémní přehled a v našem případě je toto oddělení srdcem celé agentury. Jak to funguje, kdy to naopak trochu drhne a jak v téhle atmosféře vytváříme mezinárodní kampaně, které kombinují Social, PR a digitální vidění věcí?

Martin Ježek Martin Ježek

Managing Director

Inspiro Solutions

Martin Ježek

Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.

10:10 - 10:30

Neřešte média, ale obsah

Digitál, papír, klínové písmo nebo kouřové signály, to je úplně fuk. Jsou to jenom prostředky komunikace. Hlavní je příběh, který zaujme. Ten často aby špendlíčkem pohledal, a někdy si ho prostě musíte vytvořit. Jako v projektu ke dvaceti letům T-Mobile v ČR. No a jindy se to zase úplně samo rozjede tak, že se naopak těšíte, až se váš příběh mediálně vyčerpá. Třeba když do ČR vezete křesťanské uprchlíky z Iráku.

Martin Frýdl Martin Frýdl

AC&C Public Relations

Martin Frýdl

Původní profesí je novinář – nejprve v České televizi, později v Hospodářských novinách. Z pozice zástupce šéfredaktora HN odešel v polovině devadesátých let a společně s kolegou Janem Klímou založil agenturu AC&C Public Relations. Ta dnes patří k několika největším na českém trhu a komunikuje pro řadu globálních značek. Nesnáší stovky a tisíce stran koncepcí, analýz, prezentací, plánů, schémat a grafů. Říká, že na většinu problémů lze použít selský rozum, vidět souvislosti a pak vymyslet jednoduché a zároveň zajímavé řešení. Vystudoval VŠE v Praze a Jazykový institut v Pekingu.

Jitka Pajurková Jitka Pajurková

Account Manager

AC&C Public Relations

Jitka Pajurková

Na poli Public Relations se Jitka pohybuje více než deset let. Jako Account Manager zodpovídala za externí i interní komunikaci společností Motorola, Moeller Elektrotechnika, Check Point a dalších. Další zkušenosti a znalosti trhu v oblasti informačních a telekomunikačních technologií získala během svého působení v agentuře IBRS, kde se podílela mimo jiné na přípravě a realizaci marketingových výzkumů pro T-Mobile. V roce 2006 nastoupila na pozici vedoucí externí komunikace právě ve společnosti T-Mobile. Během rodičovské dovolené se věnovala komunikaci menších projektů, spolupracovala s neziskovými organizacemi a dosud působí jako tajemnice České asociace festivalů. V letošním roce nastoupila jako Account Manager v agentuře AC&C Public Relations, kde pracuje opět pro společnost T-Mobile.

10:35 - 10:55

Coffee break

10:55 - 11:15

Video updates: Content marketing mapující vývoj hry Kingdom Come: Deliverance

Vývoj počítačových her je komplexní proces, na kterém spolupracují nezřídka stovky lidí, od progamátorů, přes designéry, grafiky, scénáristy až po herce. Projekty s rozpočty ve stovkách milionů dolarů přitahují pozornost médií i fanoušků od prvního odhalení námětu, kulminují v době vydání a pokračují s vývojem herních přídavků a pokračování. Oblíbeným formátem je tak vývojářský deníček (často i v češtině nazvaný developers diary), který představí vizi vývojáře, provede fanoušky zákulisím studia a odhalí tajemství, která při zběžném pohledu na Steam zůstanou skryta. Pojďme se podívat na to, jak přilákat pozornost hráčů pomocí deníčků z vývoje Kingdom Come: Deliverance.

Jiří Rýdl Jiří Rýdl

Marketing Manager

Warhorse Studios

Jiří Rýdl

Jiří Rýdl začal v herním průmyslu před mnoha lety v Brně, když s tvůrci úspěšné logické hry Fish Fillets začal pracovat na sérii UFO, která se postupně rozrostla na trilogii. Tým ALTARu se následně stal součástí Bohemia Interactive, kde společně položili základy další úspěšné série ArmA. Nyní pracuje ve Warhorse Studios na propagaci realistického RPG ze středověku Kingdom Come: Deliverance, který byl vyhlášen třetím nejúspěšnějším projektem roku 2014 na Kickstarteru.

11:20 - 11:40

Z korporace na vlastní nohy

Na první pohled se může zdát, že ředitelská židle a šestimístný měsíční plat je to nejlepší, co vás v kariéře může potkat a že by se toho měl člověk držet za každou cenu. Já se pustil a za první rok mám několik poznatků: 1) podobná změna se dá zvládnout i s hypotékou a dětmi, 2) učím se mnohem rychleji, než jsem se učil v zaměstnání a 3) potkávám pestřejší paletu lidí a 4) mám pocit, že jsem o hodně blíž realitě než dřív a 5) není to jen procházka růžovou zahradou.

Miroslav Čepický Miroslav Čepický

Spolumajitel

I am PR

Miroslav Čepický

Po VŠE jsem začal pracovat jako novinář v Hospodářských novinách a Aktuálně.cz. Od roku 2006 se věnuji firemní komunikaci, z toho 8 let ve Vodafonu, kde jsem byl poslední roky ředitel korporátní komunikace, externí i interní. V létě 2015 jsme s kolegyněmi založili agenturu I am PR a pomáháme různým firmám a neziskovým organizacím, menším i větším, většinou českým.

11:45 - 12:05

5 mýtů, které pohřbívají PR v digitální éře

Frusack je kompostovatelná alternativa k mikroténovým pytlíkům, kterou předvedly veřejnosti v dubnu 2015 dvě české studentky medicíny a v létě 2016 přišel jako produkt na trh. Proč má smysl investovat do PR právě u začínajících start-upů nebo produktů? To vám vysvětlí Adam Ondráček na case-study kampaně pro Frusack a vyvrátí pět mýtů, které pohřbívají PR v digitální éře.

Adam Ondráček Adam Ondráček

Founder

Adam Ondráček

Adam Ondráček

Adam je stratég a zakladatel KONTRA. Má za sebou patnáctiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních šest let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž. Ve své práci se často věnuje společenské změně.

12:10 - 13:10

Oběd

13:10 - 13:30

Atraktivní profil státní instituce na sociální síti Twitter

Ve své prezentaci vám představím twitterový účet Ministerstva kultury, jeho specifika a kreativní přístup k tvorbě obsahu. Popíšu vám, jak se účet vyvíjel, a proč je nyní tak oblíbený. Jak na náš twitter reagovala veřejnost, jak ho přijali a komu se to naopak nelíbilo? Twitterový účet veřejné instituce je prostě jako chůze po hraně, jak tedy nepřepadnout?

Petr Kukal Petr Kukal

Pracovník tiskového oddělení kabinetu ministra

Petr Kukal

Petr Kukal vystudoval učitelství pro ZŠ a SŠ v oborech český jazyk a literatura a základy společenských věd na Univerzitě Karlově v Praze. Učitelstvím se také živil, kromě učení na základní škole vyučoval i dospělé na střední škole ve večerním studiu. Byl šéfredaktorem pedagogického časopisu a nakladatelství učebnic. Působil také na ministerstvu školství nebo jako vedoucí pracovník Výzkumného ústavu pedagogického. Je členem PEN klubu, básník, recenzent, publicista a marketingový konzultant.

13:35 - 13:55

Influencer marketing v praxi

Co může značce přinést spolupráce s influencery? Ukázka aktuální kampaně, ve které se podařilo integrovat influencer marketing s PR a obsahovým marketingem.

Jan Huk Jan Huk

PR Manager

AMC Networks International Central Europe

Jan Huk

Působí jako PR Manažer pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti AMC Networks International Central Europe. V rámci launche kampaně, pokračování druhé sezony seriálu Fear the Walking Dead, měl na starosti koordinaci PR aktivit jak ze strany standardní propagace seriálu, tak skrze prankové stunty. Na těch spolupracovalo AMC s YouTuberem Fatty Pillow v rámci kampaně v České republice a s moderátorem Binděm na Slovensku.

Rostislav Starý Rostislav Starý

Partner

Konektor PR s.r.o.

Rostislav Starý

Absolvent sociologie, novinář a posléze PRista. Osciluje mezi public relations v PR.Konektoru, obsahovým marketingem v Konektor Social a influencer marketingem v The Hive. Nejvíc ho ale baví všechny disciplíny propojovat. Za integrované kampaně obdržely týmy pod jeho vedením řadu českých i zahraničních ocenění.

14:00 - 14:20

Work hard. Have fun. Make history.

Gafa – to je souhrnný název pro firmy (Google-Apple-Facebook-Amazon), které se vymykají všem standardům a zažitým praktikám v celé řadě oblastí. Amazon je firma, která si zakládá na tom, že je jiná. Týká se to samozřejmě i oblasti PR.

Karel Taschner Karel Taschner

PR Manager

Amazon.com, Inc.

Karel Taschner

Karel Taschner se v oblasti médií, PR a korporátní komunikace pohybuje již více než 20 let. Po absolvování Technické univerzity Liberec nastoupil do mezinárodního vydavatelství IDG, kde působil jako redaktor a následně šéfredaktor odborných IT titulů Computerworld a Business World. Po deseti letech v médiích přešel v roce 2005 do Českého Telekomu, kde působil jako ředitel interní a externí komunikace. Ve společnosi Hewlett-Packard následně řídil PR v České a Slovenské republice do roku 2014. V současnosti je PR manažer Amazonu v ČR.

14:25 - 14:55

Coffee break

14:55 - 15:15

Když zapomenete, že online není offline

Mít dobrý obsah je dnes základ, ale neznamená to, že máte vyhráno. Co se stane, když s dobrým obsahem špatně zvolíte formát nebo nevhodně kopírujete? Když zapomenete na zákonitosti online světa a časopis v elektronické verzi nazvete newsletterem? Postřehy z několika posledních ročníků soutěže firemních médií Zlatý středník přijde představit Petr Langer, předseda PR Klubu, který již po patnácté vyhlašuje klání o nejlepší firemní titul v online i offline podobě.

Petr Langer Petr Langer

Předseda PR Klubu, jednatel společnosti Kapesní svět

PR Klub

Petr Langer

V oblasti marketingu a PR se pohybuji od roku 2004 a díky svým zkušenostem dokážu rozklíčovat, které služby váš projekt posunou kupředu a které nikoli. Od studentských let jsem pracoval v médiích jako reportér. Později jsem nastoupil na pozici marketingového a produktového manažera a působil také jako tiskový mluvčí. V té době jsem s kolegy založil Kapesní svět, kterému se dnes věnuji naplno. Ve volném čase řídím profesní neziskovou organizaci PR Klub, která se zabývá vzděláváním v oblasti public relation. Jsem zastáncem srozumitelných a funkčních řešení, termíny jsou pro mě posvátné a nikdy ode mě neuslyšíte větu „Toho si nikdo nevšimne.“

15:20 - 15:40

Jak udělat z auditora hipstra. Velká marketingová změna ve velké čtyřce

Podělíme se o zkušenosti s proměnou marketingové komunikace KPMG v České republice. Za poslední dva roky se výrazně posunula směrem k obsahovému marketingu s využitím vlastněných komunikačních platforem, jako je časopis, sociální sítě, ale i produkce oborových akcí. Úspěšný přerod potvrzuje řada ocenění, mimo jiné první místo v České ceně za PR v kategorii B2B pro projekt Češi 1990–2015, který prezentace také přiblíží.

Štěpán Kačena Štěpán Kačena

Head of Marketing

KPMG Česká republika

Štěpán Kačena

 Štěpán Kačena má na starosti marketingovou komunikaci služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Dříve působil v komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Novinářské zkušenosti má z ČT a E15.

Ivo Půr Ivo Půr

Content Marketing Supervisor

KPMG Česká republika

Ivo Půr

Ivo Půr se PR věnoval v politické straně, státní správě i v komunikačních agenturách. Od roku 2015 zodpovídá za sektorovou komunikaci KPMG Česká republika. Za nejdůležitější považuje rozhled a pokoru.

15:45

Předpokládaný konec