Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Tomáš Bičík se v letech 1993-1997 věnoval plánování, nákupu a analyzování televizních reklamních kampaní, nejdříve pro Young & Rubicam a poté pro Mediapolis Praha. Od roku 1997 do roku 2011 byl ředitelem výzkumného a vývojového oddělení mediální agentury Mediaedge:cia, jež se stala součástí skupiny GroupM. V roce 2011 nastoupil do společnosti MEDIARESEARCH – nyní Nielsen Admosphere, kde má na starosti rozvoj obchodních příležitostí, podporu zahraničních projektů měření televizní sledovanosti, marketingového výzkumu a podílí se na marketingu a PR Nielsen Admosphere.
Po VŠE jsem začal pracovat jako novinář v Hospodářských novinách a Aktuálně.cz. Od roku 2006 se věnuji firemní komunikaci, z toho 8 let ve Vodafonu, kde jsem byl poslední roky ředitel korporátní komunikace, externí i interní. V létě 2015 jsme s kolegyněmi založili agenturu I am PR a pomáháme různým firmám a neziskovým organizacím, menším i větším, většinou českým.
Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.
Internetový publicista, co navzdory věkové kategorii ví o sociálních sítích a souvisejících tématech tolik, že by na to možná měl dostat zbrojní pas. Konzultant v marketingu, bezpečnosti, ochrany soukromí, public relations. Autor knih a tisíců článků. Provozovatel 365tipu.cz
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.
Markéta Kaclová pracovala na obou stranách barikády a po osmi letech v Českém rozhlasu a více než 10 letech v PR (sedm u AC&C Public Relations) přísahá, že v obou případech chutná chleba úplně stejně. Měla a stále má štěstí na velké hráče a velké kampaně: vstup Googlu do ČR, přeměnu Lenova z firemního na spotřebitelský sortiment, od samého startu také pracuje na soutěži T-Mobile Rozjezdy, v posledním roce i Razíme cestu (LMC) a Jedlo pre ajťákov (DT).
Zeměměřič, matematik, programátor a učitel rodinné výchovy. Od roku 1997 novinář, prošel redakcí Slova, vedl Deník Litoměřicka, pracoval v Nedělním světě. Jako redaktor domácí rubriky Lidových novin založil vlastní publicistický Report LN. V ČT pracoval jako reportér, šéf domácího oddělení a editor zpravodajské relace Události. Založil a vedl Českou justici, od roku 2015 je reportérem serveru HlídacíPes.org. Za sérii textů o vlivu čínské CEFC je spoludržitelem Novinářské ceny za rok 2016.
Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.
Původně učitel, pak ajťák, na přelomu tisíciletí počítačový novinář, nyní Account Director AC&C PR. PR dělá od roku 2006, především pro technologické klienty: T-Mobile, Canon, Siemens, Microsoft, Nokia, Symantec a další. Od 2008 navíc znovu učitel: přednáší PR v rámci MBA programu na Manažerské fakultě Czech Management Institute.
Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS (WPP), kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím, startupům a politickému marketingu. Miluje svůj iPhone, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.
Mediální analytik, novinář a odborník na nová média. Od července 2015 je šéfredaktorem oborového týdeníku Marketing & Media, předtím připravoval obsahové speciály pro web Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde prošel pozicemi od webeditora přes vedoucího internetové redakce až po strategického analytika. Ve veřejnoprávním rádiu připravil reformy internetového zpravodajství a dětského vysílání. Za inovativní projekt „Srpen 1968 na sociálních sítích“ získal v roce 2014 Novinářskou cenu.
Původně reportér ČRo, více než 10 let pracoval jako tiskový mluvčí, manažer komunikace a marketingu ve společnosti Škoda Holding (Plzeň). Novináři tehdy zvolen jako „Mluvčí roku“ v privátní sféře. Pracuje zejména na zakázkách v oblasti průmyslu a vede komunikaci krizových projektů.
Barbora má za sebou více než dekádu na agenturní straně. Svou kariéru začínala jako PR manažerka v Ogilvy, před šesti lety ve stejné agentuře založila a od té doby vede social media expertizu. Její tým aktuálně čítá dvacet lidí a patří nejen k největším v agentuře, ale také k nejoceňovanějším z hlediska získaných cen Effie za prokazatelné výsledky reklamních kampaní.