8.30– 9.00 Registrace účastníků
9.00– 9.10 Uvítání účastníků konference
Nikola Rafaj (programový ředitel, TUESDAY Business Network)
Petr Knap (partner, Ernst & Young)
Marek Čáp (jednatel, solit project)
I. blok: Projektové řízení jako job (aneb kolik dnes projektový manažer stojí a jaký je vliv profesních certifikací)
9.10– 9.15 Úvod bloku
Předsedající: Oto Hausmann (ředitel pro rozvoj a služby, DATART International)
9.15– 9.30 Projektový manager v České republice
Libor Malý (ředitel, LMC)
9.30– 9.45 Vývoj mezd a zaměstnaneckých benefitů v projektovém managementu
Jan Bílek (Division Manager Technology, Robert Half International)
9.45–10.00 Změna jako projekt, resp. nositelé změn
Ondřej Hlaváček (partner, Neumann Partners)
10.00–10.10 Jak vypadá certifikace Project Management Institute (PMI)
Petr Šesták (Česká komora PMI / Senior Program Manager, HP)
10.10–10.20 Jak vypadá certifikace PRINCE, mezinárodní zkušenosti, plány pro ČR a Slovensko
Xavier De Roeck (majitel, ISTYA)
10.20–10.30 Jak vypadá certifikace IPMA
Miroslav Müller (Solution Manager, LBMS)
10.30–11.00 Panelová diskuse: „Certifikace projektového managera does or doesn´t matter?“
a „Hodnota PM na trhu roste nebo klesá?“
Libor Malý (ředitel, LMC)
Jan Bílek (Division Manager Technology, Robert Half International)
Ondřej Hlaváček (partner, Neumann Partners)
Petr Šesták (Česká komora PMI / Senior Program Manager, HP)
Martin Fiala (Senior Manager, Accenture)
11.00–11.05 Závěr bloku
11.05–11.25 Přestávka na kávu, lehké občerstvení
II. blok: Specifika projektového managementu – globální projektový management, projektový management v prostředí ESF
11.25–11.30 Úvod bloku
Předsedající: Milan Drbohlav (ředitel odboru IT governance a procesy, Česká spořitelna)
11.30–11.45 Globální projektový management
Petr Pustina (Senior Consultant, Logos)
11.45–12.05 Jak projektový management zvyšuje hodnotu informačních technologií
Fleur Jerinic (Regional Manager, Primavera Systems)
12.05–12.20 Principy projektového řízení u projektů realizovaných s přispěním ESF
Tomáš Peterka (project manager, solit project)
12.20–12.30 Management IT projektů na Slovensku (co ukázal průzkum projektového řízení mezi manažery)
Jozef Šupšák (šéfredaktor, časopis eFOCUS)
12.30–12.40 Praktické zkušenosti při řízení projektů v prostředí ESF
Pavel Kalivoda (vedoucí odboru strategického rozvoje, Pardubický kraj)
Martin Halámka (vedoucí odboru IT, Pardubický kraj)
12.40–13.10 Panelová diskuse: Globální projektový management
Petr Pustina (Senior Consultant, Logos)
Fleur Jerinic (Regional Manager, Primavera Systems)
Tomáš Peterka (project manager, solit project)
Jozef Šupšák (šéfredaktor, časopis eFOCUS)
Pavel Kalivoda (vedoucí odboru strategického rozvoje, Pardubický kraj)
Xavier De Roeck (majitel, ISTYA)
13.10–13.15 Závěr bloku
13.15–14.00 Oběd & Networking
III. blok: Umíte řídit přínosy projektu s pomocí portfolio managementu a projektové kanceláře?
14.00–14.05 Úvod bloku
Předsedající: Richard Fussganger (Business Consulting Manager, IQUAP Česká republika)
14.05–14.15 Jaký je stav projektových kanceláří v České republice?
Petr Knap (partner, Ernst & Young)
14.15–14.40 Projektová kancelář jako stavební blok pro řízení přínosů projektu
Miroslav Müller (Solution Manager, LBMS)
14.40–15.05 Portfolio management pro moderní projektovou kancelář
Richard Fussganger (Business Consulting Manager, IQUAP Česká republika)
15.05–15.35 Panelová diskuse: Jak řídit přínosy projektu a stav projektových kanceláří
Petr Knap (partner, Ernst & Young)
Miroslav Müller (Solution Manager, LBMS)
Vladimír Fanta (vrchní ředitel, Česká správa sociálního zabezpečení)
Ivan Veselý (Head of Organization and Process Management, Raiffeisen Bank)
Daniel Trhoň (Project Manager, IBM Global Services)
Vladimír Knop (Project Manager, Česká spořitelna)
15.35–15.40 Závěr bloku
15.40–16.00 Přestávka na kávu
IV.blok: Vyhlášení výsledků soutěže Best Project Management
16.00–16.10 Průběh soutěže a hodnocení porotou
Tomáš Meloun – předseda poroty (jednatel, solit project)
16.10–16.30 Prezentace finálových projektů
16.30–16.45 Vyhlášení vítězů Best Project Management
16.45–17.30 Networking
17.30 Konec konference
>>>UPOZORNĚNÍ<<<
Registrace na konferenci je závazná, při odhlášení do 15. května 2008 jsme nuceni fakturovat storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku, po tomto datu je storno poplatek roven 100 % účastnického poplatku. Do dvou dnů před konáním konference je však možné převést Vaši registraci na některého z Vašich kolegů, ve výjimečných případech i na jinou firmu. O případné změně nás prosím informujte na info@tuesday.cz