Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Tomáš Bičík se v letech 1993-1997 věnoval plánování, nákupu a analyzování televizních reklamních kampaní, nejdříve pro Young & Rubicam a poté pro Mediapolis Praha. Od roku 1997 do roku 2011 byl ředitelem výzkumného a vývojového oddělení mediální agentury Mediaedge:cia, jež se stala součástí skupiny GroupM. V roce 2011 nastoupil do společnosti MEDIARESEARCH – nyní Nielsen Admosphere, kde má na starosti rozvoj obchodních příležitostí, podporu zahraničních projektů měření televizní sledovanosti, marketingového výzkumu a podílí se na marketingu a PR Nielsen Admosphere.
Vystudoval bakalářský program na Českém vysokém učení technickém v oboru informatika. Zabývá se strategiemi v programatickém obchodu s reklamním prostorem, yield managementem a budoucností reklamy v propojeném světě. Je spoluzakladatel původní české služby Webgarden a ředitelem společnosti R2B2, která se specializuje na automatickou reklamu a zkoumá a inovuje způsoby jejího nákupu.
David se v O2 specializuje na komunikaci mobilních služeb v klasické i digitální reklamě. Odkojený onlinem, socialem a performance, teď krotí svět grpů a rýčů.
Zakladatel a CEO Hybrid Company, která se zaměřuje na technologii HbbTV propojující TV a internet. Hybrid je inovativním leaderem v CEE specializující se na marketingové a monetizační využití interaktivní obrazovky. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora na poli nových médií. Předtím působil 10 let na pozici CTO v TV Óčko. Oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.
Pracuje jako Data Manager v mediální skupině GroupM a působí jako člen metodologické komise SPIRu. Vystudoval management informací na VŠE. Nyní se věnuje hlavně analýze a vizualizaci dat a zkoušení nových věcí. Čím déle je na Facebooku, tím radši má Twitter. Příležitostně externě přednáší, hodně čte, málo píše.
Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody.
12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.
David Kratochvíl je Key Client Manager ve společnosti R2B2, která provozuje digitální reklamní síť R2B2 Multiscreen. Má na starost významné zadavatele reklamy, ať už z řad nadnárodních agentur nebo přímých zadavatelů. Při spolupráci s inzerenty získal bohaté zkušenosti s programatickým obchodem i realizací kampaní v HbbTV. Jako vášnivý hráč basketu je neúnavný a cílevědomý dříč a správný tah na “koš” má i v prodeji programatické reklamy.