Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Rozšíření chytrých televizorů roste, ostatně jiný televizor, než „smart“ už ani nekoupíte. Jsou ale televizní diváci dost „smart“ na to, aby pochopili a využívali vše, co jim aplikace chytrých televizí a hybridní online služby televizních stanic nabízí? Nejjednodušší je se televizních diváku zeptat: co si představí pod pojmem HbbTV nebo hybridní online televize, jestli už zmáčkli červené tlačítko a co se stalo...? Zmapovali jsme také bariéry, které musí televizní stanice a poskytovatelé aplikací u diváků překonat, aby je dostali z „off“ do „on“ modu.
Ale jen budoucnost ukáže, jestli „jít po červené“, je ta správná cesta.
Business Development Director
Tomáš Bičík se v letech 1993-1997 věnoval plánování, nákupu a analyzování televizních reklamních kampaní, nejdříve pro Young & Rubicam a poté pro Mediapolis Praha. Od roku 1997 do roku 2011 byl ředitelem výzkumného a vývojového oddělení mediální agentury Mediaedge:cia, jež se stala součástí skupiny GroupM. V roce 2011 nastoupil do společnosti MEDIARESEARCH – nyní Nielsen Admosphere, kde má na starosti rozvoj obchodních příležitostí, podporu zahraničních projektů měření televizní sledovanosti, marketingového výzkumu a podílí se na marketingu a PR Nielsen Admosphere.
Stačí málo a můžete získat hodně. Hybridní televize HbbTV je fenomém poslední let, který spojuje televizní a internetový svět z nichž má každý vlastní pravidla. Kdy je dobré přemýšlet televizně a kdy naopak internetově, aby kampaň měla CTR třeba 3 %, ukáže na příkladech Lukáš Hnilička z Hybridu.
CEO
Zakladatel a CEO Hybrid Company, která se zaměřuje na technologii HbbTV propojující TV a internet. Hybrid je inovativním leaderem v CEE specializující se na marketingové a monetizační využití interaktivní obrazovky. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora na poli nových médií. Předtím působil 10 let na pozici CTO v TV Óčko. Oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.
Jaký je rozdíl mezí online a offline televizí? Je tak velký rozdíl v technologiích? Kdy se tedy konečně bude plánovat offline stejně jako online. A co se pro to musí stát? Samé otázky, pořád samé otázky. A možná pár odpovědí.
Manažer, Brand & MarCom
David se v O2 specializuje na komunikaci mobilních služeb v klasické i digitální reklamě. Odkojený onlinem, socialem a performance, teď krotí svět grpů a rýčů.
Online Channels and Media
Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody.
12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.
Doba se změnila, TV a online již dávno nejsou dva oddělené kanály, které by bylo možné plánovat izolovaně a věta „chtěli bychom optimalizovat zásah napříč TV a online videem“ zaznívá z úst klientů čím dál častěji. Kdy to dává smysl a kdy ne? Co všechno je k tomu potřeba znát? Kudy cesta nevede? A proč není možné dostat jednoduchou odpověď typu „dejte do online videa xy procent rozpočtu a všechno bude fajn“? Odpovědi na tyto otázky jsme postupně nacházeli při vývoji vlastního nástroje pro společné plánování TV a online videa. Shrneme pro vás, co všechno jsme se při tom jako mediálka naučili, zjistili a jak to vlastně vidíme.
Data Manager
Pracuje jako Data Manager v mediální skupině GroupM a působí jako člen metodologické komise SPIRu. Vystudoval management informací na VŠE. Nyní se věnuje hlavně analýze a vizualizaci dat a zkoušení nových věcí. Čím déle je na Facebooku, tím radši má Twitter. Příležitostně externě přednáší, hodně čte, málo píše.
Programatická reklama si s sebou do HbbTV přináší výhody a možnosti, na které jsou inzerenti zvyklí z internetového prostředí. Kromě standardních vlastností programatické reklamy jako je dynamické časové plánování nebo například správa budgetů v reálném čase, mohou inzerenti využít cílení nebo retargeting.
Retargeting na internetu je dnes již nedílnou součástí snahy o dokončení nákupního cyklu. Jaké jsou možnosti retargetingu na televizní obrazovce? Na reálné kampani bude ukázáno, jakým způsobem byl retargeting využit a jakých výsledků s ním lze dosáhnout. V září tohoto roku představila společnost R2B2 automatizované obsahové cílení v HbbTV, které jednoduše osloví diváky aktuálně sledující obsah v TV. Jak dokáže reklama v HbbTV fungovat společně s lineárním televizním vysíláním? Kolik času šetří obsahové cílení nákupčím s výběrem správného obsahu a potažmo publika? I na tyto otázky bude odpovězeno během prezentace.
Key Client Manager
David Kratochvíl je Key Client Manager ve společnosti R2B2, která provozuje digitální reklamní síť R2B2 Multiscreen. Má na starost významné zadavatele reklamy, ať už z řad nadnárodních agentur nebo přímých zadavatelů. Při spolupráci s inzerenty získal bohaté zkušenosti s programatickým obchodem i realizací kampaní v HbbTV. Jako vášnivý hráč basketu je neúnavný a cílevědomý dříč a správný tah na “koš” má i v prodeji programatické reklamy.
Business Development Director
Tomáš Bičík se v letech 1993-1997 věnoval plánování, nákupu a analyzování televizních reklamních kampaní, nejdříve pro Young & Rubicam a poté pro Mediapolis Praha. Od roku 1997 do roku 2011 byl ředitelem výzkumného a vývojového oddělení mediální agentury Mediaedge:cia, jež se stala součástí skupiny GroupM. V roce 2011 nastoupil do společnosti MEDIARESEARCH – nyní Nielsen Admosphere, kde má na starosti rozvoj obchodních příležitostí, podporu zahraničních projektů měření televizní sledovanosti, marketingového výzkumu a podílí se na marketingu a PR Nielsen Admosphere.
CEO a Co-founder
Vystudoval bakalářský program na Českém vysokém učení technickém v oboru informatika. Zabývá se strategiemi v programatickém obchodu s reklamním prostorem, yield managementem a budoucností reklamy v propojeném světě. Je spoluzakladatel původní české služby Webgarden a ředitelem společnosti R2B2, která se specializuje na automatickou reklamu a zkoumá a inovuje způsoby jejího nákupu.
Manažer, Brand & MarCom
David se v O2 specializuje na komunikaci mobilních služeb v klasické i digitální reklamě. Odkojený onlinem, socialem a performance, teď krotí svět grpů a rýčů.
CEO
Zakladatel a CEO Hybrid Company, která se zaměřuje na technologii HbbTV propojující TV a internet. Hybrid je inovativním leaderem v CEE specializující se na marketingové a monetizační využití interaktivní obrazovky. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora na poli nových médií. Předtím působil 10 let na pozici CTO v TV Óčko. Oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.
Data Manager
Pracuje jako Data Manager v mediální skupině GroupM a působí jako člen metodologické komise SPIRu. Vystudoval management informací na VŠE. Nyní se věnuje hlavně analýze a vizualizaci dat a zkoušení nových věcí. Čím déle je na Facebooku, tím radši má Twitter. Příležitostně externě přednáší, hodně čte, málo píše.
Online Channels and Media
Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody.
12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.