Tato akce již proběhla. Další akce AI a tvorba obsahu se koná 23. 1. 2025.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Petra Císařová

Petra Císařová vystudovala obor Mediální studia na FSV UK. Už během studia nabírala zkušenosti z praxe. Nejprve spolupracovala na přípravě obsahu v redakci televize a poté v digitálním marketingu v nadnárodní společnosti. Před 2 lety se rozhodla odejít z korporátního prostředí do neziskového sektoru. Od té doby působí jako marketingový manažer v neziskové organizaci Loono.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Ladislav Drha

Ladislav pomáhá firmám dělat odvážná rozhodnutí. Specializuje se zejména na trestní, obchodní právo a soudní spory. Poskytuje komplexní právní služby v oboru práva obchodních společností, fúzí a akvizicí. Rovněž zastupoval několik investičních subjektů v řízení před Českou národní bankou, kdy hodnota transakcí dosáhla několika miliard korun.

Jan Holeček

Po působení v časopisech jako redaktor po vysoké škole a současně i následně s tím v několika reklamních agenturách na pozicích copywritera a PR specialisty, jsem se postupně stále více začal věnovat propagaci v online prostředí, převážně na sociálních sítích. Následně jsem přešel na klientskou stranu do společnosti Kolkovna Restaurants na pozici Online Marketing Managera. Zde se věnuji řízení veškerých marketingových kampaní, ať již samostatně pro naši značku či ve spolupráci s našimi partnery, jako jsou např. Pilsner Urquell, DámeJídlo, Kofola, Birell, Božkov, Becherovka či rezervační portál Restu. Několikrát do roka vedu přednášky pro různé firmy o sociálních sítích.

Martin Charvát

Jako kreativní ředitel vedl týmy v nadnárodních i ryze českých reklamních agenturách. Spolupracoval na mnoha českých i světových reklamních kampaních. V současnosti se v agentuře HAZE, kterou spoluzakládal, věnuje především inovacím v komunikaci. Přednáší na VŠE a VŠKK.

Vojtěch Prokeš

Sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné a technologické společnosti Behavio Labs. A mimojiné celoživotní skaut. Vystudoval sociologii na Univerzitě Karlově, rok strávil na studiích v Německu. Pracoval v Sociologickém ústavu AV ČR. Poté v roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz. Má za sebou stovky výzkumných projektů na téma značek, analýzy trhu, testování reklam, kampaní a jiné pro světové i české značky jako ŠKODA AUTO, McDonald’s, Heineken, E.ON, T-Mobile, Jablotron, Komerční banka, Deloitte, Red Bull, a mnohé další.