Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

14:00 - 14:10

Úvodní slovo

David Beška David Beška

Sales Director

Skrz.cz

David Beška

David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.

14:10 - 14:55

Create emotional e-shopping experiences

How can the positive shopping experience of a brick and mortar store be transferred to online-shops? How is it possible to pick up customers with a personalized shopping experience inside a general e-shop? With emotional shopping it is possible to shift your shop’s focus from a product-centric to a more customer-centric nature, in order to maximize satisfaction, loyalty and consequently conversion rates. Get exclusive insights into a concept that emphasizes meaningful interaction through a personalized involvement. Learn how to implement best practices and positively charge your brand. Discover the inspirational side of e-Commerce on any device.

Vincenzo Pollicino Vincenzo Pollicino

Associate

Ahopware AG

15:00 - 15:25

Kočičky a Internet k sobě patří. Propojit offline Pet Center s online je přesto výzva.

Pet Center je tradiční retailový řetězec se zásadním množstvím prodejen. Kočičky a zvířátka vůbec jsou na Internetu nepostradatelnou součástí a zároveň mohou být obsahovým, marketingovým i obchodním nástrojem. Otázka do pranice je, jak propojit tradiční prodej s tím internetovým. A jakou roli v tom hrají, či budou hrát, sociální média, internetový marketing a hlavně, Kočičky.

Katerina Holnova Katerina Holnova

CMO

PetCenter CZ

Katerina Holnova

Kateřina Holnová působí ve společnosti Pet Center jako marketingová ředitelka a zúročuje zde několik let zkušeností ředitelky internetové marketingové agentury i předchozích zkušeností u jednoho z mobilních operátorů. To že má doma psici ve skutečnosti ale vůbec vliv nemá, byť to čas od času pomáhá.

15:30 - 15:55

Emoce: Jak a proč zpříjemnit zákazníkům online nakupování

Značka je nositelem emocí a dobrá značka dokáže zpříjemnit i online nákup. Jsou emoce při nakupování důležité i pro jiné cílové skupiny než zaryté fanoušky love-brands? A je pro nákup a emoce s nimi spojené značka vůbec potřebná? Dá se emoční působení při procesu online nákupu měnit, nebo dokonce řídit? A jaké emoce by si při nákupu (a po něm) přáli spotřebitelé?

Vilém Rubeš Vilém Rubeš

Nezávislý konzultant

Vilém Rubeš

Autor komunikačních strategií i kreativních konceptů, zaměřený na konzistentní budování značek. Kreativní ředitel, producent, textař v agenturách Leo Burnett Advertising a tanagra, držitel mezinárodních i českých cen. Dnes nezávislý konzultant, přednášející, sloupkař. V oboru již 21. rokem.

15:55 - 16:40

Coffee break

16:40 - 17:05

Počkať, a Martinus nie je aj reklamka?

Prečo sme tak kreatívne švihnutí? Prečo si veľké kampane aj malé aktivity robíme v podstate inhouse? Prečo sme posadnutí tým, aby si naši zákazníci zakaždým povedali wow?

Dušan Murčo Dušan Murčo

Country manager

Martinus.cz

Dušan Murčo

Dušan Murčo je Country manager Martinus.cz. Martinus je jeho srdcovka už od roku 2010, kedy prišiel do Martinus.sk a ako digital marketing manažér okrem iného spoluvytváral projekty Slovensko číta, Knihobežník alebo Deň neprečítaných kníh. Od minulého roku vedie českú pobočku Martinus.cz, kde sa stále stíha venovať aj marketingu a jeho najobľúbenejším projektom je momentálne Knižní výzva. Mimo práce behá, cestuje a zbiera časopisy.

17:05 - 17:30

Bonami + zákazník = ♥

Zákazník je pro nás vždy na prvním místě. Proč to není jen prázdná fráze a co pro to děláme? A proč věříme, že přinášet zákazníkům i uživatelům vždy „něco navíc“ má smysl? Koncept nákupů očima vytyčuje neomezený prostor pro utváření skvělého zážitku z nakupování, stačí ho jen správně uchopit. Pár prověřených tipů, které by se vám mohly hodit.

Martina Kočařová Martina Kočařová

Content Manager,

MEGAPIXEL

Martina Kočařová

S vášní pro písmenka i krásné věci je kreativním nadšencem, který vymýšlí, jak udělat Bonami ještě příjemnějším místem pro nákupy. Stojí u zrodu marketingové komunikace směrem k zákazníkům, s radostí vytváří denní newslettery, ale uvádí v život i mnohem větší nápady, které dávají Bonami jeho nezaměnitelnou osobitost.

17:30 - 18:00

Networking