Call for papers

Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference Sociální sítě a influencer marketing

Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:

  • Obsahová strategie a tvorba obsahu pro sociální sítě
  • Specifika tvorby obsahu na TikToku, Snapchatu a dalších sítích pro mladé publikum
  • Jak na efektivní a úspěšnou spolupráci s influencery
  • Virtuální influenceři a budoucnost influencer marketingu
  • Spolupráce s influcencery z pohledu práva - jak na označení spolupráce, abyste neklamali potenciální zákazníky
  • Cílení, vytváření a vyhodnocování reklamních kampaní
  • Užitečné nástroje pro marketéry pro správu i tvorbu obsahu
  • Gamifikace a interaktivní obsah – využít herních prvků k zapojení publika a zvýšení jejich angažovanosti
  • Budování komunit prostřednictvím sociálních sítí

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 31. března 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu. 

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména: 

  • Soulad příspěvku s tématem konference
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce 

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.

Děkujeme za váš zájem.

Pro odeslání formuláře prosím vyplňte všechny níže uvedené položky.