Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.
Honza vystudoval obor Marketingová komunikace a Public Relations na Fakultě sociálních věd UK a jeho současným oborem jsou Studia nových médií na Filozofické fakultě. Mediálně vyrůstal v agentuře PanMedia Western, kde měl na starosti plánování a nákup televizních a internetových kampaní. V současnosti pracuje jako Interaction Strategy Manager v mediální agentuře MEC, kde se věnuje strategickému plánování, sociálním sítím, buzz monitoringu a mobilnímu marketingu. Přes 4 roky píše blog Eikasia.cz a v současnosti přispívá na blogu Kliktivisti.cz, který se zabývá využitím nových médií v neziskovém sektoru.
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Petr Šupolík působí v H1.cz na na pozici Account Managera. Studoval Security Studies and International Affairs na Univerzitě Karlově a University of Copenhagen. Poté několik let pracoval jako překladatel z angličtiny. Mezi jeho největší koníčky patří sport, převážně golf a squash, vaření, fotografování a samozřejmě média, technologie a grafický i užitný design.
Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.