Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Ladislav Dyntar se esportu věnuje již od založení herního týmu eSuba před 20 lety. Brzy si však uvědomil, že jako profesionální hráč nejspíše neprorazí. Zaměřil se proto na potenciál, který herní prostředí nabízí. Značky eSuba a Good Game se brzy staly jedněmi z největších v regionu a nyní pomáhají brandům jako Mastercard či L’Oreal nastavit jejich herní strategie.
Se sociálními sítěmi začala poprvé pracovat ve Velké Británii, kde tvořila komunikační strategie pro globální trhy. V současné době působí jako social media manager v digitální agentuře World of Online, kde vede social tým. Tvoří kreativní obsah mimo jiné i na TikToku, pro klienty jako například ŠKODA AUTO nebo nově i Rohlík.
S mediálním plánováním začínal v digitální agentuře Red Media. Dnes vede v Publicis Groupe tým mediálních konzultantů a řeší mediální i komunikační strategie pro společnosti jako Samsung, Makro či Swarovski.
Vít Janda je spoluzakladatel a CEO marketingové agentury ShortPRO. V ShortPRO pomáhají firmám oslovit (nejen) mladou generaci a pokrýt kompletní produkci, správu sociálních sítí, influencery, UGC a výkonnostní marketing. Mezi jejich klienty patří značky jako Superzoo, Avène, Aukro, L'Oréal, O2, CityZen, Ochutnej Ořech a další.
Expert na strategickou komunikaci, který měří, kudy chodí. Bezmála 15 let se věnuje online marketingu a sociálním sítím, v posledních letech také využití umělé inteligence do procesů firem. Od roku 2022 vede vlastní agenturu Lost Bunny Communication. Je autorem dvou knih o marketingu, přednáší na vysokých školách a zahraniční pracovní zkušenosti získal v Dubaji a Madridu.
Už několik let se věnuji influencer marketingu a mojí největší náplní je vyhledávání nových tváří ve světě blogerů, influencerů či youtuberů a starání se o ty stávající.
Momentálně pracuji v agentuře Fragile, kde vedu tým influencer specialistů, kteří pod mým vedením spravují influencerské projekty.
Vyhledala jsem nebo vyhledávám relevantní influencerské tváře pro značky jako Neutrogena, O. B., Johnson's Baby, Ovečkárna, FINO, La formaggeria Gran Moravia, Hartmann, Pilot Pen, ECCO, Bourjois, Max Factor, Grada a mnoho dalších.
Ctím etický kodex v influencer marketingu, a zároveň se starám o maximální využití vlivu influencerů pro dané brandy.