Tato akce již proběhla. Další akce AI a tvorba obsahu se koná 23. 1. 2025.

Program

10:00 - 10:05

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

10:05 - 10:45

Nejen mladí Češi jsou na TikToku, tak tam buďte taky

TikTok dnes patří mezi největší sociální sítě v Česku. Představíme si aktuální demografii českých uživatelů, ty nejaktivnější české značky na této platformě a také influencery (vlastně tiktokery). Podíváme se také na téma brand safety, které v těchto časech opět nabývá na významu.

Vítězslav Klement Vítězslav Klement

Social Media Skillhead

Lost Bunny Communication

Vítězslav Klement

Expert na strategickou komunikaci, který měří, kudy chodí. Bezmála 15 let se věnuje online marketingu a sociálním sítím, v posledních letech také využití umělé inteligence do procesů firem. Od roku 2022 vede vlastní agenturu Lost Bunny Communication. Je autorem dvou knih o marketingu, přednáší na vysokých školách a zahraniční pracovní zkušenosti získal v Dubaji a Madridu.

10:45 - 11:25

Krátká videa - nejoblíbenější formát 21. století

Jak trend krátkých videí nabývá na popularitě a proč zrovna TikTok je trendsetter? Jak nastavit strategii na TikToku? Je lepší organika, influencer marketing nebo placená reklama? To vše a další do hloubky probereme skrze případové studie našich klientů, jako je SuperZoo, Worldee nebo Campiri.

Vít Janda Vít Janda

Group CEO

ShortPRO (dříve TikTokuj.cz)

Vít Janda

Vít Janda je spoluzakladatel a CEO marketingové agentury ShortPRO. V ShortPRO pomáhají firmám oslovit (nejen) mladou generaci a pokrýt kompletní produkci, správu sociálních sítí, influencery, UGC a výkonnostní marketing. Mezi jejich klienty patří značky jako Superzoo, Avène, Aukro, L'Oréal, O2, CityZen, Ochutnej Ořech a další.

11:25 - 12:05

Jak na obsah a reklamní formáty na TikToku?

S rostoucí popularitou TikToku se na tuto platformu připojilo už velké množství značek. Nicméně spoustu z nich překlápí obsah tvořený primárně pro jiné sítě právě na TikTok, aby tak naplnily jejich profily obsahem. Ať už jde o samotný obsah, nebo tonalitu komunikace, TikTok má svou jedinečnou kulturu, která by se v obsahu měla odrazit. V přednášce se dozvíte na co je dobré myslet při tvorbě TikTok videí a jaké reklamní formáty TikTok nabízí.

Claudia Mónica Gutiérrez Claudia Mónica Gutiérrez

Social Media Manager

World of Online

Claudia Mónica Gutiérrez

Se sociálními sítěmi začala poprvé pracovat ve Velké Británii, kde tvořila komunikační strategie pro globální trhy. V současné době působí jako social media manager v digitální agentuře World of Online, kde vede social tým. Tvoří kreativní obsah mimo jiné i na TikToku, pro klienty jako například ŠKODA AUTO nebo nově i Rohlík.

12:05 - 12:35

Přestávka

12:35 - 13:15

Case Study Pilot Pen & influencers

Jak oslovit a zaujmout generaci Z? S kampaní Back to school pro Pilot Pen jsme školáky díky naší online kampani motivovali k offline psaní.

Ve Fragile jsme dostali challenging úkol oslovit žáky a studenty a vrátit je do lavic nejen po prázdninách, ale také po dlouhém období distanční výuky. Boj to byl nelehký, ale využili jsme všechny účinné zbraně (líbivý vizuál, příběh, influencery, AR filtr i Tik Tok) a výsledek rozhodně stál za to.

Dominika Rejzlová Dominika Rejzlová

Influencer Team Leader

Fragile media

Dominika Rejzlová

Už několik let se věnuji influencer marketingu a mojí největší náplní je vyhledávání nových tváří ve světě blogerů, influencerů či youtuberů a starání se o ty stávající.

Momentálně pracuji v agentuře Fragile, kde vedu tým influencer specialistů, kteří pod mým vedením spravují influencerské projekty.

Vyhledala jsem nebo vyhledávám relevantní influencerské tváře pro značky jako Neutrogena, O. B., Johnson's Baby, Ovečkárna, FINO, La formaggeria Gran Moravia, Hartmann, Pilot Pen, ECCO, Bourjois, Max Factor, Grada a mnoho dalších.

Ctím etický kodex v influencer marketingu, a zároveň se starám o maximální využití vlivu influencerů pro dané brandy.

13:15 - 13:55

Využití Twitch.tv k propagaci produktu či značky

Herní průmysl je nejrychleji rostoucí zábavní odvětví současnosti. Profesionální hráči a influenceři jsou novodobými celebritami. Twitch.tv je jednou z nejvýraznějších platforem a nabízí nespočet možností pro propagaci širokého spektra produktů. Jak těchto příležitostí správně využít? Ladislav Dyntar vám na konkrétních case studies představí vhodné formy obsahu i možnosti inzerce na této sociální platformě.

Ladislav Dyntar Ladislav Dyntar

spoluzakladatel a CEO

good-game.cz

Ladislav Dyntar

Ladislav Dyntar se esportu věnuje již od založení herního týmu eSuba před 20 lety. Brzy si však uvědomil, že jako profesionální hráč nejspíše neprorazí. Zaměřil se proto na potenciál, který herní prostředí nabízí. Značky eSuba a Good Game se brzy staly jedněmi z největších v regionu a nyní pomáhají brandům jako Mastercard či L’Oreal nastavit jejich herní strategie.

13:55 - 14:35

Inzerenti objevují Roblox, TikTok i Twitch. Jaký je jejich reklamní potenciál?

Generaci Z televizní ani běžnou on-line reklamou příliš nezasáhneme. Statisíce mladých dnes tráví čas jinde – na platformách jako je TikTok, Twitch nebo Roblox. Podíváme se, jaké reálné možnosti nabízejí tato média z hlediska reklamních formátů, zásahu a měření kampaní. A ukážeme si i výsledky prvních českých reklamních kampaní na TikToku či Robloxu.

Lukáš Jakoubek Lukáš Jakoubek

Business & Strategy Director

Publicis Groupe

Lukáš Jakoubek

S mediálním plánováním začínal v digitální agentuře Red Media. Dnes vede v Publicis Groupe tým mediálních konzultantů a řeší mediální i komunikační strategie pro společnosti jako Samsung, Makro či Swarovski.

14:35

Předpokládaný konec konference