Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Jana Bártíková je expert na LinkedIn ambasadorské strategie pro B2B prodej a marketing a zakladatelka Linked Akademie. Už více než 8 let pomáhá firmám přeměňovat LinkedIn v nástroj budování značky a generování obchodních leadů a poptávek. Sledování, studování, testování zákonitostí, fungování, nástrojů a taktik LinkedIn je její velkou vášní. A velice ráda a nadšeně své know-how předává dál: na workshopech, konzultacích, přednáškách, při mentoringu, ale i ve svých postech a live streamech na LinkedIn. Spolupracuje hlavně s manažery marketingu, obchodu a HR ve firmách z B2B segmentu napříč obory jak na vytváření ambasadorských strategií, tak i na jejich implementaci do firmy.
Partner prodeje reklam společnosti LinkedIn Marketing Solutions pro Českou republiku. Poradenství v oblasti B2B marketingové strategie.
Posledních 12 let je mojí hlavní doménou svět obchodu. Prošel jsem si za tu dobu neziskovkama, SMEs i korporacemi.
Mé hlavní zaměření je pak na B2B obchod, LinkedIn a obchodní automatizaci.
V roce 2019 jsme spolu s kolegou Honzou Kyselým napsali první knihu na téma Social Selling v CEE a doteď ji bylo prodáno přes 1500 kusů. Ve stejném roce jsme založili i Future Sales.
LinkedIn | B2B Marketing | Lead Generation | Commercial Director @ Httpool CZ&SK
Honzova cesta vedla od novinařiny, přes copywriting, analytiku, marketing až k budování samotných značek. Tři roky působil na pozici marketingového ředitele obuvnické značky Vasky, která se řadí mezi nejrychleji rostoucí české startu-py. Zasadil se o vznik digitální agentury Inhubo. Aktuálně šéfuje marketingu v Trezoru. Tato technologická společnost jako první vynalezla hardwarovou crypto peněženku, která roste na popularitě po celém světě.
Po studiu Mediálních studií na Metropolitní univerzitě se Arina vrhla do televizní produkce, ze které si šla pak odpočinout do eventové produkce, po které už si šla opravdu odpočinout a to za počítač a věnovat se sociálním sítím a marketingu. Již třetím rokem působí jako freelance Social media specialist a v Publicis groupe na částečný úvazek, ale s radostí pracuje v týmu a stará se o klienty jako Nestlé Infant a FOKUS optik.
7 let v online marketingu z toho jeden rok web analytik a zbylých 6 let v social media jak na straně jedné z největších mediální skupině WPP tak na druhé v kreativní úspěšné agentuře WMC GREY (zisk Cannes Lions, Effie, Louskáček). Práce mě udržuje furt ve střehu a omlazuje o 9 let.
Ve světě marketingu se pohybuji od roku 2016, od té doby mám za sebou bakaláře v oboru Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově a magistra v oboru Digital Marketing na britské Northumbria University. Už od začátku nejvíce tíhnu ke content marketingu na sociálních sítích, který jsem si vyzkoušela už jak v agentuře, tak na straně klienta. Momentálně jsou mojí nejmilejší starostí SoMe klienti agentury Publicis Groupe, kde od června působím jako Social Media Manager.