Ředitel
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Prezidentské volby se do značné míry liší od komerčních kampaní. I zde však lze najít společné prvky, které můžeme využít pro účely komerčních kampaní. Díky digitálnímu marketingu a správnému využití analytických nástrojů jsme schopni přesně určovat jednotlivé cílové skupiny a jim selektivně zasílat sdělení, které je pro ně nejvhodnější. Důležitým aspektem úspěšné politické i komerční kampaně je správné nastavení procesů. V oblasti výkonového marketingu se dotkneme tématu behaviorálního, teritoriálního cílení, A/B testingu. V sociálních sítích se zaměříme na optimalizaci obsahu i reklamních kampaní a modelací cílové skupiny.
Sales Director
David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.
Account manager
Od září 2015 působí ve společnosti Česká produkční Social Media jako account manager. Zaměřuje se na online marketing a sociální sítě. Zkušenosti má však také s ATL i BTL reklamou. Během roku 2017 se podílel na digitální části prezidentské kampaně Jiřího Drahoše.
Přednáška se zaměří na dvě témata prezidentských voleb, která mají přesah do marketingu a výzkumu trhu. Prvním je přesnost a důvěryhodnost výzkumů. Prezidentské volby na rozdíl výzkumů od trhu nabízejí referenci ve volební realitě, ale poučení jsou zásadní i pro komerční výzkumy. Na čem tedy závisí přesnost výzkumů? Druhým tématem jsou efekty mediální komunikace – v tomto případě předvolebních debat. Ukážu, jaké byly v prezidentských volbách, jak to lze měřit a využít v marketingovém výzkumu.
Head of Social and Political Research
Daniel Prokop (nar. 1984) je sociolog. Vede sociální a politický výzkum v agentuře MEDIAN a působí jako výzkumník na Fakultě sociálních věd UK. Zabývá se zejména kvantitativní metodikou, výzkumem volebního chování a politických postojů. V komerční praxi pak také mediálním výzkumem a v akademické praxi výzkumem chudoby a sociálního vyloučení. Pravidelně na tato témata přispívá do českých médií.
Analýza velkých dat algoritmicky generovaných z online zpravodajského obsahu poskytuje cenný doplňující obraz k průzkumům veřejného mínění, stejně jako k marketingovým průzkumům. V přednášce se neomezíme jen na právě proběhlou prezidentskou kampaň v ČR, ale srovnáme ji s kampaní v 2013 a také s americkými prezidentskými volbami v 2016. Dotkneme se i přesahu do marketingové oblasti. Tj. jak analýza velkých dat z internetu přispívá k lepšímu pochopení celkového prostředí, ve kterém se daná firma pohybuje a snaží se uspět i v budoucnu.
CEO
Je investorem, manažerem a poradcem v oblasti informačních technologií se zkušenostmi ze Silicon Valley. Má široký vědomostní základ a dokáže porozumět světu v souvislostech. Je člověkem s vysokou osobní integritou a vášní pro nové horizonty, možnost tvořit, je pro něho zásadní životní hodnotou. Vede tým, který získal několik světových technologických cen. Mezi jeho profesní zájmy patří využití záplavy informací na internetu a jejich přeměna ve využitelné znalosti pro účinnější řízení byznysu a společnosti. Jeho motto zní: „Umím myslet, umím čekat, umím se postit.“
Přednáška se zaměří na několik případových studií z parlamentních i prezidentských voleb, které se pohybují na hraně marketingové etiky, ale sehrály přitom často zásadní roli. Podíváme se jak vznikly, jak se projevily, jak šly změřit, ale také jak je lze přetavit do taktiky v každodenním byznysu.
Sémiotik, vedoucí Studií nových médií
MediaRating a Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ)
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Sales Director
David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.
Head of Social and Political Research
Daniel Prokop (nar. 1984) je sociolog. Vede sociální a politický výzkum v agentuře MEDIAN a působí jako výzkumník na Fakultě sociálních věd UK. Zabývá se zejména kvantitativní metodikou, výzkumem volebního chování a politických postojů. V komerční praxi pak také mediálním výzkumem a v akademické praxi výzkumem chudoby a sociálního vyloučení. Pravidelně na tato témata přispívá do českých médií.
Sémiotik, vedoucí Studií nových médií
MediaRating a Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ)
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Account manager
Od září 2015 působí ve společnosti Česká produkční Social Media jako account manager. Zaměřuje se na online marketing a sociální sítě. Zkušenosti má však také s ATL i BTL reklamou. Během roku 2017 se podílel na digitální části prezidentské kampaně Jiřího Drahoše.
CEO
Je investorem, manažerem a poradcem v oblasti informačních technologií se zkušenostmi ze Silicon Valley. Má široký vědomostní základ a dokáže porozumět světu v souvislostech. Je člověkem s vysokou osobní integritou a vášní pro nové horizonty, možnost tvořit, je pro něho zásadní životní hodnotou. Vede tým, který získal několik světových technologických cen. Mezi jeho profesní zájmy patří využití záplavy informací na internetu a jejich přeměna ve využitelné znalosti pro účinnější řízení byznysu a společnosti. Jeho motto zní: „Umím myslet, umím čekat, umím se postit.“