Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:30 - 18:00

Registrace účastníků

Přijďte včas a dejte si s námi kávu :)

18:00 - 18:05

Zahájení setkání - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:10 - 18:30

Digitální trendy v roce 2014 optikou věštecké koule Deloitte

Kdo ovládne trh mobilních technologií v roce 2014? Mobil nebo tablet? Správnou odpovědí je Phablet. Způsob využívání různých digitálních zařízení se mění. Stejně tak se liší i profily uživatelů mobilních zařízení podle jejich velikosti. Jaké trendy ovlivní v roce 2014 mobilní marketing? Na jaké produkty a cílové skupiny zákazníků si musíme posvítit?

Irena Pažitná Irena Pažitná

Senior Consultant

Deloitte Advisory

Irena Pažitná

Irena Pažitná je absolventkou Nottingham Trent University. Svou profesní cestu začala na on-line pracovním portálu jobpilot CZ, později Monster CZ, kde působila v oblasti on-line marketingu a obchodu v rámci České republiky a v regionu střední a východní Evropy. Za posledních pár let prozkoumala svět internetového obchodu a reklamy ze všech možných úhlů, ať už se jednalo o internetový start-up, on-line mediálních agenturu nebo globální kolos prodávající digitálních řešení. Ve společnosti Deloitte Advisory rozvíjí novou digitální divizi společnosti Deloitte Digital, kde má na starosti oblasti monetizace webového obsahu a sociálních sítí.

18:35 - 18:55

Tři trendy ve výkonnostním marketingu pro rok 2014

Inbound Marketing - je to nové SEO, nebo je to širší kontext? Jak může firma systematicky pracovat na své viditelnosti v neplacených kanálech? Jak akcelerovat roli “owned a earned media”?

Programmatic Audience Buying - Tradičnímu nákupu médií na základě afinit a excelových mediaplánů pomalu zvoní hrana. Jak funguje cílení na publika a proč jsou technologie tak určující pro efektivní nákup reklamy?

Multichannel tracking - Inzerent je se svým publikem většinou v mnohem širším kontaktu (display, video, vyhledávání, e-mailing, social atp.) a všechny tyto kontakty nějak přispívají ke konečnému nákupu. Jak tyto nákupní cykly fungují a jak je možné je vyhodnocovat?

David Špinar David Špinar

Head of Performance

Google Czech Republic

David Špinar

David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.

19:00 - 19:20

RICH MEDIA a brand building

Jak se podílejí rich média na budování brandu? Co o nich vlastně víme? Pro koho jsou určeny a co všechno dokážou? Jak rozumějí zadavatelé budování značky na internetu a co si od toho slibují? Odpověď nejen na tyto otázky vám zprostředkuji na reálných ukázkách i se s vámi podělím o svoje praktické zkušenosti z této oblasti.

Pavol Lukáč Pavol Lukáč

Key account manager nových médií

Seznam.cz

Pavol Lukáč

Nestandardní reklama, nestandardní kampaně, nestandardní formáty. Brand, visibilita, interakce a video. Přesně tyto pojmy vystihují Pavlovo zaměření, kterému se v Seznamu věnuje již čtvrtým rokem. Jak dělat nestandardní reklamu, čeho se vyvarovat a naopak, co při tvorbě kampaní dodržovat či jak je vyhodnocovat? Nejen na tyto otázky zná odpovědi, o které se s vámi rád podělí.

19:25 - 19:45

Co dál se sociálními sítěmi?

Snahy většiny firem na sociálních sítích končí cílem velké stránky s mnoha fanoušky a vysokou aktivitou. Je to opravdu cíl hodný naší pozornosti nebo jen nevíme kudy kam? Cest je mnoho a králičí nora vede ještě mnohem hloubš, chybí dlouhodobá strategie - budování CRM, práce s daty, budování komunity kolem značky, integrace do ostatních kanálů. Kam dál se dívat za hranice Facebooku a co sociální sítě, o kterých se tolik nemluví jako např. Instagram a Ask.fm?

Petr Andrýsek Petr Andrýsek

Chief Shark

Socialsharks

Petr Andrýsek

Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.

19:50 - 20:15

Panelová debata - moderuje Petr Koubský

Petr Andrýsek Petr Andrýsek

Chief Shark

Socialsharks

Petr Andrýsek

Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Pavol Lukáč Pavol Lukáč

Key account manager nových médií

Seznam.cz

Pavol Lukáč

Nestandardní reklama, nestandardní kampaně, nestandardní formáty. Brand, visibilita, interakce a video. Přesně tyto pojmy vystihují Pavlovo zaměření, kterému se v Seznamu věnuje již čtvrtým rokem. Jak dělat nestandardní reklamu, čeho se vyvarovat a naopak, co při tvorbě kampaní dodržovat či jak je vyhodnocovat? Nejen na tyto otázky zná odpovědi, o které se s vámi rád podělí.

Irena Pažitná Irena Pažitná

Senior Consultant

Deloitte Advisory

Irena Pažitná

Irena Pažitná je absolventkou Nottingham Trent University. Svou profesní cestu začala na on-line pracovním portálu jobpilot CZ, později Monster CZ, kde působila v oblasti on-line marketingu a obchodu v rámci České republiky a v regionu střední a východní Evropy. Za posledních pár let prozkoumala svět internetového obchodu a reklamy ze všech možných úhlů, ať už se jednalo o internetový start-up, on-line mediálních agenturu nebo globální kolos prodávající digitálních řešení. Ve společnosti Deloitte Advisory rozvíjí novou digitální divizi společnosti Deloitte Digital, kde má na starosti oblasti monetizace webového obsahu a sociálních sítí.

David Špinar David Špinar

Head of Performance

Google Czech Republic

David Špinar

David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.

20:15 - 21:00

Networking s lehkým občerstvením

Pojďme si povídat o digitálním marketingu u sklenky dobrého vína.

21:00

Předpokládaný konec setkání