Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program bude probíhat ve 2 sálech, uslyšíte více jak 20 vystupujících, z toho se můžete těšit na 5 zahraničních hvězd. Zahraniční prezentace budou simultánně tlumočeny do čestiny.

8:30 - 9:00

Registrace účastníků

9:00 - 9:10

Zahájení konference - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

9:10 - 9:30

Keynote: Jak na monetizaci publika na různých zařízeních

Změny v uživatelském chování a konzumaci obsahu s sebou přináší řadu příležitostí pro vysílatele a tvůrce obsahu, kteří mohou zaujmout novou cílovou skupinu a zpeněžit tak obsah různými způsoby. Jsou zde však určitá technická a obchodní omezení, díky nimž je multi-screen nákladný a poměrně složitý.

Prezentace bude simultánně tlumočena do češtiny.

Luke Gaydon Luke Gaydon

Vice President

Brightcove, Inc.

Luke Gaydon

Luke is a highly experienced senior executive with an extensive knowledge of the media and broadcast sector. He has been at Brightcove since 2008, where he spent 5yrs leading the post-sales business in EMEA, before moving to his current role as Vice President of Media. In his present position he is responsible for high profile media and broadcast relationships with existing customers such as BBC Worldwide, Turner Broadcasting Europe and Sky Sports, in addition to driving new business in this key vertical. Luke is passionate about technology and has spent 13 years helping top media organisations to meet their business challenges in a fast paced and complex digital landscape. Luke has considerable industry experience, which has seen him work with leading organisations such as Channel 4, where he ended his 5 year tenure as Business Manager for Channel4.com.

9:35 - 9:55

Keynote: Nové obchodní modely pro Second Screen - benchmark z Německa

Second Screen Framework je řešení společnosti IRT, které umožňuje připojení tabletů a mobilních zařízení ke všem televizorům podporujícím standard HbbTV. Poskytuje vysílatelům snadnou implementaci a použití nástroje rozšiřujícího interaktivní televizní služeby na dalších obrazovkách. V roce 2013 zahájila německá veřejnoprávní televize RBB rozšíření teletextové služby o funkci second screen a následoval interaktivní EPG (elektronický programový průvodce)  pro stanici ARD. Stefan ve své prezentaci nastíní vývoj služeb Second Screen dostupných v Německu pro rok 2014. Dále představí s tím související nové obchodní modely.

Prezentace bude simultánně tlumočena do češtiny.

Stefan Schneiders Stefan Schneiders

General Manager Sales and Marketing

Institut für Rundfunktechnik GmbH

Stefan Schneiders

Stefan Schneiders vede od září 2013 oddělení odbytu a marketingu, Institut für Rundfunktechnik (IRT). Má více než 20-leté zkušenosti v oboru telekomunikací a médií. V posledních dvou desetiletích se jako vedoucí odborník účastnil vývoje průmyslových inovací jako mobilní televize, mobilních plateb, zabezpečení informací a biometriky.

Před svou současnou funkcí byl Stefan odpovědný za řešení mobilní televize a videa v Nokia Siemens Networks a za obchodní vývoj mobilní televize a reklamy v Siemens Networks. K dalším funkcím v Siemensu patřilo působení na pozici COO pro mezinárodní koncern PayCircle a podpora pracovní skupiny Open Mobile Alliances M-Commerce na pozici místopředsedy. Kariéru vedoucího pracovníka zahájil v Siemensu, kde působil jako vedoucí obchodního rozvoje pro zabezpečení informací.

Stefan vystudoval počítačovou vědu na Univerzitě německé armády (Bundeswehr) v Neubibergu u Mnichova.

10:00 - 10:20

Keynote: Budoucnost HbbTV

HbbTV je rychle se rozvíjející standard pro Connected TV. Jeho hodnota pochází z toho, že nabízí komplexní řešení pro všechny televizory, set-top boxy a všechna další připojená zařízení. Dále také z toho, že dává subjektům televizního vysílání plnou svobodu přinášet uživateli nové a kreativní služby OTT prostřednictvím svých televizních kanálů. Tato prezentace vám poskytne aktuální přehled použití HbbTV ve světě, doplněný o videa s příklady nasazení.

Prezentace bude simultánně tlumočena do češtiny.

Régis Saint Girons Régis Saint Girons

CEO

httv

Régis Saint Girons

Régis Saint Girons is a key figure of the digital TV industry with more than 20 years of experience. He is today the CEO of High Tech TV (httv), a leading international technology and solution provider for interactive digital TV, Régis is also the President of the French HD Forum, as well as the Vice Marketing Chairman of the HbbTV Association. He has previously served as Senior Vice President OpenTV for NAGRA, a Kudelski group company. Prior to NAGRA, Régis Saint Girons was one of the OpenTV co-founder, a joint-venture between Thomson Consumer Electronics and Sun Microsystem. As its European General Manager, Régis was instrumental in positioning OpenTV as a Digital TV middleware world leader. Before that, Régis Saint Girons lead Thomson Research & Development laboratory in Los Angeles during 8 years. He positioned MPEG as the Digital TV solution for DirectTV and ACTV, the US HDTV standard.

10:25 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:20

Philips TV powered by Android

Philips je prvním výrobcem televizí v Evropě, který začal vyrábět televizory fungující na operačním systému Android. Piotrova prezentace bude zaměřena na to, jaké důsledky bude mít tento přechod na vývoj trhu se Smart TV a zejména na to, jaké výhody to přinese vývojářské komunitě.

Prezentace bude simultánně tlumočena do češtiny.

Piotr Herod Piotr Herod

Smart TV Manager

TP Vision Czech Republic

Piotr Herod

Piotr Herod zahájil kariéru v televizním průmyslu prací novináře v časopise Audio Video distribuvaném v Polsku; později pracoval u Toshiby jako nižší produktový manažer pro produktové kategorie LCD TV & HD DVD. V roce 2010 Piotr nastoupil do společnosti Philips Poland jako projektový koordinátor Net TV; dnes pracuje v TP Vision Poland jako manažer pro Smart TV v regionu CEE pro značku Philips TV.

11:25 - 11:45

Jak úspěšně spravovat služby online videa a in-stream reklamu

Prezentace se zaměří na následující oblasti: Jak zorganizovat prodej online reklamy spolu s TV? Jaké metody zobrazování reklamy mohou být převzaty z TV a jaké zkušenosti z oblasti online mohou naopak obohatit TV? Jak spouštět multiscreenové kampaně a podávat zprávy o jejich efektivitě? Co může přinést synergie s webovou analytikou a jak může TV těžit z online?

Prezentace bude simultánně tlumočena do češtiny.

Toms Panders Toms Panders

International Publisher Segment Manager

Gemius

Toms Panders

Toms Panders - odborník v oboru online reklamy s více než 5letými zkušenostmi v oblasti řízení online výzkumu, webové analytiky a adservingových služeb. Působí ve společnosti Gemius jako International Publishers Segment Manager a je zodpovědný mimo jiné za rozvoj spolupráce agentury se segmentem vydavatelů, navrhování nových produktů či za rozvoj mezinárodní spolupráce regionálních mediálních společností. Stará se o klíčové klienty společnosti v regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky a zaměřuje se na další expanzi společnosti v rámci trhů, na nichž společnost již působí. Díky svým mezinárodním zkušenostem Toms poskytuje klientům poradenské služby a výzkumná řešení přizpůsobené jejich potřebám. Ve společnosti Gemius působí od roku 2008.

11:50 - 12:10

Na tahu jsou chytré televize

Chytré televize se staly běžnou výbavou domácností, letos již výrobci na pultech obchodů jiné modely nenabízejí. Otázkou tedy není zda, ala jak rychle, úspěšně a s relativně malými náklady vytvořit televizní aplikaci (a to nejen v OTT světě) a jak ji integrovat do prostředí multiscreenu. Nečekejte, až vás dožene konkurence!

Petr Mazanec Petr Mazanec

CTO

Mautilus

Petr Mazanec

Petr Mazanec je vedoucí vývoje aplikací pro chytré televize ve společnosti Mautilus, s.r.o, která od roku 2011 připravila desítky televizních aplikací pro zákazníky z celého světa, a to na nepřeberné množství modelů televizí a set-top boxů, od všech významných výrobců: Samsung, LG, Philips, Panasonic, Sony, Toshiba nebo VESTEL. Převážná většina realizovaných projektů jsou OTT aplikace, často propojené s mobilními telefony a tablety. Pokud není Petr v kanceláři, hraje tenis nebo s rodinou cestuje po zemích bývalé Jugoslávie a SSSR. Počítač ani televizi doma nemá.

12:15 - 12:35

Budoucí revoluce v multimediálním světě

Měnící se preference konzumentů video obsahu generují nové příležitosti jak pro tradiční provozovatele TV vysílání, tak i pro internetové společnosti. Sbližování klasické televize a Internetu však znamená technologickou revoluci ve způsobu doručování obsahu na různé typy a velikosti obrazovek. Výsledkem je růst nákladů za distribuci. Kdo bude platit tyto zvyšující se náklady? Bude obsah tak atraktivní, aby to byl divák? Jaké technologické inovace mohou pomoci náklady za distribuci snížit?

Marcel Procházka Marcel Procházka

Ředitel pro regulaci a strategii

České Radiokomunikace

Marcel Procházka

Marcel Procházka je ředitelem regulatorních záležitostí a strategie Českých Radiokomunikací. V minulých letech se v ČRa významně podílel na rozvoji WiMAX sítě, zahájení poskytování cloud computing, DC služeb a DVB-T vysílání. Dnes pracuje na budoucí migraci terestrického vysílání z DVB-T na DVB-T2, nových TV a OTT službách a digitalizaci rozhlasového vysílání. Před příchodem do ČRa působil ve vedení kabelových společností Kabel Plus/UPC a Karneval Media s odpovědností za technický provoz a rozvoj nových služeb.

12:40 - 13:00

Internet, obsah a jeho konzumace - kudy je a není cesta?

Lidé na Seznam.cz konzumují různé videoslužby s různým obsahem. Jak služby fungují a co na ně uživatelé? Co jsme zjistili novým Streamem a dalším obsahem? A kde jsou limity pro videoobsah na Internetu?

Martin Kunčický Martin Kunčický

Product manažer (Stream.cz)

Seznam.cz

Martin Kunčický

Martin v současnoti v Seznam.cz, a.s. spadá do produktového videotýmu, kde se věnuje především službě Mixer.cz a jejímu dalšímu rozvoji. Dříve pracoval ve sportovním odvětví, kde byl produktovým managerem vývoje a optimalizace webových a mobilních aplikací. Studoval informatiku a ekonomii s rozšířením na behaviorální cílení. Ve volném čase cestuje, běhá a leze po horách.

13:00 - 14:00

Oběd

14:00 - 14:15

Zkušenosti nabízení placeného a bezplatného video-obsahu na Internetu

Společnost CET 21 v únoru spustila bezplatnou videoslužbu NOVA Plus, která je cílená na jiný segment než prémiová služba VOYO. Cílem prezentace je představit výhody obou služeb z pohledu zákazníka, jejich obsahovou, komunikační a distribuční strategii a první výsledky. Součástí bude i pohled na budoucnost vývoje služeb, celkové změny odvětví a možné kroky v této oblasti.

Petr Horák Petr Horák

Ředitel nových projektů

Stanice O

Petr Horák

Ředitel sekce nových projektů je zodpovědný za online portfolio skupiny Nova a nově připravovaných projektů. Vedl spuštění NOVA Plus a VOYO v zemích střední a východní Evropy, kde skupina působí. V CME pracuje od roku 2008, předtím na manažerských pozicích působil například v telekomunikačních společnostech Vodafone nebo Český Telecom (dnes Telefónica O2).

14:20 - 14:40

TELE-VIZE

Moderní služby pro distribuci televizního obsahu jakou je O2TV dávají uživatelům možnost osvobodit se od vysílacích časů. Jak se tedy změnily uživatelské návyky?

David Duroň David Duroň

Pay TV professional / enthusiast & Visiting Professor at Faculty of Business Administration at VŠE Prague

David Duroň

David Duroň má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách v České republice i v zahraničí. V O2 pracuje od října 2013 jako ředitel marketingu pro segment domácností a od února 2016 jako ředitel O2 TV, kdy do jeho kompetence přešel mimo jiné také tým O2 TV Sport. Před nástupem do O2 pracoval 6 let ve společnosti Vodafone, naposledy v roli marketingového ředitele pro segment firemních zákazníků. Do Vodafone přišel z pozice generálního ředitele společností Altas.cz a Atlas.sk. V letech 2003 až 2004 vedl oddělení marketingu ve společnosti Český Telecom, kde byl zodpovědný za spuštění služeb jako Internet Express, portál Starzone.cz či nové struktury hlasových tarifů. 

 David má skvělou ženu a dvě fantastické děti, rád běhá a je zapojen do charitativních akcí v rovníkové Africe - konkrétně v Ghaně. V Česku spolupracuje s Nadačním fondem Dar sluchu. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde nyní také přednáší předmět Strategický marketing.

14:45 - 15:05

Dva roky zkušeností s HbbTV

Česká televize je klíčový vysílatel služeb HbbTV na trhu v České republice. Za dva roky vysílání nabídla pestrou paletu různých typů aplikací HbbTV. To jsou nezanedbatelné zkušenosti v této oblasti. Co služba HbbTV přináší divákům České televize a jak ovlivňuje jejich uživatelské chování?

Jan Zeman Jan Zeman

Vedoucí Teletextu, HbbTV

Česká televize

Jan Zeman

Jan Zeman vystudoval Katedru televizní a filmové žurnalistiky Univerzity Karlovy. V České televizi pracuje od roku 1988. Je jedním ze zakladatelů teletextového vysílání u nás. Totéž platí pro hybridní vysílání HbbTV. Na vývoji této technologie začal pracovat v roce 2011. V současné době zodpovídá jak za teletextové vysílání na všech kanálech ČT, tak i za vysílání a vývoj služeb HbbTV. Ve volném čase hraje tenis, v zimě jezdí na snowboardu.

15:10 - 15:25

HbbTV jako cesta komunikace s divákem

Využití HbbTV jako platformy konzumace internetu v televizi. HbbTV je nastupující platforma za SmartTV s nepřekonatelnými obchodním a programovým potencionálem. Televizní stanice se musí naučit pracovat s HbbTV jako nástrojem komunikace s divákem.

Lukáš Hnilička Lukáš Hnilička

CEO

Hybrid Company

Lukáš Hnilička

Zakladatel a CEO Hybrid Company, která se zaměřuje na technologii HbbTV propojující TV a internet. Hybrid je inovativním leaderem v CEE specializující se na marketingové a monetizační využití interaktivní obrazovky. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora na poli nových médií. Předtím působil 10 let na pozici CTO v TV Óčko. Oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.

15:25 - 15:45

Coffee break

15:45 - 16:05

Včera, dnes a zítra

Co je dnes televize ? Jak opravdu funguje trh interaktivní televize ? Která platforma je nejlepší pro šíření televize ? Co říkají reálná data od reálných zákazníků na největší interaktivní platformě v CZ a SK ?

Jakub Kabourek Jakub Kabourek

Sales Director

PROZETA

Jakub Kabourek

Jakub Kabourek před příchodem do PROZETY působil na pozici CEO v nangu.TV, dodavateli IPTV platformy například pro O2TV. Svoji profesní kariéru začínal v Českém Telecomu, kde se podílel na úspěšném rozjezdu video služeb. V roce 2004 odešel do společnosti Visual Connection, kde stál u projektů jako například digitalizace Langweilova modelu, i-legálně, iVysílání, Voyo.cz, Topfun, Odhalení a v roce 2006 u zrodu první české CDN NaCeVi. V roce 2011 po oddělení KIT digital Czech od mateřské firmy, řídil opět z pozice CEO rebranding společnosti na Visual Unity. Kariéru rozhodčího ledního hokeje postupně vyměnil za rekreační cyklistiku, tenis a šachy.

16:10 - 16:30

Má šanci přežít OTT TV (Connected TV), která za sebou nemá silné médium?

Budou OTT TV, Connected TV atd. pouze dalšími distribučními kanály pro silné mediální domy, a nebo je zde prostor také pro společnosti bez mediálního zázemí a jiné podpory?

Marcel Para Marcel Para

Jednatel

MP - Media Production

Marcel Para

v 90. letech působil jako ředitel společnosti Kabel Plus, Východní Slovensko, a.s., která provozovala síť kabelové televize, později prodané společnosti UPC. V těch letech společnost spustila některé, pro to období, unikátní služby, jako telefonování v rámci sítě, objednávání knih v knihovně, objednávání programových kanálů z domu a podobně. Později se včetně vlastního podnikání stal zástupcem generálního ředitele TV JOJ, a to ještě v době jejího stahování z Košic do Bratislavy. V roce 2003 se stal zástupcem generálního ředitele Slovenské televize, kde mimo jiné odpovídal za největší restrukturalizaci televize ve střední Evropě. V dalších letech působil jako konzultant v oblasti nových médií, ale také v oblasti krizového řízení. V posledních letech je také jednatelem provozovatele internetové televize a OTT TV MeToo. Na přelomu let spustil nový kanál PARK TV.

16:35 - 16:55

Magio TV GO – Nový pohled na mediální televizi

V prezentaci bude představena služba Magio TV, Magio SAT a TV aplikace. Dále se zaměříme na to co přináší Magio GO uživatelům a na použité technologie. 

Tomas Sustr Tomas Sustr

Slovak Telekom

Tomas Sustr

Tomas is working more than 10 years in telco sector focusing on PayTV (OTT /IPTV /SAT) technologies as system tester, system integrator and as solution designer. Hands on experience with middleware, encryption systems (CAS,DRM), VoD and TV headends, MPEG2/4, Oracle databases, IP core networks, OSS/BSS, Set-top-boxes, development of TV, Android, iOS applications in various environments. Currently is focusing on design and creation of architecture and design of networks, applications, platforms and customer solutions in IP, IPTV, OTT, SAT area. Tomas is also responsible for the whole chain of development process from issuing the RFI, RFP, throught HLD, LLD to acceptance testing.

Viliam Tencer Viliam Tencer

Slovak Telekom

Viliam Tencer

Viliam is working more than seven years with IP and IPTV technologies. He spent most of them on the operations department. Where he gained many experiences with big data solutions and was involved on developing several platforms (Cloud, IPTV, OTT). He created complete viewership report solutions for IPTV and OTT. Viliam was in charge of IPTV, OTT, DB platforms, etc. He is proficient in multiple programming languages for different kinds of devices (Java, ASP.NET, PHP, etc.) At this time he shall be responsible for the whole chain of development process.

17:00

Předpokládaný konec konference