Dokonalá znalost trhu ale zároveň dostatečný nadhled, to jsou ty nejdůležitější faktory při strategickém rozhodování. Prezentace se zaměří na aktuální nové trendy na televizním trhu. Jaké nové možnosti s sebou přináší OTT (Over-the-Top) služby nejen pro tradiční televize, ale zejména pro uživatele. Jaké jsou největší výzvy a rizika pro šíření a distribuci obsahu pro poskytovale obsahu? Jaké jsou výhledy do budoucna? Rozhodně budeme hodně skloňovat termíny jako: 2nd Screen, 4K Ultra High Definition video, H.265 HEVC nebo CDN (Content Delivery Network), přidáme i řadu zajímavých čísel z trhu.
Vystudovala Karlovu Univerzitu a Mezinárodní obchod na Vyskoké škole ekonomické. Na vedoucích pozicích působila v několika firmách zaměřených na online video a video analytiku. Ve Visual Unity se věnuje rozvoji obchodu zejména v rámci CEE regionu, ale i na nových trzích.