Prezentace se zaměří na následující oblasti: Jak zorganizovat prodej online reklamy spolu s TV? Jaké metody zobrazování reklamy mohou být převzaty z TV a jaké zkušenosti z oblasti online mohou naopak obohatit TV? Jak spouštět multiscreenové kampaně a podávat zprávy o jejich efektivitě? Co může přinést synergie s webovou analytikou a jak může TV těžit z online?
Prezentace bude simultánně tlumočena do češtiny.
Toms Panders - odborník v oboru online reklamy s více než 5letými zkušenostmi v oblasti řízení online výzkumu, webové analytiky a adservingových služeb. Působí ve společnosti Gemius jako International Publishers Segment Manager a je zodpovědný mimo jiné za rozvoj spolupráce agentury se segmentem vydavatelů, navrhování nových produktů či za rozvoj mezinárodní spolupráce regionálních mediálních společností. Stará se o klíčové klienty společnosti v regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky a zaměřuje se na další expanzi společnosti v rámci trhů, na nichž společnost již působí. Díky svým mezinárodním zkušenostem Toms poskytuje klientům poradenské služby a výzkumná řešení přizpůsobené jejich potřebám. Ve společnosti Gemius působí od roku 2008.