Budou OTT TV, Connected TV atd. pouze dalšími distribučními kanály pro silné mediální domy, a nebo je zde prostor také pro společnosti bez mediálního zázemí a jiné podpory?
v 90. letech působil jako ředitel společnosti Kabel Plus, Východní Slovensko, a.s., která provozovala síť kabelové televize, později prodané společnosti UPC. V těch letech společnost spustila některé, pro to období, unikátní služby, jako telefonování v rámci sítě, objednávání knih v knihovně, objednávání programových kanálů z domu a podobně. Později se včetně vlastního podnikání stal zástupcem generálního ředitele TV JOJ, a to ještě v době jejího stahování z Košic do Bratislavy. V roce 2003 se stal zástupcem generálního ředitele Slovenské televize, kde mimo jiné odpovídal za největší restrukturalizaci televize ve střední Evropě. V dalších letech působil jako konzultant v oblasti nových médií, ale také v oblasti krizového řízení. V posledních letech je také jednatelem provozovatele internetové televize a OTT TV MeToo. Na přelomu let spustil nový kanál PARK TV.