Měnící se preference konzumentů video obsahu generují nové příležitosti jak pro tradiční provozovatele TV vysílání, tak i pro internetové společnosti. Sbližování klasické televize a Internetu však znamená technologickou revoluci ve způsobu doručování obsahu na různé typy a velikosti obrazovek. Výsledkem je růst nákladů za distribuci. Kdo bude platit tyto zvyšující se náklady? Bude obsah tak atraktivní, aby to byl divák? Jaké technologické inovace mohou pomoci náklady za distribuci snížit?
Marcel Procházka je ředitelem regulatorních záležitostí a strategie Českých Radiokomunikací. V minulých letech se v ČRa významně podílel na rozvoji WiMAX sítě, zahájení poskytování cloud computing, DC služeb a DVB-T vysílání. Dnes pracuje na budoucí migraci terestrického vysílání z DVB-T na DVB-T2, nových TV a OTT službách a digitalizaci rozhlasového vysílání. Před příchodem do ČRa působil ve vedení kabelových společností Kabel Plus/UPC a Karneval Media s odpovědností za technický provoz a rozvoj nových služeb.