Jan Brychta je od ledna 2016 šéfredaktorem serveru DigiZone.cz. Předtím působil jako redaktor týdeníků Marketing&Media a Strategie i jako reportér pořadu Občanské judo. Pochlubit se může zkušenostmi z marketingu a PR z doby svého působení v Českém rozhlase. Je absolventem Vyšší odborné školy publicistiky a sociálních a mediálních studií.
Tomáš Bičík se v letech 1993-1997 věnoval plánování, nákupu a analyzování televizních reklamních kampaní, nejdříve pro Young & Rubicam a poté pro Mediapolis Praha. Od roku 1997 do roku 2011 byl ředitelem výzkumného a vývojového oddělení mediální agentury Mediaedge:cia, jež se stala součástí skupiny GroupM. V roce 2011 nastoupil do společnosti MEDIARESEARCH – nyní Nielsen Admosphere, kde má na starosti rozvoj obchodních příležitostí, podporu zahraničních projektů měření televizní sledovanosti, marketingového výzkumu a podílí se na marketingu a PR Nielsen Admosphere.
David Duroň má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách v České republice i v zahraničí. V O2 pracuje od října 2013 jako ředitel marketingu pro segment domácností a od února 2016 jako ředitel O2 TV, kdy do jeho kompetence přešel mimo jiné také tým O2 TV Sport. Před nástupem do O2 pracoval 6 let ve společnosti Vodafone, naposledy v roli marketingového ředitele pro segment firemních zákazníků. Do Vodafone přišel z pozice generálního ředitele společností Altas.cz a Atlas.sk. V letech 2003 až 2004 vedl oddělení marketingu ve společnosti Český Telecom, kde byl zodpovědný za spuštění služeb jako Internet Express, portál Starzone.cz či nové struktury hlasových tarifů.
David má skvělou ženu a dvě fantastické děti, rád běhá a je zapojen do charitativních akcí v rovníkové Africe - konkrétně v Ghaně. V Česku spolupracuje s Nadačním fondem Dar sluchu. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde nyní také přednáší předmět Strategický marketing.
Steve is a highl successful media sales director with over 10 years experience in the industry providing premium digital video delivery technologies to large organisations across the globe. He has gained strong market knowledge and a particular skill for introducing new technologies into new markets through his long career in the digital sector which has included senior roles at SeaChange, Motorola, Cisco and Pace. In his role at Brightcove Steve is responsible for managing the premium media business in EMEA working with large clients within the broadcast, publishing, sports and new media markets helping them to drive reach and revenue across mobile and OTT platforms. Steve holds a masters of engineering degree in Electronic Systems Engineering from the University of Aston and an MBA from the Bradford University School of Management.
Milan Fridrich je od roku 2011 ředitelem programu České televize. V letech 2007 až 2010 byl ředitelem zpravodajství, aktuální publicistiky a sportu ČT. Od srpna 2010 výkonným ředitelem nově vzniklé divize Nová média ČT. Milan Fridrich vystudoval Filosofickou fakultu UK a Prague Business Institut. V letech 1998 až 2005 byl stálým zpravodajem Českého rozhlasu a poté Hospodářských novin v Bruselu. V roce 2005 nastoupil do České televize jako šéfeditor nově vzniklé ČT24. Od roku 2011 učí na Vysoké škole ekonomické o moderních médiích, o nichž napsal řadu článků. Od roku 2015 je viceprezidentem Televizního výboru Evropské vysílací unie (EBU). V roce 2011 obdržel hlavní cenu českého internetu Křišťálová lupa za Webové a mobilní projekty ČT.
Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.
Michal v Seznamu realizuje rozvoj prodeje reklamy ve velkém. Na veřejnosti se ukazuje většinou v listopadu..
Ředitel sekce nových projektů je zodpovědný za online portfolio skupiny Nova a nově připravovaných projektů. Vedl spuštění NOVA Plus a VOYO v zemích střední a východní Evropy, kde skupina působí. V CME pracuje od roku 2008, předtím na manažerských pozicích působil například v telekomunikačních společnostech Vodafone nebo Český Telecom (dnes Telefónica O2).
Jakub Kabourek před příchodem do PROZETY působil na pozici CEO v nangu.TV, dodavateli IPTV platformy například pro O2TV. Svoji profesní kariéru začínal v Českém Telecomu, kde se podílel na úspěšném rozjezdu video služeb. V roce 2004 odešel do společnosti Visual Connection, kde stál u projektů jako například digitalizace Langweilova modelu, i-legálně, iVysílání, Voyo.cz, Topfun, Odhalení a v roce 2006 u zrodu první české CDN NaCeVi. V roce 2011 po oddělení KIT digital Czech od mateřské firmy, řídil opět z pozice CEO rebranding společnosti na Visual Unity. Kariéru rozhodčího ledního hokeje postupně vyměnil za rekreační cyklistiku, tenis a šachy.
Pavel Kohout, 39 years, married, 3 sons. He has been working at the position of Executive Manager of New Media in the Czech Television (= ČT, Česká televize). He passed to ČT from Prima Online where he worked as head of development department ad formerly as head of Internet department at FTV Prima. Previously, he worked as manager of a software company. He started his professional career as programmer. In 1996, he stood at the cradle of the first Czech multimedia encyclopaedia on CD-ROM. He likes to devote his leisure time to his family, floorball and music.
Michal Krsek is a veteran of the Internet, telecommunications, very high quality video transmissions and commercialisation of technological results of research and development. He has been successfully manoeuvring the boundary of academia vs. business and internet infrastructure vs. video content transmission. His is currently the CCO of Stream Circle, cloud platforms providing linear broadcasting of video content for the Internet.
Má titul z divadelní teorie a kritiky, s větší pravděpodobností ji ale znáte jako Dataholku. Se sociálními sítěmi začala v týmu Nových médií České televize, ale z oblasti plánování obsahových strategií se postupně přesunula do oblasti datové analýzy sociálních sítí v Socialbakers. Momentálně ji najdete jako marketingovou hlavu v síti tělocvičen Železná koule, kde využívá všechno, co se doteď naučila. Pokud zrovna necvičí, plánuje cesty do Švédska, hodně čte nebo pobíhá za psem.
Petr Lněnička je jednatelem a jeden ze zakladatelů společnosti Vertical Images, jedné z nejrychleji rostoucích firem provozujících bezpilotní letadla, ve které je především inovátorem a propagátorem nových řešení a postupů. Je zkušeným a oceňovaným filmařem a fotografem. K bezpilotním letadlům si našel cestu přes pilotování "skutečných" letadel, proto velmi dobře rozumí legálním a bezpečnostním požadavkům na jejich provoz. Je také předsedou a zakládajícím členem České asociace profesionálních provozovatelů bezpilotních letadel a podílí se na formování legislativy regulující provoz bezpilotních letadel v České republice.
Petr Mazanec je vedoucí vývoje aplikací pro chytré televize ve společnosti Mautilus, s.r.o, která od roku 2011 připravila desítky televizních aplikací pro zákazníky z celého světa, a to na nepřeberné množství modelů televizí a set-top boxů, od všech významných výrobců: Samsung, LG, Philips, Panasonic, Sony, Toshiba nebo VESTEL. Převážná většina realizovaných projektů jsou OTT aplikace, často propojené s mobilními telefony a tablety. Pokud není Petr v kanceláři, hraje tenis nebo s rodinou cestuje po zemích bývalé Jugoslávie a SSSR. Počítač ani televizi doma nemá.
Dom Robinson, Co-Founder, Director and Creative Firestarter for pioneering Software Defined Workflow software engineering company, id3as, Contributing Editor for StreamingMedia.com for 14 years, and 20 year streaming entrepreneur, will talk about Operator Architectures, Network Virtualisation, Value Chain Alignment across IP Service providers, and will also present two case studies of id3as' own work.
Ariel is a hands-on executive with over 15 years of experience in technology management, sales/BD, marketing and strategy. He is experienced in the networking, security, Internet, online advertising and mobile verticals - in both B2B and B2C aspects.
His career spans small and large companies. He was a key contributor to startups, generating significant revenue growth and developing healthy, scalable systems. More recently, Ariel managed business units in larger organizations - managing teams, reducing risk and increasing profitability .
Tomáš Surák je marketingovým manažerem ve společnosti Atmedia, která obchodně zastupuje tematické televizní stanice na českém a slovenském trhu. Vystudoval ČVUT a ve společnosti Atmedia působí od roku 2012, kde má na starosti mediální výzkum, marketing i nové projekty společnosti. Zajímá se o nové technologie v oblasti médií a marketingu. Volný čas tráví převážně sportem.
Štěpán působí jako New Business & Innovation Manager ve vydavatelství Economia. Předtím sbíral zkušenosti jako produktový manažer například ve společnostech IBA CZ nebo LMC.
David Uhlmann is a Video Solutions Consultant for Google in EMEA. He is an expert on Dynamic Ad Insertion and its complexities with video ad insertion from the player to the cloud. Prior to working at Google, David was CTO of the live video streaming agency Streaming Tank and co-founder of the Spanish digital agency Ittakus.
Tomáš Vyskočil se s filmy a seriály potýká už od svého mládí, kdy založil filmový magazín FilmPub.cz, poté vybudoval seriálový web Edna.cz a dnes provozuje vyhledávač legálních filmů online Filmtoro. Jako manažer prošel firmami jako Atlas.cz, Seznam.cz nebo H1.cz. Sní o budoucnosti, kdy se filmy a seriály nebudou pirátit a budou jednoduše dostupné v chytrých televizích.
V roce 2014 jsem nastoupil do společnosti T-Systems, která se v té době integrovala do společnosti T-Mobile Czech republic. Zde jsem měl na starosti službu digitální televize viaTV. Cílem bylo postupně rozšířit tuto službu i do světa T-Mobile. V roce 2015 jsme úspěšně spustili Mobilní TV a letos přicházíme s T-Mobile TV. Před tím jsem pracoval v různych telekomunikačních společnostech, např. Aliatel nebo Telefónica O2. Vystudoval jsem VŠE, obor management. Hraji a sleduji skoro každý sport, nejvíc fotbal a tenis. Mám rád dobré filmy a knihy.