Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

8:30 - 9:00

Registrace účastníků

9:00 - 9:05

Slovo úvodem

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

9:05 - 9:35

Dynamické vkládání reklam - adresné reklamy televizní kvality

Dynamické vkládání reklam (DAI) umožňuje přesunout komplexnost spojenou s vkládáním reklamních spotů z přehrávače nebo přístroje na cloud. Vkládání reklam do datového toku na straně serveru garantuje uživateli perfektní službu téměř televizní kvality, ale zároveň zachovává výhody individuální adresnosti digitální reklamy. Tato prezentace si klade za cíl podělit se o zkušenosti firmy Google se spoluprací s vysílacími společnostmi, které implementovaly DAI do svého distribučního toku, a analyzovat některé problémy, které tuto technologii provází.

David Uhlmann David Uhlmann

Video Solutions Consultant

Google Czech Republic

David Uhlmann

David Uhlmann is a Video Solutions Consultant for Google in EMEA. He is an expert on Dynamic Ad Insertion and its complexities with video ad insertion from the player to the cloud. Prior to working at Google, David was CTO of the live video streaming agency Streaming Tank and co-founder of the Spanish digital agency Ittakus.

9:40 - 10:10

Virtualizace vysílání

Dom Robinson, spoluzakladatel, ředitel a kreativní inspirátor inovátorské vývojářské firmy id3as zaměřené na softwarově definované toky, který působí 14 let jako redaktor StreamingMedia.com a 20 let podniká ve streamingu, bude hovořit o architekturách provozovatelů, virtualizaci sítí, zefektivňování hodnotového řetězce napříč poskytovateli IP služeb a také představí dvě studie realizovaných zakázek společnosti id3as. První studie se zaměří na platformu NASDAQ, která je největší platformou live digitálních médií Amazon Web Services nabízející více než 35 000 live akcí ročně, na nichž jsou předávány veškeré finanční zprávy ze světa globálním investorům s přísnými požadavky na rozsah a dostupnost. Druhá studie se zaměří na to, jak společnost id3as využila své unikátní architektury k tomu, aby ve Velké Británii vybudovala head-endové a distribuční platformy Arqiva Freeview HD Plus a YouView Hybrid TV, které prostřednictvím virtualizace funkcí sítě nabízí „vysílání“ v televizní kvalitě a optimalizované využití zdrojů.

Dom Robinson Dom Robinson

Contributing Editor

StreamingMedia.com

Dom Robinson

Dom Robinson, Co-Founder, Director and Creative Firestarter for pioneering Software Defined Workflow software engineering company, id3as, Contributing Editor for StreamingMedia.com for 14 years, and 20 year streaming entrepreneur, will talk about Operator Architectures, Network Virtualisation, Value Chain Alignment across IP Service providers, and will also present two case studies of id3as' own work.

10:15 - 10:45

Zapomeňte na vše, co jste věděli o CDN - máme novou metodu poskytování videa

Stahování videa se od běžného provozu na síti zcela liší. Proč tedy sítě CDN stále využívají k poskytování obou služeb stejné technologie? Kvůli rostoucímu objemu online videa je zapotřebí nového způsobu poskytování služeb - způsobu vytvořeného speciálně pro video. Ariel představí novou CDN architekturu určenou pro video, která využívá realtimové algoritmy u klienta k distribuovanému rozhodování, a transparentní obchodní model, který zpřístupňuje sítě CDN malým i velkým poskytovatelům.

Ariel Shulman Ariel Shulman

Vice President of Business Development

Hola!CDN

Ariel Shulman

Ariel is a hands-on executive with over 15 years of experience in technology management, sales/BD, marketing and strategy. He is experienced in the networking, security, Internet, online advertising and mobile verticals - in both B2B and B2C aspects.

His career spans small and large companies. He was a key contributor to startups, generating significant revenue growth and developing healthy, scalable systems. More recently, Ariel managed business units in larger organizations - managing teams, reducing risk and increasing profitability .

10:50 - 11:15

COFFEE BREAK

11:15 - 11:40

Drony - cesta k unikátnímu obsahu

Drony, správněji bezpilotní letadla, jsou horkou novinkou při získávání unikátních pohledů ve filmovém průmyslu, ve zpravodajství či v nových médiích. Seznamte s jejich schopnostmi a možnostmi, ale také s legislativním rámcem. Podívejte se do zákulisí natáčení a prohlédněte si největší registrovaný stroj v České Republice. Nechte se překvapit směry, kterými se drony vyvíjejí.

Petr Lněnička Petr Lněnička

Jednatel

Vertical Images

Petr Lněnička

Petr Lněnička je jednatelem a jeden ze zakladatelů společnosti Vertical Images, jedné z nejrychleji rostoucích firem provozujících bezpilotní letadla, ve které je především inovátorem a propagátorem nových řešení a postupů. Je zkušeným a oceňovaným filmařem a fotografem. K bezpilotním letadlům si našel cestu přes pilotování "skutečných" letadel, proto velmi dobře rozumí legálním a bezpečnostním požadavkům na jejich provoz. Je také předsedou a zakládajícím členem České asociace profesionálních provozovatelů bezpilotních letadel a podílí se na formování legislativy regulující provoz bezpilotních letadel v České republice.

11:40 - 12:00

Další rok se SmartTV a HbbTV

Aneb jak dlouhodobě přežít ve světě vývoje televizních aplikací. Inovace, trendy a naše zkušenosti za 5 let vývoje televizních aplikací.

Petr Mazanec Petr Mazanec

CTO

Mautilus

Petr Mazanec

Petr Mazanec je vedoucí vývoje aplikací pro chytré televize ve společnosti Mautilus, s.r.o, která od roku 2011 připravila desítky televizních aplikací pro zákazníky z celého světa, a to na nepřeberné množství modelů televizí a set-top boxů, od všech významných výrobců: Samsung, LG, Philips, Panasonic, Sony, Toshiba nebo VESTEL. Převážná většina realizovaných projektů jsou OTT aplikace, často propojené s mobilními telefony a tablety. Pokud není Petr v kanceláři, hraje tenis nebo s rodinou cestuje po zemích bývalé Jugoslávie a SSSR. Počítač ani televizi doma nemá.

12:05 - 12:25

"Večer se budu koukat na televizi!“ Co to vlastně dnes znamená a na co se vlastně diváci na světe mohou dnes dívat v „televizi"?

„Televizor“ – slovo, název zařízení, které nejen v České republice má doma naprostá většina domácností, a které přestává pomalu, ale jistě vystihovat podstatu svého určení. Pokud si dnes půjdete koupit „nový televizor“, tak v podstatě nekoupíte nic jiného, než „smart-TV“. Co vše může to „smart“ znamenat? Zlí jazykové by mohli za použití přesmyčky tvrdit, že to znamená „smrt televize“, televize, tak jak ji známe, ale stále velké množství lidí používá onu obrazovku v obývacím pokoji. Rozhlédněme se po světě, jak se mění chování lidí, pokud mají možnost do „televize“ dostat „netelevizní obsah“, mohou stisknutím tlačítka na dálkovém ovladači „televize“ vstoupit do království zvaného „video-on-demand“ a nebo jsou dokonce „televizi“ nevěrní a sledují pohyblivé obrázky na jiných „obrazovkách“. Ano, „televize“, myšleno zařízení pro sledování „pohyblivých obrázků“ je dnes spíše jednou z obrazovek, se kterou trávíme svůj volný čas. Jak se volný čas věnovaný sledování „pohyblivých obrázků“ dělí mezi různé zdroje ukáže mezinárodní přehled v mém příspěvku na konferenci TVCON 2016.

Tomáš Bičík Tomáš Bičík

Business Development Director

Nielsen Admosphere

Tomáš Bičík

Tomáš Bičík se v letech 1993-1997 věnoval plánování, nákupu a analyzování televizních reklamních kampaní, nejdříve pro Young & Rubicam a poté pro Mediapolis Praha. Od roku 1997 do roku 2011 byl ředitelem výzkumného a vývojového oddělení mediální agentury Mediaedge:cia, jež se stala součástí skupiny GroupM. V roce 2011 nastoupil do společnosti MEDIARESEARCH – nyní Nielsen Admosphere, kde má na starosti rozvoj obchodních příležitostí, podporu zahraničních projektů měření televizní sledovanosti, marketingového výzkumu a podílí se na marketingu a PR Nielsen Admosphere.

12:30 - 12:50

T-Mobile vstupuje na trh IPTV

Placená televize u T-Mobile Czech. Jak byla úspěšná aplikace Mobilní TV ve Vánoční kampani? Je placená Mobilní TV pro zákazníky v ČR zajímavá? T-Mobile nově vstupuje na trh s IPTV. Co od tohoto kroku očekáváme? Jak tento krok zapadá do globálníé strategie T-Mobile? Jaké jsou naše plány a cíle do budoucna?

Václav Zadina Václav Zadina

Produktový manager T-Mobile TV

T-Mobile Czech Republic

Václav Zadina

V roce 2014 jsem nastoupil do společnosti T-Systems, která se v té době integrovala do společnosti T-Mobile Czech republic. Zde jsem měl na starosti službu digitální televize viaTV. Cílem bylo postupně rozšířit tuto službu i do světa T-Mobile. V roce 2015 jsme úspěšně spustili Mobilní TV a letos přicházíme s T-Mobile TV. Před tím jsem pracoval v různych telekomunikačních společnostech, např. Aliatel nebo Telefónica O2. Vystudoval jsem VŠE, obor management. Hraji a sleduji skoro každý sport, nejvíc fotbal a tenis. Mám rád dobré filmy a knihy.

12:55 - 14:00

OBĚD

14:00 - 14:20

Do světa HbbTV vstupují i lokální tematické televize

Zlepšující se televizní vybavenost domácností přináší nové možnosti monetizace obsahu pro televize. Pro lokální tematické stanice je to příležitost k nastartování komerčního HbbTV projektu. V únoru byl spuštěn pilotní komerční projekt na 5 lokálních tematických televizí šířených ve dvou digitálních terestrických multiplexech. Jaké jim pilotní projekt přinesl výsledky? A s čím se museli popasovat a jak vidí další vývoj?

Tomáš Surák Tomáš Surák

Marketing Manager

Atmedia Czech s.r.o.

Tomáš Surák

Tomáš Surák je marketingovým manažerem ve společnosti Atmedia, která obchodně zastupuje tematické televizní stanice na českém a slovenském trhu. Vystudoval ČVUT a ve společnosti Atmedia působí od roku 2012, kde má na starosti mediální výzkum, marketing i nové projekty společnosti. Zajímá se o nové technologie v oblasti médií a marketingu. Volný čas tráví převážně sportem.

14:25 - 14:45

Když TV baví

Je důležitý sportovní obsah v O2TV? Co vlastně zákazníky na O2TV baví? Je funkční internetový obsah v O2TV? A je cesta jak jej monetizovat?

David Duroň David Duroň

Pay TV professional / enthusiast & Visiting Professor at Faculty of Business Administration at VŠE Prague

David Duroň

David Duroň má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách v České republice i v zahraničí. V O2 pracuje od října 2013 jako ředitel marketingu pro segment domácností a od února 2016 jako ředitel O2 TV, kdy do jeho kompetence přešel mimo jiné také tým O2 TV Sport. Před nástupem do O2 pracoval 6 let ve společnosti Vodafone, naposledy v roli marketingového ředitele pro segment firemních zákazníků. Do Vodafone přišel z pozice generálního ředitele společností Altas.cz a Atlas.sk. V letech 2003 až 2004 vedl oddělení marketingu ve společnosti Český Telecom, kde byl zodpovědný za spuštění služeb jako Internet Express, portál Starzone.cz či nové struktury hlasových tarifů. 

 David má skvělou ženu a dvě fantastické děti, rád běhá a je zapojen do charitativních akcí v rovníkové Africe - konkrétně v Ghaně. V Česku spolupracuje s Nadačním fondem Dar sluchu. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde nyní také přednáší předmět Strategický marketing.

14:50 - 15:10

HbbTV Managerem – správa aplikací v HbbTV prostoru

Vysílání s doplněním o službu HbbTV získalo v posledním roce a půl na popularitě. Kromě standardních formátů doplňkových služeb přibyly i možnosti přenosů paralelních televizních kanálů. S rozvojem zájmu o nasazování reklamních formátů nastala velmi složitá situace, a to, jak rychle implementovat kampaně do obrazu a následně je spravovat. Tento proces nasazení kampaně i zdatným programátorům zabral přibližně 6 týdnů, což je v normálním světě TV reklamy celý věk. Zájem o HbbTV prostor se rapidně zvyšuje, a proto budou přibývat i další nástroje, na které se zaměříme, jak s ním pracovat.

Jiří Lichý

Manažer prodeje pro strategické zákazníky

České Radiokomunikace

15:15 - 15:35

COFFEE BREAK

15:40 - 16:10

Generování příjmů z online videa ve stále fragmentovanějším světě OTT

Získávat příjmy z online videa je kvůli rostoucímu počtu OTT přístrojů a příchodu nových technologií, jako např. ad-blockerů, čím dál složitější. Ředitel pro mediální prodej společnosti Brightcove Steve Farmer bude hovořit o zákaznických případových studiích a technických řešeních, která snižují náklady a zvyšují příjmy.

Steve Farmer Steve Farmer

EMEA Director of Sales, Media

Brightcove, Inc.

Steve Farmer

Steve is a highl successful media sales director with over 10 years experience in the industry providing premium digital video delivery technologies to large organisations across the globe. He has gained strong market knowledge and a particular skill for introducing new technologies into new markets through his long career in the digital sector which has included senior roles at SeaChange, Motorola, Cisco and Pace. In his role at Brightcove Steve is responsible for managing the premium media business in EMEA working with large clients within the broadcast, publishing, sports and new media markets helping them to drive reach and revenue across mobile and OTT platforms. Steve holds a masters of engineering degree in Electronic Systems Engineering from the University of Aston and an MBA from the Bradford University School of Management.

16:15 - 17:00

Panelová diskuze - Hledáme obchodní model příští televize

Konverguje internet a televize obchodně a technicky do jednoho média? Co se stalo se „second screen“, o které se mluví míň a míň? Není televize pro většinu diváků nejlepší právě taková, jaká je? A pokud ano, jakými zbraněmi může bojovat proti videu na webu, které jí bere část sledovanosti a zvolna již i reklamních příjmů? Na druhou stranu – co si internetové video může vzít jako poučení z televize, aby dosáhlo většího úspěchu? Budeme si povídat také o placeném obsahu, personalizovaném obsahu, product placementu, zájmu o nové technické vymoženosti v televizorech a všem ostatním, čím dnes žije bouřlivé rozhraní mezi televizí a internetovým videem.

Daniel Grunt Daniel Grunt

Generální ředitel

TV Nova

Daniel Grunt

Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.

Michal Heisig Michal Heisig

Obchodní ředitel

Seznam.cz

Michal Heisig

Michal v Seznamu realizuje rozvoj prodeje reklamy ve velkém. Na veřejnosti se ukazuje většinou v listopadu..

Petr Horák Petr Horák

Ředitel nových projektů

Stanice O

Petr Horák

Ředitel sekce nových projektů je zodpovědný za online portfolio skupiny Nova a nově připravovaných projektů. Vedl spuštění NOVA Plus a VOYO v zemích střední a východní Evropy, kde skupina působí. V CME pracuje od roku 2008, předtím na manažerských pozicích působil například v telekomunikačních společnostech Vodafone nebo Český Telecom (dnes Telefónica O2).

Pavel Kohout Pavel Kohout

Executive Manager of New Media

Česká televize

Pavel Kohout

Pavel Kohout, 39 years, married, 3 sons. He has been working at the position of Executive Manager of New Media in the Czech Television (= ČT, Česká televize). He passed to ČT from Prima Online where he worked as head of development department ad formerly as head of Internet department at FTV Prima. Previously, he worked as manager of a software company. He started his professional career as programmer. In 1996, he stood at the cradle of the first Czech multimedia encyclopaedia on CD-ROM. He likes to devote his leisure time to his family, floorball and music.

17:00

After party v místě konání

Nestihli jste se s někým potkat nebo chcete jednoduše příjemně zakončit celý den s námi? Pojďte si vypít skleničku za doprovodu kapely, kterou do Prahy přiváži společnost Mautilus.