Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

11:15 - 11:15

Začátek programu v Sálu obsahu

Jan Brychta Jan Brychta

Šéfredaktor

Internet Info

Jan Brychta

Jan Brychta je od ledna 2016 šéfredaktorem serveru DigiZone.cz. Předtím působil jako redaktor týdeníků Marketing&Media a Strategie i jako reportér pořadu Občanské judo. Pochlubit se může zkušenostmi z marketingu a PR z doby svého působení v Českém rozhlase. Je absolventem Vyšší odborné školy publicistiky a sociálních a mediálních studií.

11:16 - 11:35

Přežije televize rok 2030

Stane se další obětí digitální revoluce televize? Služby jako Netflix mění způsob distribuce videoobsahu a do hry vstupují další globální superplatformy jako Google, Amazon nebo Facebook. Televize se nachází v klidu před bouří a v některých zemích začíná dokonce konjunkturu. Proč je vývoj televizního globálního trhu tak různý a nevyrovnaný? A jak do toho zapadá Česká republika a potažmo veřejná služba a Česká televize, její program a nové služby?

Milan Fridrich Milan Fridrich

Ředitel programu

Česká televize

Milan Fridrich

Milan Fridrich je od roku 2011 ředitelem programu České televize. V letech 2007 až 2010 byl ředitelem zpravodajství, aktuální publicistiky a sportu ČT. Od srpna 2010 výkonným ředitelem nově vzniklé divize Nová média ČT. Milan Fridrich vystudoval Filosofickou fakultu UK a Prague Business Institut. V letech 1998 až 2005 byl stálým zpravodajem Českého rozhlasu a poté Hospodářských novin v Bruselu. V roce 2005 nastoupil do České televize jako šéfeditor nově vzniklé ČT24. Od roku 2011 učí na Vysoké škole ekonomické o moderních médiích, o nichž napsal řadu článků. Od roku 2015 je viceprezidentem Televizního výboru Evropské vysílací unie (EBU). V roce 2011 obdržel hlavní cenu českého internetu Křišťálová lupa za Webové a mobilní projekty ČT.

11:40 - 12:00

RTB a televizní reklama?

Ať se nám to líbí nebo nelíbí, klasické lineární televizní vysílání je stále mezi námi a výnosy z něj představují pořádný díl z příjmů mediálních domů. Nicméně i svět televize se zrychluje a adoptuje modely z Internetu. S novými metodami šíření lineárního signálu (například IPTV nebo OTT) se nabízí možnost měření sledovanosti v reálném čase a tím se také otevírají možnosti prodeje reklamy "v reálném" čase. Brání ještě něco nasazaní takového systému?

Michal Krsek Michal Krsek

CCO

Stream Circle

Michal Krsek

Michal Krsek is a veteran of the Internet, telecommunications, very high quality video transmissions and commercialisation of technological results of research and development. He has been successfully manoeuvring the boundary of academia vs. business and internet infrastructure vs. video content transmission. His is currently the CCO of Stream Circle, cloud platforms providing linear broadcasting of video content for the Internet.

12:05 - 12:25

Strategie online videa pro zítřek

Máme za sebou další úspěšný rok a velké výzvy před námi: sledování multiplatformnost, mobilizace, virtuální realita a 360° obsah, video na sociálníh sítích, interaktivita, živé přenosy. To vše jsou trendy, se kterými musíme počítat. Pohled na budoucnost z oken bývalé Karlínské kotlárny, ve které dnes sídlí Economia a DVTV.

Štěpán Svoboda Štěpán Svoboda

Head of Digital Product

Economia

Štěpán Svoboda

Štěpán působí jako New Business & Innovation Manager ve vydavatelství Economia. Předtím sbíral zkušenosti jako produktový manažer například ve společnostech IBA CZ nebo LMC.

12:30 - 12:50

Jsou Češi stále národ pirátů?

Od začátku roku máme u nás Netflix, můžeme napřímo objednávat HBO, je tu více než deset dalších online videopůjčoven. Přesto se říká, že my Češi jsme stále národ filmových a seriálových pirátů. Je tomu stále tak? Jak si vedou české videopůjčovny a co si o nich myslí uživatelé? A jak jsou na tom naši sousedé na východ či na západ od nás?

Tomáš Vyskočil Tomáš Vyskočil

Zakladatel

FILMTORO

Tomáš Vyskočil

Tomáš Vyskočil se s filmy a seriály potýká už od svého mládí, kdy založil filmový magazín FilmPub.cz, poté vybudoval seriálový web Edna.cz a dnes provozuje vyhledávač legálních filmů online Filmtoro. Jako manažer prošel firmami jako Atlas.cz, Seznam.cz nebo H1.cz. Sní o budoucnosti, kdy se filmy a seriály nebudou pirátit a budou jednoduše dostupné v chytrých televizích.

12:55 - 14:00

OBĚD

14:00 - 14:20

Slepé uličky online televize

Co brání naplnění ambiciózních plánů "TV everywhere" ? Zdarma či za peníze ? Která platorma vyhraje ? A liší se ČR od zbytku světa ?

Jakub Kabourek Jakub Kabourek

Sales Director

PROZETA

Jakub Kabourek

Jakub Kabourek před příchodem do PROZETY působil na pozici CEO v nangu.TV, dodavateli IPTV platformy například pro O2TV. Svoji profesní kariéru začínal v Českém Telecomu, kde se podílel na úspěšném rozjezdu video služeb. V roce 2004 odešel do společnosti Visual Connection, kde stál u projektů jako například digitalizace Langweilova modelu, i-legálně, iVysílání, Voyo.cz, Topfun, Odhalení a v roce 2006 u zrodu první české CDN NaCeVi. V roce 2011 po oddělení KIT digital Czech od mateřské firmy, řídil opět z pozice CEO rebranding společnosti na Visual Unity. Kariéru rozhodčího ledního hokeje postupně vyměnil za rekreační cyklistiku, tenis a šachy.

14:25 - 14:45

YouTubeři: Nové hvězdy televize pro mladé

Nahrazuje brouzdání na YouTube sledování televize tak, jak ho známe? Proč dává mladší generace přednost sledování videí na internetu namísto pevného programu televizních stanic? A je tomu opravdu tak? Co jsou zač YouTubeři a čím se u nich inspirovat, nebo proč se toho naopak vyvarovat? Nejen pohledem skrz data se pokusím odhalit, kudy se bude v budoucnu odvíjet mladá generace a její vztah k televizi, potažmo k YouTube.

Lenka Krsová Lenka Krsová

Datová analytička

Lenka Krsová

Má titul z divadelní teorie a kritiky, s větší pravděpodobností ji ale znáte jako Dataholku. Se sociálními sítěmi začala v týmu Nových médií České televize, ale z oblasti plánování obsahových strategií se postupně přesunula do oblasti datové analýzy sociálních sítí v Socialbakers. Momentálně ji najdete jako marketingovou hlavu v síti tělocvičen Železná koule, kde využívá všechno, co se doteď naučila. Pokud zrovna necvičí, plánuje cesty do Švédska, hodně čte nebo pobíhá za psem.

14:50

Konec programu v sále obsahu

17:00

After party v místě konání

Nestihli jste se s někým potkat nebo chcete jednoduše příjemně zakončit celý den s námi? Pojďte si vypít skleničku za doprovodu kapely, kterou do Prahy přiváži společnost Mautilus.