Stane se další obětí digitální revoluce televize? Služby jako Netflix mění způsob distribuce videoobsahu a do hry vstupují další globální superplatformy jako Google, Amazon nebo Facebook. Televize se nachází v klidu před bouří a v některých zemích začíná dokonce konjunkturu. Proč je vývoj televizního globálního trhu tak různý a nevyrovnaný? A jak do toho zapadá Česká republika a potažmo veřejná služba a Česká televize, její program a nové služby?
Milan Fridrich je od roku 2011 ředitelem programu České televize. V letech 2007 až 2010 byl ředitelem zpravodajství, aktuální publicistiky a sportu ČT. Od srpna 2010 výkonným ředitelem nově vzniklé divize Nová média ČT. Milan Fridrich vystudoval Filosofickou fakultu UK a Prague Business Institut. V letech 1998 až 2005 byl stálým zpravodajem Českého rozhlasu a poté Hospodářských novin v Bruselu. V roce 2005 nastoupil do České televize jako šéfeditor nově vzniklé ČT24. Od roku 2011 učí na Vysoké škole ekonomické o moderních médiích, o nichž napsal řadu článků. Od roku 2015 je viceprezidentem Televizního výboru Evropské vysílací unie (EBU). V roce 2011 obdržel hlavní cenu českého internetu Křišťálová lupa za Webové a mobilní projekty ČT.