Nahrazuje brouzdání na YouTube sledování televize tak, jak ho známe? Proč dává mladší generace přednost sledování videí na internetu namísto pevného programu televizních stanic? A je tomu opravdu tak? Co jsou zač YouTubeři a čím se u nich inspirovat, nebo proč se toho naopak vyvarovat? Nejen pohledem skrz data se pokusím odhalit, kudy se bude v budoucnu odvíjet mladá generace a její vztah k televizi, potažmo k YouTube.
Má titul z divadelní teorie a kritiky, s větší pravděpodobností ji ale znáte jako Dataholku. Se sociálními sítěmi začala v týmu Nových médií České televize, ale z oblasti plánování obsahových strategií se postupně přesunula do oblasti datové analýzy sociálních sítí v Socialbakers. Momentálně ji najdete jako marketingovou hlavu v síti tělocvičen Železná koule, kde využívá všechno, co se doteď naučila. Pokud zrovna necvičí, plánuje cesty do Švédska, hodně čte nebo pobíhá za psem.