Steven Allison is the Worldwide Evangelist for Adobe’s Media and Ad Solutions business unit. The role includes working directly with international programmers and operators in their local markets to help them evaluate and select Adobe Primetime as their delivery platform for OTT delivery services and digital advertising strategy. Steve has spent many years helping customers deliver high quality, monetisable video – live or VoD. Working with broadcasters such as the BBC, NHK, RTL, M6, Virgin Media and Ch4, Steve helps educate, train and architect video and ad delivery strategies.
David Duroň má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách v České republice i v zahraničí. V O2 pracuje od října 2013 jako ředitel marketingu pro segment domácností a od února 2016 jako ředitel O2 TV, kdy do jeho kompetence přešel mimo jiné také tým O2 TV Sport. Před nástupem do O2 pracoval 6 let ve společnosti Vodafone, naposledy v roli marketingového ředitele pro segment firemních zákazníků. Do Vodafone přišel z pozice generálního ředitele společností Altas.cz a Atlas.sk. V letech 2003 až 2004 vedl oddělení marketingu ve společnosti Český Telecom, kde byl zodpovědný za spuštění služeb jako Internet Express, portál Starzone.cz či nové struktury hlasových tarifů.
David má skvělou ženu a dvě fantastické děti, rád běhá a je zapojen do charitativních akcí v rovníkové Africe - konkrétně v Ghaně. V Česku spolupracuje s Nadačním fondem Dar sluchu. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde nyní také přednáší předmět Strategický marketing.
Odbornice na výzkumy z oblasti médií, nových technologií a životního stylu (nejen) dětí a mládeže. Je spoluautorkou několika knih na tato témata, jako Češi na prahu nového tisíciletí, České děti a mládež jako čtenáři 2017 nebo Marketingový výzkum.
Ředitel společnosti TeraVolt, zodpovědný za obchod a rozvoj technologií pro HbbTV a Smart TV. Lars studoval ekonomii na univerzitě v Hamburku. Po jejím dokončení nastoupil do společností jako Axel Springer Verlag interactive media, InterCom a MilleMedia. Od roku 2004 působí ve ProSiebenSat.1 Digital jako ředitel odpovědný za teletext a zahájil monetizaci HbbTV pro ProSiebenSat.1 Group.
Petr Hatlapatka působí ve společnosti Media Club od července roku 2015 aktuálně na pozici obchodní ředitel online divize. Předtím pracoval téměř rok a půl jako obchodní konzultant společnosti Prima Online. Před příchodem na Primu pracoval více než čtyři roky jako group manager ve vydavatelství Mladá fronta. Zkušenosti sbíral několik let také ve firmě Centrum Holdings.
Vede v České televizi marketing, zkušenosti sbírala nejen v TV Prima (trio COOL, Love a ZOOM). Spolu se svým teamem se stará o to, aby se informace o pořadech a službách České televize šířily nejen lineárním vysíláním, o vzhled jednotlivých TV kanálů a spoustu dalšího. Baví ji technologie, design a moderní umění, pěstování ovozel a kočky.
Miloš se věnuje projektovému řízení a „delivery pozicím“ více jak 8 let. Získal inženýrský titul na VŠE v Praze. Miloš se věnuje novým technologiím, startupům a ve volných chvílích základnímu výzkumu. Je členem Advisory boardu Prague startup centra. Ke společnosti Suitest se připojil na podzim roku 2016 a aktuálně je zodpovědný za business development a strategické partnerství.
V televizním prostředí se pohybuje s přestávkami od roku 2000. Od vývoje internetových aplikací v TV Markíza se postupem času dostal k televizní technice v RTVS (Odbor strategického rozvoje a mediálních systémů) Odbor OSRaMS odpovídá za rozvoj a implementaci nových technologií, zároveň zajišťuje denní provoz výrobního řetězce televize. Pokud to pracovní povinnosti dovolí, rád se účastní různých odborných akcí jako například celosvětová soutěž v datové žurnalistice organizovaná Global Editors Network, kde se tým RTVS v roce 2016 umístil na třetím místě. Ve volném čase se rád věnuje sportovním aktivitám a aktivně spolupracuje s občanským sdružením OZ ChaChaland, které již více než 25 let organizuje letní televizní tábor.
Petr Mazanec je vedoucí vývoje aplikací pro chytré televize ve společnosti Mautilus, s.r.o, která od roku 2011 připravila desítky televizních aplikací pro zákazníky z celého světa, a to na nepřeberné množství modelů televizí a set-top boxů, od všech významných výrobců: Samsung, LG, Philips, Panasonic, Sony, Toshiba nebo VESTEL. Převážná většina realizovaných projektů jsou OTT aplikace, často propojené s mobilními telefony a tablety. Pokud není Petr v kanceláři, hraje tenis nebo s rodinou cestuje po zemích bývalé Jugoslávie a SSSR. Počítač ani televizi doma nemá.
Ředitel Centra techniky odpovídá a spravuje televizní a netelevizní techniku, její výběr, nákup a implementaci do provozu, spravuje hmotný majetek společnosti, zajišťuje provoz televizního střediska a obsluhu vybraných technických zařízení, včetně mobilní televizní techniky. Mezi nejdůležitější projekty, na kterých se v současnosti podílí je disatster recovery a IT security.
Stefan Schneiders vede od září 2013 oddělení odbytu a marketingu, Institut für Rundfunktechnik (IRT). Má více než 20-leté zkušenosti v oboru telekomunikací a médií. V posledních dvou desetiletích se jako vedoucí odborník účastnil vývoje průmyslových inovací jako mobilní televize, mobilních plateb, zabezpečení informací a biometriky.
Před svou současnou funkcí byl Stefan odpovědný za řešení mobilní televize a videa v Nokia Siemens Networks a za obchodní vývoj mobilní televize a reklamy v Siemens Networks. K dalším funkcím v Siemensu patřilo působení na pozici COO pro mezinárodní koncern PayCircle a podpora pracovní skupiny Open Mobile Alliances M-Commerce na pozici místopředsedy. Kariéru vedoucího pracovníka zahájil v Siemensu, kde působil jako vedoucí obchodního rozvoje pro zabezpečení informací.
Stefan vystudoval počítačovou vědu na Univerzitě německé armády (Bundeswehr) v Neubibergu u Mnichova.
Pawel se aktivně podílí na rozvoji HbbTV a Smart TV trhu v Polsku. Inicioval v Polsku vývoj hybridní televize ve standardu HbbTV, když v roce 2012 odstartovaly první testy HbbTV ve spolupráci s televizními společnostmi TVP a TVN. Pawel se také podílel na vývoji několika desítek HbbTV aplikaci. Je konzultantem řady projektů založených na HbbTV. V letech 2000-2005 působil v televizní společnosti TVN, kde byl zodpovědný za rozvoj interaktivní televize na bázi interakce prostřednictvím SMS Premium zpráv. Na základě toho pak Pawel nasazoval v Polsku soutěže a hlasování prostřednictvím Premium SMS, poprvé použité pro televizní show Big Brother. Během svého působení v TVN se podílel na více jak 500 interaktivních projektech pro mnoho televizních formátů (Stardance, Chcete být milionářem?, soutěž Miss a řada Call TV formátů).
Josef Uher jako technický ředitel skupiny Nova zodpovídá za rozvoj technologií pro zajištění výroby a vysílání TV programu a jejich provázání s internetovými aktivitami, za organizaci nákupu a implementaci těchto technologií a zabezpečení servisní podpory. Podílí se na strategii přechodu z analogového vysílání na vysílání v digitálních sítích a realizaci přechodu na vysílání v HD kvalitě. Je absolventem ČVUT v Praze a pro TV Nova pracuje od roku 1995.
Jan Zeman vystudoval Katedru televizní a filmové žurnalistiky Univerzity Karlovy. V České televizi pracuje od roku 1988. Je jedním ze zakladatelů teletextového vysílání u nás. Totéž platí pro hybridní vysílání HbbTV. Na vývoji této technologie začal pracovat v roce 2011. V současné době zodpovídá jak za teletextové vysílání na všech kanálech ČT, tak i za vysílání a vývoj služeb HbbTV. Ve volném čase hraje tenis, v zimě jezdí na snowboardu.