Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Jan Brychta

Jan Brychta je od ledna 2016 šéfredaktorem serveru DigiZone.cz. Předtím působil jako redaktor týdeníků Marketing&Media a Strategie i jako reportér pořadu Občanské judo. Pochlubit se může zkušenostmi z marketingu a PR z doby svého působení v Českém rozhlase. Je absolventem Vyšší odborné školy publicistiky a sociálních a mediálních studií.

Přednášející

František Bauma

Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze se zaměřením na webové technologie. Pracoval jako produktový manažer publikační služby Webgarden. Od webových stránek se přesunul k reklamě a poslední roky má na starost vývoj produktu ve společnosti R2B2. 

Pavel Dvořák

Velkou část profesní kariéry strávil ve Federálním statistickém úřadu, kde se věnoval otázkám statistického zpracování dat a aplikacím informačních technologií. V devadesátých letech prošel zaměstnáními ve firmách v oblasti informačních technologií (např. APP, ICZ).

V letech 1998–2002 působil jako poradce ministra vlády ČR a člen odborné skupiny ČSSD pro informační a komunikační technologie. Byl spoluautorem Státní informační politiky, podílel se na tvorbě zákonů v oblasti informační společnosti. Od roku 2003 do 30. 4. 2005 pracoval jako poradce správních orgánů společnosti ČESKÝ TELECOM, a.s.

Od 1. 5. 2005 byl ve funkci člena Rady, 1. 4. 2006 byl vládou ČR poprvé jmenován do funkce předsedy Rady ČTÚ, opakovaně byl vládou jmenován předsedou Rady ČTÚ v roce 2009 a v dubnu 2010. Vedl technickou skupinu, která řídila správu kmitočtů v procesu digitalizace zemského televizního vysílání, v této souvislosti se podílel na práci Národní koordinační skupiny. Členem Rady ČTÚ byl od roku 2005 do roku 2015. Předsedou ČTÚ byl sedm let, v období duben 2006-duben 2013.

Od roku 2015 je poradcem na Ministerstvu průmyslu a obchodu, od července 2016 jako předseda koordinační expertní skupiny MPO pro realizaci Strategie rozvoje zemského digitálního televizního vysílání.

Lars Friedrichs

Lars Friedrichs pracuje pro společnost TeraVolt, která vyvinula SmartPages, jeden z nejpopulárnějších frameworků pro microsite HbbTV. Než v roce 2015 nastoupil do firmy TeraVolt, pracoval 11 let pro ProSiebenSat.1, jednu z největších vysílacích společností v Německu, kde byl zodpovědný za vše, co se týká HbbTV a teletextu.

Simon Frost

Simon Frost je středoevropským vedoucím obchodního a marketingového oddělení společnosti AWS Elemental, jedné z podpůrných divizí nadnárodní společnosti Amazon. Než v loňském roce nastoupil do Amazonu, působi jako globální marketingový a PR ředitel telekomunikačního giganta Ericsson. 

Simon má za sebou více než dvacetiletou kariéru v segmentu lineárního i nelineárního vysílání, placených televizních služeb a internetových nebo telekomunikačních operátorů. Je také aktivní v oborov ých sdruženích a sektor telekomunikací reprezentuje i při jednání s politiky a regulačními orgány. 

Před svým téměř šestiletým působením v Ericssonu zastával Frost seniorní pozice, jako například viceprezident společnosti IPTV Compression Solutions nebo obchodní ředitel videoplatformy Tandberg Television. Jako architekt prozákaznických video řešení pracoval pro firmy jako Harmonic nebo Philips Digital Networks.

Pavel Górecki

Pavel Górecki, spolu se svým bratrem Petrem, založili společnost goNET s.r.o. v prvním ročníku studia na Slezské univerzitě v Karviné v roce 1996. Již od svých počátků se společnost plně věnovala tvorbě webových projektů. Za zmínku stojí například největší programový průvodce v ČR tvprogram.cz nebo portál sms.cz. Na konci roku 2016, po několikaletém testování, spustila firma pro veřejnost vlastní IPTV s názvem Lepší.TV. Díky detailnímu porozumění problematice provozování IPTV nabízí společnost goNET s.r.o. sofistikované řešení hardwaru a softwaru s řadou unikátních funkcí a technologických novinek. Právě zkušenosti získané provozem Lepší.TV umožnily společnosti vstoupit na trh s kompletní IPTV (OTT) platformou na klíč. Pokud si Pavel najde chvíli času, věnuje se nejrůznějším sportovním aktivitám i dobrodružnému cestování do nejrůznějších koutů světa.

Daniel Grunt

Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.

Tomáš Hanzák

Ve společnosti Nielsen Admosphere pracuje od roku 2006, ještě z hlubokých dob svého studia ekonometrie na MFF UK (v roce 2014 zde získal titul Ph.D.). První roky se věnoval projektům v bankovním sektoru, od roku 2010 pak – jakožto hlavní analytik – řeší především měření TV sledovanosti a práci s daty mediálních výzkumů (statistické modelování, mediální plánování, crossmediální výzkum apod.). Skrze zapojení do evropského data science týmu Nielsen se snaží povznést statistickou kvalitu měření TV sledovanosti v Evropě na českou úroveň.

Petr Hatlapatka

Petr Hatlapatka působí ve společnosti Media Club od července roku 2015 aktuálně na pozici obchodní ředitel online divize. Předtím pracoval téměř rok a půl jako obchodní konzultant společnosti Prima Online. Před příchodem na Primu pracoval více než čtyři roky jako group manager ve vydavatelství Mladá fronta. Zkušenosti sbíral několik let také ve firmě Centrum Holdings.

Lukáš Hnilička

Zakladatel a CEO Hybrid Company, která se zaměřuje na technologii HbbTV propojující TV a internet. Hybrid je inovativním leaderem v CEE specializující se na marketingové a monetizační využití interaktivní obrazovky. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora na poli nových médií. Předtím působil 10 let na pozici CTO v TV Óčko. Oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.

David Kratochvíl

David Kratochvíl je Key Client Manager ve společnosti R2B2, která provozuje digitální reklamní síť R2B2 Multiscreen. Má na starost významné zadavatele reklamy, ať už z řad nadnárodních agentur nebo přímých zadavatelů. Při spolupráci s inzerenty získal bohaté zkušenosti s programatickým obchodem i realizací kampaní v HbbTV. Jako vášnivý hráč basketu je neúnavný a cílevědomý dříč a správný tah na “koš” má i v prodeji programatické reklamy.

Petr Mazanec

Petr Mazanec je vedoucí vývoje aplikací pro chytré televize ve společnosti Mautilus, s.r.o, která od roku 2011 připravila desítky televizních aplikací pro zákazníky z celého světa, a to na nepřeberné množství modelů televizí a set-top boxů, od všech významných výrobců: Samsung, LG, Philips, Panasonic, Sony, Toshiba nebo VESTEL. Převážná většina realizovaných projektů jsou OTT aplikace, často propojené s mobilními telefony a tablety. Pokud není Petr v kanceláři, hraje tenis nebo s rodinou cestuje po zemích bývalé Jugoslávie a SSSR. Počítač ani televizi doma nemá.

Petr Miláček

Do médií nastoupil v roce 1998, do agentury Mediaplan Praha jako analytik a IT manager. Věnoval se mediálním výzkumům, analýzám cílových skupin, mediálnímu a spotřebnímu chování. Prošel agenturami MediaWise a PHD, kde se věnoval strategickému plánování médií a podílel se i na novém byznysu. Spoluzakládal web mediaguru.cz, napsal příručky o mediálním plánování Media Guru Offline 1 a 2. Vedl výzkumné oddělení OmnicomMediaGroup a následně research TV Prima, kde se mj. podílel na crossmediálním produktu Primy se Seznam.cz. V současnosti vede jeden z klientských týmů mediálky PHD.

Ladislav Navrátil

Ladislav Navrátil pracuje ve společnosti nangu.TV jako Chief Architect, kde se podílí na přetvářeni toho, jak lide konzumuji televizi. Ladislav strávil téměř 10 let na tvorbě marketingových produktů, zamiloval se do mobilních zařízení, které ho přivedly k práci na projektech jako stream.cz a mapy.cz. Mimo jiné pomáhal startupům v Sillicon Valley navrhnout a definovat jejich produkt.

Marcel Para

v 90. letech působil jako ředitel společnosti Kabel Plus, Východní Slovensko, a.s., která provozovala síť kabelové televize, později prodané společnosti UPC. V těch letech společnost spustila některé, pro to období, unikátní služby, jako telefonování v rámci sítě, objednávání knih v knihovně, objednávání programových kanálů z domu a podobně. Později se včetně vlastního podnikání stal zástupcem generálního ředitele TV JOJ, a to ještě v době jejího stahování z Košic do Bratislavy. V roce 2003 se stal zástupcem generálního ředitele Slovenské televize, kde mimo jiné odpovídal za největší restrukturalizaci televize ve střední Evropě. V dalších letech působil jako konzultant v oblasti nových médií, ale také v oblasti krizového řízení. V posledních letech je také jednatelem provozovatele internetové televize a OTT TV MeToo. Na přelomu let spustil nový kanál PARK TV.

Nikola Pařízková

Nikola Pařízková je výkonnou ředitelkou televizních stanic Relax, Rebel, Rebel 2 Slušnej kanál a INFO TV Brno a Jižní Morava. Absolvovala Institut komunikačních studií a žurnalistky Univerzity Karlovy spolu s katedrou Mezinárodní politické ekonomie na Universidade Federal do Rio de Janeiro v Brazílii, kde na akademické půdě působí dálkově dodnes. Mediální praxi se začala věnovat v roce 2013, kdy aktivně vstoupila do mediální skupiny svého otce RNDr. Radima Pařízka. Od roku 2016 má na starosti management televizního sektoru, který v současné chvíli sestává ze tří celoplošných televizních kanálů. Kromě chodu a strategického rozvoje těchto stanic zodpovídá za nový projekt INFO TV Brno a Jižní Morava, který má za cíl vytvořit komunitní regionální médium, a ve spolupráci s rádiem Dálnice propojit televizní a radiovou platformu.

Hizam Sahibudeen

Vášnivý softwarový a počítačový inženýr s více než 16 letou praxí. Hizam se připojil k Iflixu jako hlavní inženýr, kde vybudoval a řídí vývojové centrum v České republice. Má rozsáhlé znalosti v oblasti vestavěných systémů, vývojových aplikací a vývoji telekomunikačních protokolů. Pracoval v mnoha průmyslových odvětvích, jako jsou systémy sledování, polovodiče, elektronický obchod, telekomunikace a vysílání. Před nástupem do Iflixu v roce 2014, byl Hizam generálním ředitelem společnosti idottv, kde vedl tým rychlého rozvoje k dokončení návrhu a vývoje mobilních aplikací a řešení pro telekomunikační společnosti v jihovýchodní Asii. Hizam strávil 10 let v Kalifornii v USA (Bay Area), kde získal 7 letou praxi v oblasti softwaru a výpočetní techniky, po níž následovala 6 letá praxe v Asii (Singapuru, Malajsii a sousedních zemích) v oblasti softwarového inženýrství, managementu a vedení. Žil několik měsíců v Kapském městě v Jihoafrické republice, kde pomáhal založit technický tým a nyní žije téměř 2 roky v Praze. Je držitelem bakalářského a magisterského titulu Computer Engineering z Kalifornie, USA

Václav Sochor

Václav vystudoval politologii na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity. Po 11 letech v BBC v Londýně a Praze pracoval jako publisher B2B titulů v Economii a šéfredaktor Marketing & Media a Strategie, vedl ČRo Radio Česko. V Bison & Rose měl na starosti klienty jako Uber, Nestlé, Xerox, Billa nebo Microsoft. Od loňského roku je šéfem komunikace skupiny Tipsport a předsedou správní rady její nadace. Václav rád cestuje, náruživě vaří a nosí v náručí tříměsíční Toničku.

Petr Tichý

Po dokončení studia na VŠE tak trochu náhodou zavítal do mediální agentury Mindshare, kde začal surfovat na vlnách digitálního marketingu a věří, že bude pokračovat, dokud všechny ty internety a počítače nezakážou. V současné chvíli vede digitální oddělení a má na starosti digitální komunikaci značek Ford, Unilever, Nike či F&F.

Martina Vacková

Vystudovala obor Historická antropologie na katedře Obecné antropologie Fakulty Humanitních studií UK v Praze. Tomuto oboru se ale věnuje pouze ve svém volném čase. Již deset let aktivně pracuje v oblasti PR a marketingu. Pět let vede PR a marketingové oddělení v mediální skupině Pohoda, podnikatele a vizionáře RNDr. Radima Pařízka. Aktivně se zúčastnila mediální kampaně k tématu první vlny přechodu na digitální zemské vysílání ve standardu DVB-T, tzv. první vlny digitalizace a aktivně pracuje na interní PR strategii přechodu na DVB-T2. Jmenovitě pečuje o komunikační aktivity společností Digital Broadcasting s.r.o, Progress Digital s.r.o. a tematické tv stanice RELAX, REBEL a REBEL 2 Slušnej kanál. Supervizuje ale i sekci rádií – Rádio Čas, Rádio Dálnice a Rádio Čas Rock, které také spadají do Mediální skupiny Pohoda. Dále se věnuje hudebním rockovým projektům kapely CITRON a Bohemian Metal Rhapsody.

Martijn van Horssen

Martijn Van Horssen je generálním ředitelem a zakladatelem 24i Media, předního poskytovatele TV aplikací displeje různých velikostí. Společnost 24i Media založil se svým společníkem Hansem Dischem v roce 2009 a od té doby je jejím generálním ředitelem. Firma 24i, která byla společností Deloitte zařazena mezi 50 nejinovativnějších a nejvíce přelomových mediálně-technologických startupů, vyrostla v tržního a myšlenkového lídra v oblasti TV aplikací pro všechna zařízení, displeje i platformy – od set top boxů a Smart TV až po herní konzole a mobilní zařízení. 24i vytváří a udržuje nejmodernější TV aplikace pro přední televizní kanály a operátory, jako jsou RTL, FOX a KPN, a to v Evropě i v zahraničí. Jako častý řečník na řadě konferencí ve svém oboru je Martijn uznávaným inovátorem, který stál za mnoha přelomovými technologiemi OTT, včetně vývoje prvních Smart TV aplikací pro video na vyžádání a streamování ve 4K pro klienty RTL, Videoland a Televisa.

Josef Vašica

Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu University Karlovy a ještě během studia nastoupil do společnosti DCIT. V ní se postupně vypracoval přes programátorské a projektové pozice až do managementu divize PROVYS a poté do představenstva společnosti. Podílel se na založení a vývoji produktu PROVYS a dodávce projektů tohoto produktu do mnoha televizních společností v ČR i v Evropě. V roce 2015 založil skupinu Stream Circle, která se v roce 2016 transformovala do dceřiné akciové společnosti poskytující služby stejného jména. Dlouhodobě se zaměřuje na strategické procesní a technologické aspekty vývoje televizního trhu a jejich trendy do budoucnosti.

Ioannis Vougiouklakis

Ředitel technologií, vývoje produktů a internetu zodpovědný za kompletní dodávku online platformy ERT, která zahrnuje úplnou obnovu infrastruktury, datová centra na místě, zjednodušení provozních procesů platforem a vývoj řady postupů, které poskytnou podporu celofiremním výrobním tokům v oblasti digitálního archivování a výroby digitální WebTV na bázi souborů i chytrým a hybridním službám.

Tomáš Vyskočil

Tomáš Vyskočil se s filmy a seriály potýká už od svého mládí, kdy založil filmový magazín FilmPub.cz, poté vybudoval seriálový web Edna.cz a dnes provozuje vyhledávač legálních filmů online Filmtoro. Jako manažer prošel firmami jako Atlas.cz, Seznam.cz nebo H1.cz. Sní o budoucnosti, kdy se filmy a seriály nebudou pirátit a budou jednoduše dostupné v chytrých televizích.

Jan Zeman

Jan Zeman vystudoval Katedru televizní a filmové žurnalistiky Univerzity Karlovy. V České televizi pracuje od roku 1988. Je jedním ze zakladatelů teletextového vysílání u nás. Totéž platí pro hybridní vysílání HbbTV. Na vývoji této technologie začal pracovat v roce 2011. V současné době zodpovídá jak za teletextové vysílání na všech kanálech ČT, tak i za vysílání a vývoj služeb HbbTV. Ve volném čase hraje tenis, v zimě jezdí na snowboardu.