Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Sál moderuje Jan Brychta DigiZone.cz

11:45 - 12:05

Nové typy lineárních kanálů a služeb

Nevychází Vám obchodně postavit desátý český filmový kanál, zavrhli jste osmý sportovní nebo hudební kanál? Chcete oslovit mladé a minoritní divácké skupiny? Potřebujete otevřít nové televizní kanály, ale nemáte na ně stejné prostředky jako pro ty stávající? Stream Circle Vám nabídne, jak pomocí on-line videa, grafiky, dat z Internetu a využití nových technologií nabídnout zajímavý lineární kanál, který můžete distribuovat v primárních i alternativních distribučních platformách. Vaše nová televize nemusí být pouhou kopií toho, co je již na trhu k dispozici, použijte sílu online prostředí k získání mladých a minoritních diváků a využijte moderních nástrojů pro maximální automatizaci jejich přípravy i provozu.
Josef Vašica Josef Vašica

CEO

Stream Circle

Josef Vašica

Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu University Karlovy a ještě během studia nastoupil do společnosti DCIT. V ní se postupně vypracoval přes programátorské a projektové pozice až do managementu divize PROVYS a poté do představenstva společnosti. Podílel se na založení a vývoji produktu PROVYS a dodávce projektů tohoto produktu do mnoha televizních společností v ČR i v Evropě. V roce 2015 založil skupinu Stream Circle, která se v roce 2016 transformovala do dceřiné akciové společnosti poskytující služby stejného jména. Dlouhodobě se zaměřuje na strategické procesní a technologické aspekty vývoje televizního trhu a jejich trendy do budoucnosti.

12:10 - 12:30

Zastaví někdo Netflix?

Netflix je nejpopulárnější online půjčovna světa, má 120 miliónů zákazníků a vydělává víc než všechna americká kina dohromady. Může někdo tento rozjetý vlak zastavit? Jak proti němu bojují jeho konkurenti jako je Amazon, HBO nebo Disney? Jak se mu daří získávat nové zákazníky a kde na to všechno bere peníze? A když před dvěma lety otevřel své brány i v Česku, kdy se dočkáme opravdu kompletní české verze?

Tomáš Vyskočil Tomáš Vyskočil

Zakladatel

FILMTORO

Tomáš Vyskočil

Tomáš Vyskočil se s filmy a seriály potýká už od svého mládí, kdy založil filmový magazín FilmPub.cz, poté vybudoval seriálový web Edna.cz a dnes provozuje vyhledávač legálních filmů online Filmtoro. Jako manažer prošel firmami jako Atlas.cz, Seznam.cz nebo H1.cz. Sní o budoucnosti, kdy se filmy a seriály nebudou pirátit a budou jednoduše dostupné v chytrých televizích.

13:25 - 13:45

3 kampaně, které mění programatickou reklamu v HbbTV

Programatická kampaň v HbbTV už dávno neznamená jen “spustit v pondělí a zastavit v neděli”. Demonstrace současných možností (obsahové cílení, retargeting, AB testing) na případových studiích kampaní, které naplno využily potenciál inzerce v HbbTV. Vše s ukázkami a statistikami.
František Bauma František Bauma

Head of Product Development

R2B2

František Bauma

Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze se zaměřením na webové technologie. Pracoval jako produktový manažer publikační služby Webgarden. Od webových stránek se přesunul k reklamě a poslední roky má na starost vývoj produktu ve společnosti R2B2. 

David Kratochvíl David Kratochvíl

Key Client Manager

R2B2

David Kratochvíl

David Kratochvíl je Key Client Manager ve společnosti R2B2, která provozuje digitální reklamní síť R2B2 Multiscreen. Má na starost významné zadavatele reklamy, ať už z řad nadnárodních agentur nebo přímých zadavatelů. Při spolupráci s inzerenty získal bohaté zkušenosti s programatickým obchodem i realizací kampaní v HbbTV. Jako vášnivý hráč basketu je neúnavný a cílevědomý dříč a správný tah na “koš” má i v prodeji programatické reklamy.

13:50 - 14:10

"Monotematické kanály a HbbTV" - přednáška bude ve slovenštině

Plně formátové kanály pracují s HbbTV většinou na úrovni archivu a experimentů s reklamními formáty, ale skoro nikdo nepracuje aktivně v HbbTV s contentem. A právě v této oblasti by měly být nejkreativnější monotematické kanály. V HbbTV mají své místo live streamy, interaktivní služby a podobně. PARK TV a několik konkrétních příkladů mohou být možná inspirující.

Marcel Para Marcel Para

Jednatel

MP - Media Production

Marcel Para

v 90. letech působil jako ředitel společnosti Kabel Plus, Východní Slovensko, a.s., která provozovala síť kabelové televize, později prodané společnosti UPC. V těch letech společnost spustila některé, pro to období, unikátní služby, jako telefonování v rámci sítě, objednávání knih v knihovně, objednávání programových kanálů z domu a podobně. Později se včetně vlastního podnikání stal zástupcem generálního ředitele TV JOJ, a to ještě v době jejího stahování z Košic do Bratislavy. V roce 2003 se stal zástupcem generálního ředitele Slovenské televize, kde mimo jiné odpovídal za největší restrukturalizaci televize ve střední Evropě. V dalších letech působil jako konzultant v oblasti nových médií, ale také v oblasti krizového řízení. V posledních letech je také jednatelem provozovatele internetové televize a OTT TV MeToo. Na přelomu let spustil nový kanál PARK TV.

14:15 - 14:35

HbbTV není mýtus, buzzword ani fake. Je to marketing, data a fakta. Červené tlačítko je jenom jedno

Mythbuster Lukáš Hnilička představí realitu hybridního prostředí, které zážívá celooevropský boom.

Lukáš Hnilička Lukáš Hnilička

CEO

Hybrid Company

Lukáš Hnilička

Zakladatel a CEO Hybrid Company, která se zaměřuje na technologii HbbTV propojující TV a internet. Hybrid je inovativním leaderem v CEE specializující se na marketingové a monetizační využití interaktivní obrazovky. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora na poli nových médií. Předtím působil 10 let na pozici CTO v TV Óčko. Oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.

14:40 - 15:00

Má budoucnost lineární vysílání, IPTV nebo HbbTV?

Jak se nám povedlo vybudovat svou vlastní IPTV od úplné nuly? Proč i navzdory moderním trendům nemizí lineární vysílání ? Zvýšila IPTV sledovanost vysílání, a kde je budoucnost sledování televize? Na tyto a další témata se zaměří Pavel Górecki.

Pavel Górecki Pavel Górecki

Jednatel

goNET

Pavel Górecki

Pavel Górecki, spolu se svým bratrem Petrem, založili společnost goNET s.r.o. v prvním ročníku studia na Slezské univerzitě v Karviné v roce 1996. Již od svých počátků se společnost plně věnovala tvorbě webových projektů. Za zmínku stojí například největší programový průvodce v ČR tvprogram.cz nebo portál sms.cz. Na konci roku 2016, po několikaletém testování, spustila firma pro veřejnost vlastní IPTV s názvem Lepší.TV. Díky detailnímu porozumění problematice provozování IPTV nabízí společnost goNET s.r.o. sofistikované řešení hardwaru a softwaru s řadou unikátních funkcí a technologických novinek. Právě zkušenosti získané provozem Lepší.TV umožnily společnosti vstoupit na trh s kompletní IPTV (OTT) platformou na klíč. Pokud si Pavel najde chvíli času, věnuje se nejrůznějším sportovním aktivitám i dobrodružnému cestování do nejrůznějších koutů světa.

15:30 - 15:50

HbbTV z pohledu nejen digitálního plánování

Možné odpovědi na to, zda má či nemá HbbTV mít pevné místo v mediálních plánech klientů z pohledu on-line plánování.
Petr Tichý Petr Tichý

Head of Digital

Mindshare

Petr Tichý

Po dokončení studia na VŠE tak trochu náhodou zavítal do mediální agentury Mindshare, kde začal surfovat na vlnách digitálního marketingu a věří, že bude pokračovat, dokud všechny ty internety a počítače nezakážou. V současné chvíli vede digitální oddělení a má na starosti digitální komunikaci značek Ford, Unilever, Nike či F&F.