Sál moderuje Jan Brychta DigiZone.cz
CEO
Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu University Karlovy a ještě během studia nastoupil do společnosti DCIT. V ní se postupně vypracoval přes programátorské a projektové pozice až do managementu divize PROVYS a poté do představenstva společnosti. Podílel se na založení a vývoji produktu PROVYS a dodávce projektů tohoto produktu do mnoha televizních společností v ČR i v Evropě. V roce 2015 založil skupinu Stream Circle, která se v roce 2016 transformovala do dceřiné akciové společnosti poskytující služby stejného jména. Dlouhodobě se zaměřuje na strategické procesní a technologické aspekty vývoje televizního trhu a jejich trendy do budoucnosti.
Netflix je nejpopulárnější online půjčovna světa, má 120 miliónů zákazníků a vydělává víc než všechna americká kina dohromady. Může někdo tento rozjetý vlak zastavit? Jak proti němu bojují jeho konkurenti jako je Amazon, HBO nebo Disney? Jak se mu daří získávat nové zákazníky a kde na to všechno bere peníze? A když před dvěma lety otevřel své brány i v Česku, kdy se dočkáme opravdu kompletní české verze?
Zakladatel
Tomáš Vyskočil se s filmy a seriály potýká už od svého mládí, kdy založil filmový magazín FilmPub.cz, poté vybudoval seriálový web Edna.cz a dnes provozuje vyhledávač legálních filmů online Filmtoro. Jako manažer prošel firmami jako Atlas.cz, Seznam.cz nebo H1.cz. Sní o budoucnosti, kdy se filmy a seriály nebudou pirátit a budou jednoduše dostupné v chytrých televizích.
Head of Product Development
Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze se zaměřením na webové technologie. Pracoval jako produktový manažer publikační služby Webgarden. Od webových stránek se přesunul k reklamě a poslední roky má na starost vývoj produktu ve společnosti R2B2.
Key Client Manager
David Kratochvíl je Key Client Manager ve společnosti R2B2, která provozuje digitální reklamní síť R2B2 Multiscreen. Má na starost významné zadavatele reklamy, ať už z řad nadnárodních agentur nebo přímých zadavatelů. Při spolupráci s inzerenty získal bohaté zkušenosti s programatickým obchodem i realizací kampaní v HbbTV. Jako vášnivý hráč basketu je neúnavný a cílevědomý dříč a správný tah na “koš” má i v prodeji programatické reklamy.
Plně formátové kanály pracují s HbbTV většinou na úrovni archivu a experimentů s reklamními formáty, ale skoro nikdo nepracuje aktivně v HbbTV s contentem. A právě v této oblasti by měly být nejkreativnější monotematické kanály. V HbbTV mají své místo live streamy, interaktivní služby a podobně. PARK TV a několik konkrétních příkladů mohou být možná inspirující.
Jednatel
v 90. letech působil jako ředitel společnosti Kabel Plus, Východní Slovensko, a.s., která provozovala síť kabelové televize, později prodané společnosti UPC. V těch letech společnost spustila některé, pro to období, unikátní služby, jako telefonování v rámci sítě, objednávání knih v knihovně, objednávání programových kanálů z domu a podobně. Později se včetně vlastního podnikání stal zástupcem generálního ředitele TV JOJ, a to ještě v době jejího stahování z Košic do Bratislavy. V roce 2003 se stal zástupcem generálního ředitele Slovenské televize, kde mimo jiné odpovídal za největší restrukturalizaci televize ve střední Evropě. V dalších letech působil jako konzultant v oblasti nových médií, ale také v oblasti krizového řízení. V posledních letech je také jednatelem provozovatele internetové televize a OTT TV MeToo. Na přelomu let spustil nový kanál PARK TV.
Mythbuster Lukáš Hnilička představí realitu hybridního prostředí, které zážívá celooevropský boom.
CEO
Zakladatel a CEO Hybrid Company, která se zaměřuje na technologii HbbTV propojující TV a internet. Hybrid je inovativním leaderem v CEE specializující se na marketingové a monetizační využití interaktivní obrazovky. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora na poli nových médií. Předtím působil 10 let na pozici CTO v TV Óčko. Oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.
Jak se nám povedlo vybudovat svou vlastní IPTV od úplné nuly? Proč i navzdory moderním trendům nemizí lineární vysílání ? Zvýšila IPTV sledovanost vysílání, a kde je budoucnost sledování televize? Na tyto a další témata se zaměří Pavel Górecki.
Jednatel
Pavel Górecki, spolu se svým bratrem Petrem, založili společnost goNET s.r.o. v prvním ročníku studia na Slezské univerzitě v Karviné v roce 1996. Již od svých počátků se společnost plně věnovala tvorbě webových projektů. Za zmínku stojí například největší programový průvodce v ČR tvprogram.cz nebo portál sms.cz. Na konci roku 2016, po několikaletém testování, spustila firma pro veřejnost vlastní IPTV s názvem Lepší.TV. Díky detailnímu porozumění problematice provozování IPTV nabízí společnost goNET s.r.o. sofistikované řešení hardwaru a softwaru s řadou unikátních funkcí a technologických novinek. Právě zkušenosti získané provozem Lepší.TV umožnily společnosti vstoupit na trh s kompletní IPTV (OTT) platformou na klíč. Pokud si Pavel najde chvíli času, věnuje se nejrůznějším sportovním aktivitám i dobrodružnému cestování do nejrůznějších koutů světa.
Head of Digital
Po dokončení studia na VŠE tak trochu náhodou zavítal do mediální agentury Mindshare, kde začal surfovat na vlnách digitálního marketingu a věří, že bude pokračovat, dokud všechny ty internety a počítače nezakážou. V současné chvíli vede digitální oddělení a má na starosti digitální komunikaci značek Ford, Unilever, Nike či F&F.