Platformu AWS Elemental, tedy službu divize Amazon Web Services, využívají průkopníci moderních televizních služeb, jako je například skupina Discovery Communications, do které kromě kanálů z rodiny Discovery spadají i sportovní programy Eurosport, dále nejznámější veřejnoprávní konsorcium BBC nebo britský veřejnoprávní program Channel 4 a pochopitelně také sesterská OTT platforma Amazon Video. Ti všichni oceňují kapacity AWS platformy a její schopnosti navýšit relevantnost programového cílení, respektování a zohledňování dynamických trendů diváckého chování a související kapitalizace nových obchodních příležitostí. Ve své přednášce Frost předvede rozšířené možnosti nástrojů pro vysílatele a média, které využívají přední hráči na televizním trhu v zájmu maximálního využití svých video služeb. Ty zahrnují media management, který se dokáže obejít bez serverového zázemí, flexibilní a cenově efektivní cloudové zázemí, maximální personalizaci a následnou monetizaci a inteligentní správu videoobsahu. To vše v celosvětovém měřítku. Jste připraveni pro další cloudovou transformaci?
Simon Frost je středoevropským vedoucím obchodního a marketingového oddělení společnosti AWS Elemental, jedné z podpůrných divizí nadnárodní společnosti Amazon. Než v loňském roce nastoupil do Amazonu, působi jako globální marketingový a PR ředitel telekomunikačního giganta Ericsson.
Simon má za sebou více než dvacetiletou kariéru v segmentu lineárního i nelineárního vysílání, placených televizních služeb a internetových nebo telekomunikačních operátorů. Je také aktivní v oborov ých sdruženích a sektor telekomunikací reprezentuje i při jednání s politiky a regulačními orgány.
Před svým téměř šestiletým působením v Ericssonu zastával Frost seniorní pozice, jako například viceprezident společnosti IPTV Compression Solutions nebo obchodní ředitel videoplatformy Tandberg Television. Jako architekt prozákaznických video řešení pracoval pro firmy jako Harmonic nebo Philips Digital Networks.