O všech aspektech odvětví OTT, které procházejí masivní restrukturalizací. Rychlé změny technologie, chování uživatelů i obchodních modelů vytvořily propast mezi tím, jak spotřebitelé chtějí konzumovat zábavu a média a platit za ně, a tím, jak společnosti svou nabídku vytvářejí a distribuují. Jak můžeme naše publikum oslovit a zajistit, že se bude vracet? To je otázka, které dnes na stále dravějším online video trhu čelí mnoho vysílatelů i poskytovatelů obsahu. Odpověď spočívá ve snaze pochopit naše publikum, zjistit, jak se chovají a co oceňují… a pak tyto informace převést do produktů VOD. V této prezentaci se Martijn podělí o své zkušenosti a bude mluvit o tom, jak maximalizovat hodnotu obsahu napříč různými platformami.
Martijn Van Horssen je generálním ředitelem a zakladatelem 24i Media, předního poskytovatele TV aplikací displeje různých velikostí. Společnost 24i Media založil se svým společníkem Hansem Dischem v roce 2009 a od té doby je jejím generálním ředitelem. Firma 24i, která byla společností Deloitte zařazena mezi 50 nejinovativnějších a nejvíce přelomových mediálně-technologických startupů, vyrostla v tržního a myšlenkového lídra v oblasti TV aplikací pro všechna zařízení, displeje i platformy – od set top boxů a Smart TV až po herní konzole a mobilní zařízení. 24i vytváří a udržuje nejmodernější TV aplikace pro přední televizní kanály a operátory, jako jsou RTL, FOX a KPN, a to v Evropě i v zahraničí. Jako častý řečník na řadě konferencí ve svém oboru je Martijn uznávaným inovátorem, který stál za mnoha přelomovými technologiemi OTT, včetně vývoje prvních Smart TV aplikací pro video na vyžádání a streamování ve 4K pro klienty RTL, Videoland a Televisa.