Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Jan Potůček

Jan Potůček je account managerem v PR agentuře Taktiq Communications, zabývá se mediální podporou a konzultacemi klientům - např. ESET software, ADATA, Air Telecom. V minulosti dlouhá léta působil jako novinář zaměřený na média. Zakládal a deset let vedl odborný web DigiZone.cz o digitálním televizním vysílání, působil jako reportér v týdeníku Reflex, vedoucí přílohy Media a redaktor domácí redakce Lidových novin, aj. Spoluzakládal a vedl weby RaM.cz a RadioTV.cz.

Přednášející

Tomáš Bičík

Tomáš Bičík se v letech 1993-1997 věnoval plánování, nákupu a analyzování televizních reklamních kampaní, nejdříve pro Young & Rubicam a poté pro Mediapolis Praha. Od roku 1997 do roku 2011 byl ředitelem výzkumného a vývojového oddělení mediální agentury Mediaedge:cia, jež se stala součástí skupiny GroupM. V roce 2011 nastoupil do společnosti MEDIARESEARCH – nyní Nielsen Admosphere, kde má na starosti rozvoj obchodních příležitostí, podporu zahraničních projektů měření televizní sledovanosti, marketingového výzkumu a podílí se na marketingu a PR Nielsen Admosphere.

Andrej Doležal

Andrej Doležal vyštudoval Fakultu elektrotechniky a informatiky STU v Bratislave, odbor automatizácia. Po štúdiu pôsobil v spoločnosti Siemens PSE ako systémový integrátor na medzinárodných projektoch v oblasti interaktívnych aplikácií pre DVB-T/DVB-H a neskôr ako konzultant pri implementácii IPTV riešení. Od roku 2008 pôsobil v TV Markíza ako projektový manažér a neskôr ako technický riaditeľ. V súčasnosti / od r. 2012 / zastáva funkciu riaditeľa Sekcie technickej realizácie v Rozhlase a televízii Slovenska (RTVS).

David Duroň

David Duroň má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách v České republice i v zahraničí. V O2 pracuje od října 2013 jako ředitel marketingu pro segment domácností a od února 2016 jako ředitel O2 TV, kdy do jeho kompetence přešel mimo jiné také tým O2 TV Sport. Před nástupem do O2 pracoval 6 let ve společnosti Vodafone, naposledy v roli marketingového ředitele pro segment firemních zákazníků. Do Vodafone přišel z pozice generálního ředitele společností Altas.cz a Atlas.sk. V letech 2003 až 2004 vedl oddělení marketingu ve společnosti Český Telecom, kde byl zodpovědný za spuštění služeb jako Internet Express, portál Starzone.cz či nové struktury hlasových tarifů. 

 David má skvělou ženu a dvě fantastické děti, rád běhá a je zapojen do charitativních akcí v rovníkové Africe - konkrétně v Ghaně. V Česku spolupracuje s Nadačním fondem Dar sluchu. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde nyní také přednáší předmět Strategický marketing.

Steve Farmer

Steve is a highl successful media sales director with over 10 years experience in the industry providing premium digital video delivery technologies to large organisations across the globe. He has gained strong market knowledge and a particular skill for introducing new technologies into new markets through his long career in the digital sector which has included senior roles at SeaChange, Motorola, Cisco and Pace. In his role at Brightcove Steve is responsible for managing the premium media business in EMEA working with large clients within the broadcast, publishing, sports and new media markets helping them to drive reach and revenue across mobile and OTT platforms. Steve holds a masters of engineering degree in Electronic Systems Engineering from the University of Aston and an MBA from the Bradford University School of Management.

Karol Flak

Karol Flak, 45 let, 20 let v telekomunikacích. Zkušenosti ze strategie, produktového marketingu a technologických pozic. 5 let byl pracovníkem Orange, 3 roky Towercom-u a posledních 5 let pracuje jako nezávislý konzultant a projektový manažer v rámci vlastní společnosti Brightvox. Úspěšně řídil projekty a dodával poradenství v České republice, na Slovensku a v Maďarsku pro klienty jako M7Group Lucembursko, ACS / Xerox nebo Orange. Nyní působí jako středoevropský zástupce pro Nizozemskou společnost Stream Group, předního evropského dodavatele CloudTV end-to-end řešení pro telekomunikační operátory a mediální skupiny.

Marek Golat

Na poli televizní zábavy se pohybuje již několik let. Dříve působil jako programový ředitel stanice Film+. Kanál pomohl přebudovat po programové skladbě blíže k českému divákovi. Aktuálně stojí u zrodu programu Mňam TV. Marek je součástí týmu, který spolupracuje s Erikou Luzsiczou a její společností Axocom.

Daniel Grunt

Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a vývoj streamovací platformy Voyo v České republice, Slovensku, Rumunsku a Slovinsku. Během pouhých dvou let Daniel posunul Voyo ze spící platformy na druhou nejoblíbenější streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz, kde získal rozsáhlé znalosti v oblasti strategie a digitálního prostředí.

Petr Havel

Petr Havel rozšířil tým nanguTV v létě 2013 jako produktový manažer. Jeho předchozí zkušenosti zasahují do oblastí vývoje software a architektury. Dále disponuje zkušenostmi z interního produktového managementu a inovačního programu v rámci společnosti Acision (dříve Logica CMG Telecom division), dodávajícího messaging produkty pro největší operátory po celém světě. Ve volném čase se věnuje horolezectví, horským tůrám, četbě knih a je také aktivním členem Toastmasters International.

Martin Heneš

Vystudoval VUT v Brně fakultu telekomunikací. Od roku 2004 se zaměřuje na interaktivní televizi MHP a HbbTV, stál u prvotní implementace HbbTV v České televizi od roku 2010 a od roku 2014 je zodpovědný za technologii HbbTV ve firmě Mautilus. Mezi jeho odborné zájmy patří interaktivní televize, HbbTV a digitální zpracování obrazu.

Piotr Herod

Piotr Herod zahájil kariéru v televizním průmyslu prací novináře v časopise Audio Video distribuvaném v Polsku; později pracoval u Toshiby jako nižší produktový manažer pro produktové kategorie LCD TV & HD DVD. V roce 2010 Piotr nastoupil do společnosti Philips Poland jako projektový koordinátor Net TV; dnes pracuje v TP Vision Poland jako manažer pro Smart TV v regionu CEE pro značku Philips TV.

Petr Horák

Ředitel sekce nových projektů je zodpovědný za online portfolio skupiny Nova a nově připravovaných projektů. Vedl spuštění NOVA Plus a VOYO v zemích střední a východní Evropy, kde skupina působí. V CME pracuje od roku 2008, předtím na manažerských pozicích působil například v telekomunikačních společnostech Vodafone nebo Český Telecom (dnes Telefónica O2).

Petr Jahn

Petr Jahn byl u založení Adexpresu. Jedné z největších onlinových agentur v ČR. Jeho rolí bylo pousouvat klienty strategicky a technologicky. Po akvizici Adexpresu mediální skupinou DAN, se stal Strategickým ředitelem a nadále pomáhá rozvíjet klienty, ale i agenturu DAN v CZ.

Pavel Kohout

Pavel Kohout, 39 years, married, 3 sons. He has been working at the position of Executive Manager of New Media in the Czech Television (= ČT, Česká televize). He passed to ČT from Prima Online where he worked as head of development department ad formerly as head of Internet department at FTV Prima. Previously, he worked as manager of a software company. He started his professional career as programmer. In 1996, he stood at the cradle of the first Czech multimedia encyclopaedia on CD-ROM. He likes to devote his leisure time to his family, floorball and music.

Petr Mazanec

Petr Mazanec je vedoucí vývoje aplikací pro chytré televize ve společnosti Mautilus, s.r.o, která od roku 2011 připravila desítky televizních aplikací pro zákazníky z celého světa, a to na nepřeberné množství modelů televizí a set-top boxů, od všech významných výrobců: Samsung, LG, Philips, Panasonic, Sony, Toshiba nebo VESTEL. Převážná většina realizovaných projektů jsou OTT aplikace, často propojené s mobilními telefony a tablety. Pokud není Petr v kanceláři, hraje tenis nebo s rodinou cestuje po zemích bývalé Jugoslávie a SSSR. Počítač ani televizi doma nemá.

Robert Mitka

Absolvent Matematicko-fyzikální fakulty UK obor informatika. Zkušenosti získal zejména v mediálních společnostech CET 21 a Ringier Axel Springer, kde více než 13 let působil na vývojových pozicích online produktů. Robert působí od října 2014 v Českých Radiokomunikacích na pozici Product Development Manager pro oblast médií.

Stefan Schneiders

Stefan Schneiders vede od září 2013 oddělení odbytu a marketingu, Institut für Rundfunktechnik (IRT). Má více než 20-leté zkušenosti v oboru telekomunikací a médií. V posledních dvou desetiletích se jako vedoucí odborník účastnil vývoje průmyslových inovací jako mobilní televize, mobilních plateb, zabezpečení informací a biometriky.

Před svou současnou funkcí byl Stefan odpovědný za řešení mobilní televize a videa v Nokia Siemens Networks a za obchodní vývoj mobilní televize a reklamy v Siemens Networks. K dalším funkcím v Siemensu patřilo působení na pozici COO pro mezinárodní koncern PayCircle a podpora pracovní skupiny Open Mobile Alliances M-Commerce na pozici místopředsedy. Kariéru vedoucího pracovníka zahájil v Siemensu, kde působil jako vedoucí obchodního rozvoje pro zabezpečení informací.

Stefan vystudoval počítačovou vědu na Univerzitě německé armády (Bundeswehr) v Neubibergu u Mnichova.

Martin Slavík

V digitálním oddělení skupiny Omnicom se věnuje online reklamě napříč všemi systémy. Od klasické PPC inzerce přes reklamy na sociálních sítích až k Real Time Biddingu. Od ledna 2015 působí na pozici Head of Accuen se zaměřením na RTB kampaně a rozvoj programmatic buyingu.

Pawel Stepien

Vedoucí odbytu SentiOne CEE. Sériový přednášející na konferencích InternetBeta a Social Media Thursday. V současné době odpovědný za vývoj SentiOne ve střední a východní Evropě. Spolupracuje s největšími mediálními firmami, agenturami a klienty jako Mindshare, Newcast, P&G, Nestle, Reckit Benkinser, Microsoft a dalšími. Předtím získával zkušenosti ve společnosti Funmedia, kde byl odpovědný za rozvoj vztahů se strategickými partnery jako Intel, Orange(France Telecom), Dell. Absolvoval prestižní Varšavskou ekonomickou fakultu, obor strategického managementu.

Filip Ševčík

Filip Ševčík vystudoval strojírenský obor a informatiku. Telekomunikacím a IT se profesionálně věnuje více než deset let, během kterých pracoval v českých i mezinárodních firmách na manažerských pozicích. Od roku 2008 pracoval ve společnosti T-Systems Czech Republic a.s., od roku 2013 ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.

Marek Vítek

Marek Vítek působí v médiích od roku 1991. Svou kariéru začal jako reportér časopisu Reflex a Český Deník. Od 1994 -1998 působil jako novinář v TV Nova. Poté přešel do České televize, kde se stal vedoucím oddělení reportážní publicistiky. V roce 1999 vytvořil prestižní zpravodajský pořad Fakta, který pod jeho vedením získal tři mezinárodní televizní ceny. Marek získal několik prestižních ocenění, jako například Cenu křepelek Českého literárního fondu, cenu NOVARTIS za investigativní žurnalistiku na John Hopkins University ve Washingtonu a UNICEF / AMADE ocenění na festivalu Monte Carlo TV 2001. V roce 2005 získal Křišťálové srdce na festivalu dokumentárních filmů v Poděbradech, a cenu Rassenga Cinematografica Internazionale Eserciti e Popoli za projekt Česká mise. Marek Vítek je nositelem Řádu Zlaté lípy, kterou uděluje ministr obrany České republiky.

Lukáš Záhoř

Lukáš Záhoř je šéfproducent Fameplay. Vede kreativní a produkční tým který pomáhá vymýšlet a tvořit obsah internetových televizí značek, tváří a témat. Tato aktivita navazuje na jeho předchozí zkušenosti, kdy byl v rámci Mall.tv zodpovědný za vyhledávání, vyvoj a vyrobu pořadů vhodných pro online publikum. Připomeňme, že coby šéfproducent se Lukáš Záhoř v uplynulé dekádě zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Tomuto období předcházelo čtyřleté působení ve Filmové škole Zlín, kterou řídil v letech 2003–2007. Stojí i za seriálem večerníčků Krysáci, včetně jeho knižní podoby.