Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
In this session Brightcove's Steve Farmer will be looking at video consumption trends and behaviours throughout an average day, discussing what type of digital video consumption is happening at what time in the day and how you can own your share of those audiences and eyeballs.
EMEA Director of Sales, Media
Steve is a highl successful media sales director with over 10 years experience in the industry providing premium digital video delivery technologies to large organisations across the globe. He has gained strong market knowledge and a particular skill for introducing new technologies into new markets through his long career in the digital sector which has included senior roles at SeaChange, Motorola, Cisco and Pace. In his role at Brightcove Steve is responsible for managing the premium media business in EMEA working with large clients within the broadcast, publishing, sports and new media markets helping them to drive reach and revenue across mobile and OTT platforms. Steve holds a masters of engineering degree in Electronic Systems Engineering from the University of Aston and an MBA from the Bradford University School of Management.
General Manager Sales and Marketing
Institut für Rundfunktechnik GmbH
Stefan Schneiders vede od září 2013 oddělení odbytu a marketingu, Institut für Rundfunktechnik (IRT). Má více než 20-leté zkušenosti v oboru telekomunikací a médií. V posledních dvou desetiletích se jako vedoucí odborník účastnil vývoje průmyslových inovací jako mobilní televize, mobilních plateb, zabezpečení informací a biometriky.
Před svou současnou funkcí byl Stefan odpovědný za řešení mobilní televize a videa v Nokia Siemens Networks a za obchodní vývoj mobilní televize a reklamy v Siemens Networks. K dalším funkcím v Siemensu patřilo působení na pozici COO pro mezinárodní koncern PayCircle a podpora pracovní skupiny Open Mobile Alliances M-Commerce na pozici místopředsedy. Kariéru vedoucího pracovníka zahájil v Siemensu, kde působil jako vedoucí obchodního rozvoje pro zabezpečení informací.
Stefan vystudoval počítačovou vědu na Univerzitě německé armády (Bundeswehr) v Neubibergu u Mnichova.
Vývoj OTT aplikací v prostředí tzv. multiscreenu je dnes již samozřejmostí. Jaké jsou výzvy, které před vývojáře klade prostředí s mnoha platformami, jejich rozdílnými požadavky, měnícími se operačními systémy a hardware v protikladu s tím, co požaduje zákazník a co koncoví uživatelé?
CTO
Petr Mazanec je vedoucí vývoje aplikací pro chytré televize ve společnosti Mautilus, s.r.o, která od roku 2011 připravila desítky televizních aplikací pro zákazníky z celého světa, a to na nepřeberné množství modelů televizí a set-top boxů, od všech významných výrobců: Samsung, LG, Philips, Panasonic, Sony, Toshiba nebo VESTEL. Převážná většina realizovaných projektů jsou OTT aplikace, často propojené s mobilními telefony a tablety. Pokud není Petr v kanceláři, hraje tenis nebo s rodinou cestuje po zemích bývalé Jugoslávie a SSSR. Počítač ani televizi doma nemá.
Televizní společnosti vkládají velké naděje do HbbTV technologie. Co všechno jim HbbTV přinese? Je možné využít HbbTV i pro jiné mediální společnosti? Jaké jsou současné limity HbbTV?
Business Development Manager
Absolvent Matematicko-fyzikální fakulty UK obor informatika. Zkušenosti získal zejména v mediálních společnostech CET 21 a Ringier Axel Springer, kde více než 13 let působil na vývojových pozicích online produktů. Robert působí od října 2014 v Českých Radiokomunikacích na pozici Product Development Manager pro oblast médií.
Hybridní televizní vysílání HbbTV (Hybrid broadcast broadband TV) bylo poprvé představeno v roce 2010 a během několika let se stalo nedílnou součástí televizního vysílání řady broadcasterů jako byla Česká televze, Óčko TV a mnoho dalších. Podíváme se na vývoj nového standardu HbbTV 2.0 a jaké technologické novinky nám přinese HTML5, MPEG-DASH, Ultra HD a HEVC, sdílení obsahu, DVB CI Plus 1.4
HbbTV Expert
Vystudoval VUT v Brně fakultu telekomunikací. Od roku 2004 se zaměřuje na interaktivní televizi MHP a HbbTV, stál u prvotní implementace HbbTV v České televizi od roku 2010 a od roku 2014 je zodpovědný za technologii HbbTV ve firmě Mautilus. Mezi jeho odborné zájmy patří interaktivní televize, HbbTV a digitální zpracování obrazu.
Termín internetová televize vznikl daleko dříve než definice jeho náplně. Co jsme predikovali v roce 2008 a co za pojmem „internetová“ stojí dnes? Pohled očima šéfproducenta Stream.cz.
Šéfproducent Fameplay
Lukáš Záhoř je šéfproducent Fameplay. Vede kreativní a produkční tým který pomáhá vymýšlet a tvořit obsah internetových televizí značek, tváří a témat. Tato aktivita navazuje na jeho předchozí zkušenosti, kdy byl v rámci Mall.tv zodpovědný za vyhledávání, vyvoj a vyrobu pořadů vhodných pro online publikum. Připomeňme, že coby šéfproducent se Lukáš Záhoř v uplynulé dekádě zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Tomuto období předcházelo čtyřleté působení ve Filmové škole Zlín, kterou řídil v letech 2003–2007. Stojí i za seriálem večerníčků Krysáci, včetně jeho knižní podoby.
How Android 5.0 OS changes TV experience? Dedicated Android TV app or Google Cast feature in mobile app which is better?
Smart TV Manager
Piotr Herod zahájil kariéru v televizním průmyslu prací novináře v časopise Audio Video distribuvaném v Polsku; později pracoval u Toshiby jako nižší produktový manažer pro produktové kategorie LCD TV & HD DVD. V roce 2010 Piotr nastoupil do společnosti Philips Poland jako projektový koordinátor Net TV; dnes pracuje v TP Vision Poland jako manažer pro Smart TV v regionu CEE pro značku Philips TV.
Jak se mění způsob konzumace audiovizuálního obsahu? Jsou nové technologie schopny na tyto požadavky reagovat? A co stojí za růstem placené TV? Na tyto i další otázky odpoví ve svém vystoupení David Duroň.
Pay TV professional / enthusiast & Visiting Professor at Faculty of Business Administration at VŠE Prague
David Duroň má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách v České republice i v zahraničí. V O2 pracuje od října 2013 jako ředitel marketingu pro segment domácností a od února 2016 jako ředitel O2 TV, kdy do jeho kompetence přešel mimo jiné také tým O2 TV Sport. Před nástupem do O2 pracoval 6 let ve společnosti Vodafone, naposledy v roli marketingového ředitele pro segment firemních zákazníků. Do Vodafone přišel z pozice generálního ředitele společností Altas.cz a Atlas.sk. V letech 2003 až 2004 vedl oddělení marketingu ve společnosti Český Telecom, kde byl zodpovědný za spuštění služeb jako Internet Express, portál Starzone.cz či nové struktury hlasových tarifů.
David má skvělou ženu a dvě fantastické děti, rád běhá a je zapojen do charitativních akcí v rovníkové Africe - konkrétně v Ghaně. V Česku spolupracuje s Nadačním fondem Dar sluchu. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde nyní také přednáší předmět Strategický marketing.
Dynamický rozvoj mobilních zařízení a zvyšování rychlosti mobilního internetu sebou přináší řadu příležitostí pro nové služby s multimediálním obsahem. Velký rozmach v současnosti zaznamenává digitální televize (IPTV) dostupná na chytrých mobilních zařízeních s přenosem dat v LTE síti. Jak taková služba funguje a co přináší mobilnímu operátorovi představí T-Mobile.
Senior Head of Competence Centre
Filip Ševčík vystudoval strojírenský obor a informatiku. Telekomunikacím a IT se profesionálně věnuje více než deset let, během kterých pracoval v českých i mezinárodních firmách na manažerských pozicích. Od roku 2008 pracoval ve společnosti T-Systems Czech Republic a.s., od roku 2013 ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Šíření multimédií prostřednictvím mobilních zařízení v poslední době v rámci Evropy prudce stoupá a stává se stále oblíbenější službou mezi koncovými uživateli. Jaká je budoucnost aplikací, které divákům umožní sledovat TV na mobilních zařízeních? Kam směřuje uživatelské prostředí, které by mělo být natolik přitažlivé, aby oslovilo další uživatele, ale i operátory? Petr Havel představí vizi leadera trhu v tomto odvětví.
Product manager
Petr Havel rozšířil tým nanguTV v létě 2013 jako produktový manažer. Jeho předchozí zkušenosti zasahují do oblastí vývoje software a architektury. Dále disponuje zkušenostmi z interního produktového managementu a inovačního programu v rámci společnosti Acision (dříve Logica CMG Telecom division), dodávajícího messaging produkty pro největší operátory po celém světě. Ve volném čase se věnuje horolezectví, horským tůrám, četbě knih a je také aktivním členem Toastmasters International.
-Trendy ve vývoji HbbTV aplikací
-Responzivní weby známe, ale co obsah?
-HbbTV novinky, které ČT chystá
Executive Manager of New Media
Pavel Kohout, 39 years, married, 3 sons. He has been working at the position of Executive Manager of New Media in the Czech Television (= ČT, Česká televize). He passed to ČT from Prima Online where he worked as head of development department ad formerly as head of Internet department at FTV Prima. Previously, he worked as manager of a software company. He started his professional career as programmer. In 1996, he stood at the cradle of the first Czech multimedia encyclopaedia on CD-ROM. He likes to devote his leisure time to his family, floorball and music.
Strucna historia poslednych rokov STV (RTVS), z hladiska investicneho rozvoja Sucasny stav, prezentacia vyznamnych projektovych uspechov Plany rozvoja v oblasti: - Televizie (prechod do HD, 4k, rekonstukcia studii, distribucna strategia) - Rozhlasu (prechod vysielacich pracovisk na system AXIA, strategia digitalneho vysielania DAB/DAB+) - Novych medii (web, mobilne alikacie, streaming, HbbTV)
Manager of Section of Technical Implementation
Andrej Doležal vyštudoval Fakultu elektrotechniky a informatiky STU v Bratislave, odbor automatizácia. Po štúdiu pôsobil v spoločnosti Siemens PSE ako systémový integrátor na medzinárodných projektoch v oblasti interaktívnych aplikácií pre DVB-T/DVB-H a neskôr ako konzultant pri implementácii IPTV riešení. Od roku 2008 pôsobil v TV Markíza ako projektový manažér a neskôr ako technický riaditeľ. V súčasnosti / od r. 2012 / zastáva funkciu riaditeľa Sekcie technickej realizácie v Rozhlase a televízii Slovenska (RTVS).
Během panelové diskuse si budeme povídat o směřování televizní reklamy. Budete mít možnost diskutovat se zástupci největších komerčních médií o tom, jak se bude reklama vyvíjet do budoucna a jaké budou nové možnosti pro investování. Aby bylo spektrum ještě širší přizvali jsme i zástupce poskytovatele digitální infrastruktury.
Generální ředitel
Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.
Ředitel nových projektů
Ředitel sekce nových projektů je zodpovědný za online portfolio skupiny Nova a nově připravovaných projektů. Vedl spuštění NOVA Plus a VOYO v zemích střední a východní Evropy, kde skupina působí. V CME pracuje od roku 2008, předtím na manažerských pozicích působil například v telekomunikačních společnostech Vodafone nebo Český Telecom (dnes Telefónica O2).
Business Development Manager
Absolvent Matematicko-fyzikální fakulty UK obor informatika. Zkušenosti získal zejména v mediálních společnostech CET 21 a Ringier Axel Springer, kde více než 13 let působil na vývojových pozicích online produktů. Robert působí od října 2014 v Českých Radiokomunikacích na pozici Product Development Manager pro oblast médií.