Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

11:15 - 11:35

Kolik obrazovek máš, tolikrát jsi divákem

Mediální, především televizní a internetový trh se dramaticky mění s tím, jak se mění mediální chování populace, díky moderním komunikačním a audiovizuálním zařízením připojeným k Internetu. Toto nebo velmi podobná tvrzení se hojně vyskytují v médiích, především těch odborných a na více či méně odborných fórech. Jaká je však realita? Jaká je dynamika těchto změn? Jak lidé využívají moderní technologie připojené k Internetu a jaké služby prostřednictvím těchto zařízení konzumují. Toto již několik let sleduje společnost MEDIARESEARCH, která mj. měří televizní sledovanost v České republice od roku 2001. Odpovědi alespoň na některé z výše uvedených otázek přinese prezentace Tomáše Bičíka, ředitele obchodního rozvoje MEDIARESEARCH.

Tomáš Bičík Tomáš Bičík

Business Development Director

Nielsen Admosphere

Tomáš Bičík

Tomáš Bičík se v letech 1993-1997 věnoval plánování, nákupu a analyzování televizních reklamních kampaní, nejdříve pro Young & Rubicam a poté pro Mediapolis Praha. Od roku 1997 do roku 2011 byl ředitelem výzkumného a vývojového oddělení mediální agentury Mediaedge:cia, jež se stala součástí skupiny GroupM. V roce 2011 nastoupil do společnosti MEDIARESEARCH – nyní Nielsen Admosphere, kde má na starosti rozvoj obchodních příležitostí, podporu zahraničních projektů měření televizní sledovanosti, marketingového výzkumu a podílí se na marketingu a PR Nielsen Admosphere.

11:40 - 12:00

Úspěšná TV strategie mobilního operátora - případová studie:

Přední mobilní operátor s jihovýchodní Evropy čelí silné konkurenci především od aktivního integrovaného satelitního a kabelového operátora s nově spuštěnými mobilními službami. Chtěl chránit své trhové postavení, proto se rozhodl zahájit vlastní televizní služby. Protože neměl kabelovou infrastrukturu spustil satelitní televizní službu založenou na standardních DVB-S setop boxech v kombinaci s více než 80ti streamovanými lineárními kanály a nelineárními službami přístupnými přes Android, iOS a Windows Phone aplikace a přes vlastní webový portál. Protože chtěl zavést nové nelineární služby jako ReplayTV, nPVR a VOD také pro "velké obrazovky" svých zákazníků, rozhodnul se použít značkový HDMI / WiFi modul. Mobilní telefon se stal novým dálkovým ovladačem, domácí wifi připojení novým distribučním kanálem nelineárního obsahu a provozovatel se odlišil od konkurence. A to vše jednoduše a efektivně. Prezentace poskytne více informací o pozadí řešení.

Karol Flak Karol Flak

Managing partner

Brightvox s.r.o.

Karol Flak

Karol Flak, 45 let, 20 let v telekomunikacích. Zkušenosti ze strategie, produktového marketingu a technologických pozic. 5 let byl pracovníkem Orange, 3 roky Towercom-u a posledních 5 let pracuje jako nezávislý konzultant a projektový manažer v rámci vlastní společnosti Brightvox. Úspěšně řídil projekty a dodával poradenství v České republice, na Slovensku a v Maďarsku pro klienty jako M7Group Lucembursko, ACS / Xerox nebo Orange. Nyní působí jako středoevropský zástupce pro Nizozemskou společnost Stream Group, předního evropského dodavatele CloudTV end-to-end řešení pro telekomunikační operátory a mediální skupiny.

12:05 - 12:25

Synchronizace online kampaní s TV reklamou

Česká republika je jedna z prvních zemí v Evropě, kde proběhla synchronizace online reklamy s televizními kampaněmi v reálném čase. Podělíme se o výsledky pilotních kampaní a představíme širší koncept „moment marketingu“, nové dimenze cílení online reklamy reagující na průběh sportovních utkání, aktuální počasí a spousty dalších real-time událostí.

Martin Slavík Martin Slavík

Head of Accuen

OMD

Martin Slavík

V digitálním oddělení skupiny Omnicom se věnuje online reklamě napříč všemi systémy. Od klasické PPC inzerce přes reklamy na sociálních sítích až k Real Time Biddingu. Od ledna 2015 působí na pozici Head of Accuen se zaměřením na RTB kampaně a rozvoj programmatic buyingu.

12:30 - 12:50

Jak data můžou změnit TV svět?

1. teorie - data budou novou měnou
( JEDINEC JE DEFINOVÁN VÍCE NEŽ JEN SOC-DEMO DATY)
2. teorie - tvorba media mixu
(NE VŠICHNI JSOU STEJNĚ AKTIVNÍ NA VŠECH KANÁLECH)
3. teorie - analýza dat
(UZAVŘENÝ CYKLUS ANALYTIKY BUDE STANDARDEM)
4. základ je soukromí
(SOUKROMÍ BUDE HRÁT DŮLEŽITOU ROLI)
5. TV už nebude jenom TV
(TV SE ZMĚNÍ A VÍCE SE PŘIZPŮSOBÍ HYBRIDNÍM HRÁČŮM)

Petr Jahn Petr Jahn

Strategie Director DAN

Adexpres

Petr Jahn

Petr Jahn byl u založení Adexpresu. Jedné z největších onlinových agentur v ČR. Jeho rolí bylo pousouvat klienty strategicky a technologicky. Po akvizici Adexpresu mediální skupinou DAN, se stal Strategickým ředitelem a nadále pomáhá rozvíjet klienty, ale i agenturu DAN v CZ.

12:55 - 14:00

OBĚD

14:00 - 14:20

Dopad televize na sociální sítě v České republice

Jak už bylo dokázáno v západním světě, social TV se stává vzrůstajícím trendem, je tento trend však aplikovatelný v České republice? Analytici ze společností SentiOne and Newcast se spojili na vytvoření výzkumu, jak sociální média reagují na televizní obsah. Případová studie mimo jiné o tématech jako jsou Vinaři, Láďa Hruška a mnoho dalších.

Marek Nepožitek Marek Nepožitek

Junior Brand Manager

Nestlé Česko

Pawel Stepien Pawel Stepien

Head of Sales CEE @SentiOne.com

SentiOne

Pawel Stepien

Vedoucí odbytu SentiOne CEE. Sériový přednášející na konferencích InternetBeta a Social Media Thursday. V současné době odpovědný za vývoj SentiOne ve střední a východní Evropě. Spolupracuje s největšími mediálními firmami, agenturami a klienty jako Mindshare, Newcast, P&G, Nestle, Reckit Benkinser, Microsoft a dalšími. Předtím získával zkušenosti ve společnosti Funmedia, kde byl odpovědný za rozvoj vztahů se strategickými partnery jako Intel, Orange(France Telecom), Dell. Absolvoval prestižní Varšavskou ekonomickou fakultu, obor strategického managementu.

14:25 - 14:45

Case Study: Mňam TV

Vaření a zdravý životný styl jsou fenoménem Česka. Mňam TV je první ryze čeká televize zaměřená pouze na kulinářské umění. Jak vypadal její rozjezd? A proč českou televizi rozjíždí právě zahraniční investor?

Marek Golat Marek Golat
Marek Golat

Na poli televizní zábavy se pohybuje již několik let. Dříve působil jako programový ředitel stanice Film+. Kanál pomohl přebudovat po programové skladbě blíže k českému divákovi. Aktuálně stojí u zrodu programu Mňam TV. Marek je součástí týmu, který spolupracuje s Erikou Luzsiczou a její společností Axocom.

14:50 - 15:10

Case study: NatočVideo

Marek Vítek představí aplikaci Natočvideo a možnosti jejího využití v napříč TV programem plnoformátových televizních stanic. Zároveň se bude věnovat obchodním příležitostem, které divácký kontent přináší do obchodních oddělení televizí. Jelikož se jedná o produkt, který kombinuje klasické televizní vysílání s on-line prostorem a sociálními sítěmi, popíše synergie které vedou k úspěšné a originální kampani. Zároveň Marek představí modely práce s jednotlivými komunitami.

Marek Vítek Marek Vítek
Marek Vítek

Marek Vítek působí v médiích od roku 1991. Svou kariéru začal jako reportér časopisu Reflex a Český Deník. Od 1994 -1998 působil jako novinář v TV Nova. Poté přešel do České televize, kde se stal vedoucím oddělení reportážní publicistiky. V roce 1999 vytvořil prestižní zpravodajský pořad Fakta, který pod jeho vedením získal tři mezinárodní televizní ceny. Marek získal několik prestižních ocenění, jako například Cenu křepelek Českého literárního fondu, cenu NOVARTIS za investigativní žurnalistiku na John Hopkins University ve Washingtonu a UNICEF / AMADE ocenění na festivalu Monte Carlo TV 2001. V roce 2005 získal Křišťálové srdce na festivalu dokumentárních filmů v Poděbradech, a cenu Rassenga Cinematografica Internazionale Eserciti e Popoli za projekt Česká mise. Marek Vítek je nositelem Řádu Zlaté lípy, kterou uděluje ministr obrany České republiky.