Programový ředitel
Michal vystudoval VŠMVV obor diplomacie a public relations. Dříve působil v mediální agentuře MediaCom jako nákupčí printové a ambientní reklamy. Od roku 2010 pracuje ve společnosti Internet Info, nejprve jako Key Account Manager, od roku 2012 působí na pozici Programového ředitele. Michal zajišťuje program konferencí a setkání v rámci TUESDAY Business Network a komunikaci s partnery. Zajímá se o technologie, internetový marketing, nová média a inovace v podnikání.
• Proč je cenotvorba důležitá
• 15 nejdůležitějších otázek z pohledu cenotvorby
• Co se děje v recesi se zákazníky a jak na to firmy většinou reagují (bohužel špatně)
• Jaké jsou dopady špatné cenotvorby
• Jak přistoupit k cenotvorbě v recesi
Managing partner Pricewise ČR a Pricing idiot
Václav je Managing partnerem v konzultantské společnosti Pricewise, která od roku 2010 pomáhá chytrým firmám zvyšovat výnosy a zákaznickou spokojenost pomocí zjednodušování marketingu - produktů, ceny, prodejních procesů a komunikace. Za sebou má 15 let zkušeností práce ve finančních korporací a consultingu. Jako hlavní kritérium úspěchu firmy uznává pouze ZÁKAZNICKOU SPOKOJENOST, Na svém blogu pod přezdívkou Pricing idiot, mixuje marketing, obrázky a pravopisné chyby. Kolegové a přátelé ho popisují jako usměvavého, vždy nespokojeného pána, který vnáší do řešení problémů STRUKTURU, INOVACI a svými OBRÁZKY zjednodušuje komunikaci. V současné době prožívá intenzivní krizi středního věku a přemýšlí jak změnit svět…
Noví zákazníci prostě došli, stálí zákazníci mají reálně méně disponibilních peněz zato stále více možností a kanálů kde je mohou utratit, na "I like" nezáleží, počítá se pouze "I buy". Nakonec jde hlavně o udržení marže = obratná cenová politika a neplýtvání v marketingu.
Marketing
Mr. RED s.r.o.
• Co znamená Dynamic Pricing ?
• Jak vypadá věrnostní klub dnes?
• Jak bude vypadat věrnostní klub 2015?
• Kam míří retail?