Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Ve světe influencer marketingu se pohybuji přes dva roky. Za tu dobu mám za sebou více než sto influencerských kampaní orientovaných na awareness, brand positioning i konverze v ČR i v zahraničí. Aktuálně své zkušenosti předávám na rozrůstající se tým influencer specialistů a úzce spolupracuji se social media týmem na širším využití influencer marketingu.
Jan Fryč je kreativní specialista marketingu, který se v prostředí sociálních sítí pohybuje téměř 10 let. Původně začínal v PR, následně se rozvíjel v prostředí socialu a nyní se zaměřuje na kreativní projekty s přesahem do všech PR a marketingových disciplín.
Již 10 let spravuji sociální sítě společnostem, které vědí, že brand awareness v online světě je důležitou součástí fungování. Od finančních služeb až po FMCG sektor pomáhám naplňovat komunikační cíle, být blíže zákazníkům a prezentovat společnost všem cílovým skupinám. Plánuji obsah na nejvyužívanější sociální sítě v republice: Facebook, Instagram, YouTube i TikTok a rád získané zkušenosti předám dál.
Tomáš vede content ve Fairy Tailors, kde se s kolegy stará o obsah korporátních, ale i malých lokálních klientů. Sociálním sítím se věnuje 8 let. V minulosti spravoval profily ŠKODA Česká republika a pracoval pro klienty Axe, Magnum, Maybelline, Generalli, Leerdammer, Orion a Tchibo.
David zlepšuje vizuální komunikaci a prezentační dovednosti velkým firmám i jednotlivcům. Školí základy grafického designu pro negrafiky – tedy pro všechny, kterým není lhostejné, jak se prezentují navenek a chtějí si vše vytvářet samostatně. Je jedním z dvaceti oficiálních expertů Canva na světě a jediným v ČR. Jako člen týmu TEDxPrague dlouhodobě připravuje řečníky.
Bára se sociálním sítím věnuje již 10 let a během té doby vytvořila strategie komunikace na sociálních sítích pro takové společnosti, jako jsou Home Credit, SmartEmailing, Ladylab nebo Taskahned. Ráda předává nabyté znalosti dál, proto se specializuje na školení pro firmy i veřejnost. Ve Včelišti, kde působí už sedmým rokem, se mimo správy sociálních sítí a inzerce na nich zabývá i projektovým řízením, skvěle tak propojuje kreativitu s organizací tvorby obsahu.