Tato akce již proběhla. Další akce UX Day 2025 se koná 20. 3. 2025.

Přednášející

Moderátor

Michal Andera

Michal Andera vizualizuje strategie a školí techniky kreativní spolupráce v projektu clarity-lab. Věří, že porozumění je klíčem k úspěšnému rozvoji firem. Na VŠE v Praze se věnuje výzkumu psychologie podnikání. Michal je autorem českého videoblogu o podnikání byznyspark.cz. Více o něm najdete na www.michalandera.com

Přednášející

Martin Bednář

Martin Bednář je trenérem, koučem a konzultantem v jedné osobě. Po studiu na VUT v Brně pracoval 15 let na obchodních a manažerských pozicích, převážně ve finančním sektoru. V roce 2007 založil společnost AD Fonte, ve které pomáhá svým klientům v osobním rozvoji, prostřednictvím individuálních a firemních vzdělávání a koučingu. Zároveň je předsedou Fóra pro klientský přístup. V průběhu pracovního života dosáhl titulu MBA na University of Pittsburgh v USA a získal certifikace Neuro-lingvistického programování.

Jakub Franc

Jakub Franc má mnohaletou mezinárodní praxi v oblasti uživatelského výzkumu a vedení UX týmů. V současné době působí jako Director UX ve společnosti GoodData. V minulosti vedl výzkumné a designové týmy v AVG Technologies, rozvíjel uživatelský výzkum ve společnostech Sun Microsystems a Oracle, spoluzakládal agenturu ExperienceU. Jakub je původním vzděláním psycholog. Jeho doménou je kvalitativní uživatelský výzkum a jeho efektivní zapojení do vývoje produktů, techniky emočního designu, mezikulturní výzkum a v neposlední řadě evangelizace a rozvíjení UX kultury v korporátním prostředí. Jakub spoluvytvářel v tuzemsku ojedinělý studijní obor Interakce člověka s počítačem na FEL ČVUT. Kromě ČVUT přednáší jako host na několika tuzemských a zahraničních univerzitách.

Jakub Hoffmann

Jakub v eManu vede tým UX/UI designérů. Má zkušenosti s navrhováním uživatelských rozhraní pro mobilní telefony, tablety, desktopová zařízení, ale také rozhraní aplikací pro auta nebo nemocniční lůžka. Pracoval na projektech pro významné české i nadnárodní zákazníky.

Martin Kučera

Martinova onlajnizace začala v roce 2003 plánováním a prodejem online reklamních kampaní pro SME klienty. V agentuře Dobrý web pak získal znalosti s návrhováním webů, UX, SEO a PPC. Aktuálně kope za lepší web v T-Mobile, kde připravoval současnou podobu responzivního designu. Martin má rád jednoduchost a snaží se držet web a eShop čistý a srozumitelný.

Janne M. Lohvansuu

Podnikatel, mentor a senior konzultant, který se mnohokrát osvědčil jako skvělý stratég pro digitální obchod s výrazným zaměřením na výsledky. Vždy se snaží vytvářet inovativní digitální služby, které zajistí skvělou uživatelskou zkušenost, a pevně věří ve význam výzkumu uživatelského chování při inovování služeb. Janne byl vedoucím projektů pro nadnárodní korporace i mezinárodní start-upy v oblasti digitálního obchodu, médií, financí a telekomunikace. Jeho konkurenční výhodou je propojení zkušeností ze světa služeb B2C i B2B a znalosti strategií uživatelské zkušenosti, crowdsourcingu, webových analýz a měření, řízení znalostí a souvisejících nových technologií.

Pavel Mach

Pavel je velmi zkušeným Web Designerem s dlouholetou praxí. Jeho portfolio v této oblasti zahrnuje webové prezentace a portály, desktopové a mobilní aplikace, včetně návrhu, tvorby a metodiky e-learningových kurzů. Je zodpovědný zejména za grafický design, UX design, návrhy a analýzu uživatelského rozhraní, ale úspěšný je i v optimalizaci již hotových řešení.

Ondřej Michálek

Ondřej dříve působil jako hlavní UX designer pro aplikaci zaměřující se na prodej filmových práv využívanou hlavními světovými filmovými distributory a televizními kanály. Nyní působí ve společnosti eMan jako UX/UI designer. Rád hledá nové cesty a postupy s cílem učinit svět kolem nás jednodušším a použitelnějším.

Michal Mládek

Michal je obchodním a marketingovým ředitelem digitální agentury Sherpas a zároveň má na svědomí řízení a revitalizaci projektu WebTop100. Má za sebou patnáctiletou zkušenost z prostředí digitálního marketingu, kterou získával na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách.

Jiří Mžourek

V současnosti pracuje jako Vice President ve společnosti GoodData, kde má na starosti User Experience, technický produktový management a kreativní oddělení. Předtím byl pět let zaměstnán ve firmě AVG Technologies, kde byl zodpovědný za vybudování UX oddělení a UX strategii celé společnosti, pokrývající kompletní produktové portfolio: aplikace pro desktop (Windows a MacOS X), mobilní aplikace (Android a iOS) i cloudové služby pro podnikové zákazníky. Před AVG pracoval ve společnostech Sun Microsystems a Oracle. Jako senior manažer byl zodpovědný za mezinárodní UX tým. V minulosti dále např. vybudoval usability lab na ČVUT, čímž byly zároveň položeny základy pro první univerzitní UX obor v ČR; podílel se i na znovuobnovení Asociace UX a pořádání konference World Usability Day.

Václav Petr

Během studia na Vysoké škole ekonomické v Praze založil vlastní internetový obchod Nikiski.cz, kde získal zkušenosti s uživatelským rozhraní pro internetové obchody. Hned po studiu se vydal pracovat do evropské centrály Googlu v Dublinu, odkud pomáhal marketingovým agenturám rozvíjet a optimalizovat jejich online marketingové kampaně. Na konci roku 2015 se přidal do marketingového týmu Uberu v Praze, kde působí jako marketing manager.

Michel Rousseau

Ve svém životě, kromě toho, že jsem hrdým otcem dvou skvělých dětí, vyrábím pixely. Nejdřív jsem vyráběl pixely v 3D s 3dsMax, pro použití v CGI nebo v reálném čase, ale také ve 2D pro web, pro uživatelská rozhraní, s pomocí Photoshopu, Illustratoru, Blendu…Všechny tyto pixely mi daly velmi konkrétní kritický pohled, který mě přivedl k uživatelské zkušenosti. Moje dlouhodobé zkušenosti mi dávají plný přehled o celém procesu návrhu v životním cyklu vývoje produktů. Už čtyři roky pracuji pro Microsoft Paříž, kde se starám o rozvoj UX a UI a propaguji výhody správně použitých pixelů. Také jsem se vrátil ke své první lásce s projektem babylonJS, který má za cíl převést mou osobní vizi do podoby 3D modelů.

Tomáš Růžička

Od roku 2004 se Tomáš aktivně zajímá o online se specializací na e-mailing. Poprvé se s e-mailingem setkal v Alza.cz. Prošel společnostmi jako Mironet, CeWe color a Conrad. Několik let působil jako freelancer se specializací na e-commerce, kdy společně se svým programátorem vytvořili vlastní framework pro e-shopy. Byl součástí týmu, který realizoval první implementaci Silverpop v České republice ve společnosti Conrad. Ta přinesla 300% růst tržeb z e-mail marketingu během tří let. O e-mail marketingu přednáší i na vysokých školách (VŠE Praha, ČZU Praha).

Jiří Sekera

Platí mě za to, že ve stozích papírů se spoustou poznámek hledám smysl sdělení. Jakmile ho najdu, osekám ho na dřeň, rozvinu pro něj červený běhoun a dohlížím, aby mu cestou k adresátovi nikdo neublížil.

Robert Schumacher

Bob má více než 25 let zkušeností s uplatňováním zásad lepší použitelnosti designu ve firemním i akademickém prostředí. Má rozsáhlé manažerské zkušenosti a pracoval ve společnostech aktivních v segmentech telekomunikace a cestování. Bob je tvůrcem standardů pro grafická uživatelská rozhraní, vynálezcem patentu určeného pro prohlížeče (a několik dalších patentů čeká na přidělení) a autorem desítek technických a odborných článků. Pravidelně přednáší o návrhu uživatelského rozhraní. Bob má zvláštní odborné zkušenosti s vývojem metrik výkonu uživatelů a jejich uplatňováním ve finančních modelech a obchodních případech. Je držitelem titulu PhD. v oboru kognitivní a experimentální psychologie z University of Illinois, Urbana-Champaign.

Josef Slavíček

Josef je spoluzakladatelem vítězného projektu Social Impact Awards 2014. Zabývá se hledáním partnerství se společnostmi z oboru telekomunikací. Projekt Koala Phone pomáhá více než 20 000 seniorům ze 101 zemí ve spojení s rodinou. Dříve pracoval jako freelancer v oboru grafického designu, UI / UX designu a brandingu.

Petr Šiller

Začínal jako frontend vývojář a několi let pracoval pro společnost Seznam.cz. Mimo jiné i v týmu, který se věnoval prototypování nových služeb. To ho postupně nasměrovalo k návrhu aplikací. Momentálně vede tým Ux designérů v Moravia IT, kde navrhuje aplikace usnadňující překlad různorodého obsahu do jiných jazyků.