Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Nam vystudoval obor Grafický design a vizuální komunikace na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze. Během své kariéry pracoval jako freelance grafický designer, designer v nadnárodnífirmě JLL a jako Head of Design ve firmě Mevris Group, kde měl na starosti produktový design, tak i brandovou komunikaci značky. V Sherpas se věnuje grafickému a UX / UI designu.
Zkušený UX&UI designer s působením v brněnském Puxdesignu do roku 2019, zaměřený na uživatelský výzkum, analýzu řešení a návrh úprav. S více než 10letou praxí vytváří webové stránky pro tuzemské i zahraniční klienty, zabývající se širokým spektrem od malých prezentačních webů po rozsáhlé B2B portály.
Honza v současné době zastává funkci COO ve studiu SKOUMAL. To co ho naplňuje je bourání překážek a stavění mostů mezi businessem, uživateli a technologiemi, čemuž se věnuje přes 7 let.
Marek z pozice produktového manažera spravuje klíčové produkty GTS Alive, jako jsou mobilní aplikace a webové stránky a zajišťuje aby fungovaly v souladu s cíli, hodnotami a celkovou značkou společnosti. Spolupracuje s týmy tvořenými designéry, vývojáři a projektovými a marketingovými manažery, aby zajistil, že každý produkt zapadne do širšího ekosystému společnosti.
Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním.
Jan již více než 10 let pracuje jako architekt a designér webových stránek pro společnosti Hartmann-Rico, Generali, Sapeli, E.On a několik e-commerce klientů. V roce 2017 zvítězil jeho design pro společnost Sapeli v soutěži WebTop100 v kategorii B2C, přednáší na konferencích WebExpo, Czech Online Expo, E-shop Summit a dalších. Se svou ženou založil úspěšnou kavárnu/bar a s Martinem Žufánkem a Jaromírem 99 přivedli na svět limitovaný šumavský gin Hvozd.
Lukas Pilka je digital designer, inovátor a mediální teoretik, který se zaměřuje na interaktivní a komunikační design, současné technologie, nová média a přesahy mezi těmito obory a světem výtvarného umění. Jeho nedávno dokončený doktorát na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze byl zaměřen na využití počítačového vidění a neuronových sítí pro automatizovanou klasifikaci a kvantitativní interpretaci uměleckých děl. Lukáš Pilka je také spoluzakladatelem společnosti BlueGhost, přednáší na univerzitě a přispívá do mnoha médií. Je iniciátorem projektu Otevřené sbírky, tvůrcem experimentální aplikace DigitalCurator.art, programátorem, podcasterem a nadšencem starého i nového generativního umění.