Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

8:45 - 9:30

Registrace a snídaně

9:30 - 9:40

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

9:40 - 10:10

AI (zatím) neumí UX. Co nás čeká v dohledné době?

Bojíte se? Já taky. Jak AI ovlivňujte mou práci teď a jak pravděpodobně bude moje (a vaše) práce vypadat za 5 let. Nabídnu trochu hloubavější pohled do dálky, abyste zjistili, na co se připravit. Které části práce nám AI usnadní, které vezme a kde budeme mít – my humanoidi – největší přidanou hodnotu. A ne, nebude to kreativita.

Ondřej Ilinčev Ondřej Ilinčev

CRO & UX expert

ILINCEV scientific marketing

Ondřej Ilinčev

Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním. 

10:10 - 10:40

Museum Experience

Chodíte rádi do muzea? Proč ne? Proč ano? K čemu jsou vlastně tyto instituce v době umělé inteligence, velkých dat a virtuální reality? Jak probíhá digitální transformace ve světě, který je metaforou pro minulost? Jak se designuje prožitek z výstavy a jak při návštěvě může pomoct virtuální průvodce? Během prezentace přijde řeč na nedávno otevřené Muzeum literatury, na expozici posetou QR kódy a na „fygitální" zkušenost jeho návštěvníků. Nezůstaneme však pouze v přítomnosti, ale zkusíme si zaspekulovat, co nám „chrámy múz" nabídnou za 5 nebo 10 let.

Lukáš Pilka Lukáš Pilka

Design Director & Co-founder

BlueGhost.cz

Lukáš Pilka

Lukas Pilka je digital designer, inovátor a mediální teoretik, který se zaměřuje na interaktivní a komunikační design, současné technologie, nová média a přesahy mezi těmito obory a světem výtvarného umění. Jeho nedávno dokončený doktorát na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze byl zaměřen na využití počítačového vidění a neuronových sítí pro automatizovanou klasifikaci a kvantitativní interpretaci uměleckých děl. Lukáš Pilka je také spoluzakladatelem společnosti BlueGhost, přednáší na univerzitě a přispívá do mnoha médií. Je iniciátorem projektu Otevřené sbírky, tvůrcem experimentální aplikace DigitalCurator.art, programátorem, podcasterem a nadšencem starého i nového generativního umění.

10:40 - 11:10

CX v české e-commerce: 12 e-shopů, 60 testování a 400 hodin výzkumu

Jan Junek, Lead designer z agentury Proof & Reason, představí výsledky výzkumné studie, ve které mapujeme zákaznickou zkušenost s nákupem v českých e-shopech ze všech hlavních kategorií e-commerce. Studie založená na 60 kvalitativních testování, uživatelských denících a navazujícím kvantitativním ověření mapuje průchod nákupním procesem 12 velkých a středních e-shopů – od vložení do košíku až po rozbalení objednávky. Kde mají lidé největší problémy? Je lepší jednokrokový nebo vícekrokový košík? Platí, že čím jednodušší, tím lepší? A má smysl se dívat, jak to dělá Alza? Dostanete čerstvá (2024) data z reálných nákupů od skutečných zákazníků založená na více než 400 hodinách práce výzkumného týmu.

Jan Junek Jan Junek

UX konzultant

Proof & Reason

Jan Junek

Jan již více než 10 let pracuje jako architekt a designér webových stránek pro společnosti Hartmann-Rico, Generali, Sapeli, E.On a několik e-commerce klientů. V roce 2017 zvítězil jeho design pro společnost Sapeli v soutěži WebTop100 v kategorii B2C, přednáší na konferencích WebExpo, Czech Online Expo, E-shop Summit a dalších. Se svou ženou založil úspěšnou kavárnu/bar a s Martinem Žufánkem a Jaromírem 99 přivedli na svět limitovaný šumavský gin Hvozd.

11:10 - 11:40

Case studie aplikace Alive App

Mobilní aplikace Alive App umožňuje všem držitelům legendárních studentských kartiček ISIC mít svůj průkaz vždy po ruce a co nejlépe tak využívat všech jeho benefitů. V rámci naší případové studie vám představíme, jak jsme přistoupili k redesignu aplikace, který ve finále znamenal obrovský skok v použitelnosti Alive App a jejím hodnocení v rámci Apple Storu a Google Play.

Nam Do Hoai Nam Do Hoai

Art Director

Sherpas

Nam Do Hoai

Nam vystudoval obor Grafický design a vizuální komunikace na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze. Během své kariéry pracoval jako freelance grafický designer, designer v nadnárodnífirmě JLL a jako Head of Design ve firmě Mevris Group, kde měl na starosti produktový design, tak i brandovou komunikaci značky. V Sherpas se věnuje grafickému a UX / UI designu.

Marek Holub Marek Holub

GTS ALIVE

Marek Holub

Marek z pozice produktového manažera spravuje klíčové produkty GTS Alive, jako jsou mobilní aplikace a webové stránky a zajišťuje aby fungovaly v souladu s cíli, hodnotami a celkovou značkou společnosti. Spolupracuje s týmy tvořenými designéry, vývojáři a projektovými a marketingovými manažery, aby zajistil, že každý produkt zapadne do širšího ekosystému společnosti.

11:40 - 12:40

Oběd

12:40 - 13:10

Zákaznický výzkum v ČR – nevyužitá příležitost

Jak firmy přistupují k uživatelskému testování? Probereme, proč si firmy uživatelské testy cení, s jakými problémy se potýkají a jaké strategie používají, aby z testů vytěžily co nejvíce. Prezentace je určena všem, kdo chtějí pochopit, jak efektivně začlenit uživatelské testování do procesů své firmy a jaké kroky podniknout, aby z toho měli co největší užitek.

Martin Kopta Martin Kopta

Lead Designer

2FRESH

13:10 - 13:40

(Nejen) UX audit

Máte pocit, že by váš web mohl být efektivnější, ale nevíte, kde začít? Zde přichází na řadu UX audit, klíčový nástroj pro odhalení a řešení problémů spojených s uživatelským zážitkem.

Proč je výhodné provést UX audit?
1. Identifikace uživatelských problémů:
Tato analýza odhaluje, kde na webu uživatelé zažívají obtíže. Zaměřuje se na to, jak lidé interagují s klíčovými prvky stránky a identifikuje problematické oblasti.
2. Zvýšení konverzí:
Důraz je kladen na klíčové stránky ovlivňující konverzní procesy, s cílem provádět zásadní změny a nejen kosmetické úpravy.
3. Prevence odlivu zákazníků:
Někdy není potřeba lákat nové návštěvníky, ale udržet stávající. Odstranění překážek v uživatelském zážitku může prodloužit dobu strávenou na stránce a zvýšit celkový obrat.

Jiří Gédoš Jiří Gédoš

UX designer

PUXdesign.cz

Jiří Gédoš

Zkušený UX&UI designer s působením v brněnském Puxdesignu do roku 2019, zaměřený na uživatelský výzkum, analýzu řešení a návrh úprav. S více než 10letou praxí vytváří webové stránky pro tuzemské i zahraniční klienty, zabývající se širokým spektrem od malých prezentačních webů po rozsáhlé B2B portály.

13:40 - 14:10

UX digitálních produktů pro výrobní firmy

Navrhování UX digitálních produktů pro výrobní firmy přináší mnoho výzev. Je to názorový střet dvou světů. Jeden digitální a proměnlivý, druhý založený na dlouhodobém plánování a pomalých změnách. Návrh vyžaduje nutnost pojmutí značné hloubky znalostí z oblasti výroby a možností výrobků. Výsledkem však může být zrychlení procesů, ušetření administrativní práce, zvýšení atraktivnosti pro zákazníka nebo rychlost dodání cenové nabídky specificky konfigurovaného výrobku.

Jan Hanzelka Jan Hanzelka

COO

SKOUMAL

Jan Hanzelka

Honza v současné době zastává funkci COO ve studiu SKOUMAL. To co ho naplňuje je bourání překážek a stavění mostů mezi businessem, uživateli a technologiemi, čemuž se věnuje přes 7 let.

14:10

Předpokládaný konec konference