ExperienceU je specializovaná divize společnosti Dobrý web a zároveň přední česká agentura v oblasti UX. Agentura disponuje týmem špičkových odborníků a moderní testovací laboratoří, která je určená na organizaci focus groups, uživatelského testování webů, využití oční kamery, ale také pro testování konkrétních výrobků nebo předprodukčních vzorků.
Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.
Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.
Živě.cz je nejčtenější a nejstarší internetový magazín o informačních technologiích na českém internetu. Svým čtenářům přináší aktuální informace o hardwaru, softwaru, internetu, technologiích, byznysu a dalších oborech, které mají vazbu na IT.
MobilMania funguje od roku 2000 a zabývá se událostmi v oblasti mobilních telefonů, operátorů a komunikačních technologií. Publikuje podrobné testy, čtenáři mají k dispozici obsáhlý katalog mobilních telefonů, unikátní databázi snímků z fotomobilů a živé diskuzní fórum.
Hlavní činností Asociace UX (dříve Prague ACM SIGCHI) je směřovat, rozvíjet a formovat lokální UX trh s ohledem na zahraniční trendy a zkušenosti a zvyšovat povědomí veřejnosti o problematice HCI, UX. Občanské sdružení bylo pod názvem Prague ACM SIGCHI založeno v roce 1998. Do roku 2006 organizovalo zejména specializované odborné akce a přednášky. Po úspěchu první veřejné akce z této oblasti (Prague World Usability Day 2005), začali Katedra FEL ČVUT, Sun Microsystems a projekt Dobrý Web pořádat pravidelná veřejná setkání odborníků a zájemců o použitelnost.
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.