V současné době pracuje na katedře počítačové grafiky a interakce (ČVUT FEL) jako výzkumník a odborný asistent. Je vedoucím usability labu na ČVUT. Je spoluřešitelem řady mezinárodních výzkumných projektů financovaných Evropskou komisí (Mummy, ELU, i2home, VitalMind, AEGIS). Je místopředsedou lokální pobočky ACM SIGCHI. Jeho hlavním předmětem zájmu je problematika interakce uživatelů se speciálními potřebami (zejména zrakově postižení) a interakce ve speciálních prostředích (interaktivní televize, mobilní prostředí).
"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.
Jakub Franc má mnohaletou mezinárodní praxi v oblasti uživatelského výzkumu a vedení UX týmů. V současné době působí jako Director UX ve společnosti GoodData. V minulosti vedl výzkumné a designové týmy v AVG Technologies, rozvíjel uživatelský výzkum ve společnostech Sun Microsystems a Oracle, spoluzakládal agenturu ExperienceU. Jakub je původním vzděláním psycholog. Jeho doménou je kvalitativní uživatelský výzkum a jeho efektivní zapojení do vývoje produktů, techniky emočního designu, mezikulturní výzkum a v neposlední řadě evangelizace a rozvíjení UX kultury v korporátním prostředí. Jakub spoluvytvářel v tuzemsku ojedinělý studijní obor Interakce člověka s počítačem na FEL ČVUT. Kromě ČVUT přednáší jako host na několika tuzemských a zahraničních univerzitách.
Honza vyvíjí on-line produkty Lagardère Active ČR. O web se začal zajímat před 10 lety. Své zkušenosti získal jako freelancer a také jako řádný Forrest. Podílel se řešeních pro Skupinu ČEZ, GTS Czech Repulic, Komerční banku, McDonald's a spousty menších klientů.
Marek Chrenko se během studia na Fakultě informatiky MU v Brně věnoval zlepšení dostupnosti pro zrakově postižené v rámci projektu GATE. Po skončení školy se rozhodl vykročit mobilní cestou a momentálně pracuje pro společnost Inmite, kde se zabývá návrhem a vývojem smartphone aplikací. Rád experimentuje s HTML5, mobilním webem a padákem.
V České spořitelně pracuji jako specialista rozvoje webu - analytik, inovátor, kritik a samozvaný copywriter. Navrhuji webové aplikace, stála jsem u zrodu mnoha microsite a extranetů, a v posledních deseti letech i u každého redesignu webu ČS a několika dceřiných společností.
Juraj Jonek je marketingový specialista ve společnosti MOPET CZ, která na podzim loňského roku představila platební službu Mobito. Juraj stojí u Mobita od samého počátku založení společnosti a spolupodílel se jak na jeho vývoji, tak na uživatelské přívětivosti a grafické podobě. Juraj zastává názor, že při vývoji jakéhokoli produktu musí být na prvním místě uživatel a vše ostatní se tomu musí podřídit a respektovat to. Mobito má podle něho plnit roli „pomocníka“ pro koncového uživatele v oblasti placení a věří, že má šanci se stát plnohodnotnou alternativou hotovosti a platebních karet. Juraj vystudoval Fakultu managementu na Komenského univerzitě v Bratislavě a ve volném čase aktivně již několik let organizuje inspirativní konferenci TEDxPrague.
Jakub Karlec pomáhá firmám i startupům s designem. Je spolumajitel 2FRESH, společnosti, která dodává firmám UX designery a výzkumníky. Jako lead designer už 20 let navrhuje a testuje informační systémy, weby a aplikace. Pomáhal s designem nemocničních systémů, rozhraní v autech i zákaznických aplikací bank a operátorů. Design je podle Jakuba hlavně nástroj, který pomáhá byznysu – zlepšuje použitelnost produktů, zákaznickou spokojenost a pomáhá získávat nové klienty.
Jakub se jako čistokrevný freelancer kolem návrhu webů a aplikací pohybuje již 9. rokem a má za sebou přes 200 projektů pro více než 80 klientů. Naplno se věnuje UX a UI designu se širokou praxí a záběrem v klasickém i online marketingu. Věří, že ultimátním cílem UX designéra je vedení všech touchpointů mezi zákazníkem a brandem. Aktuálně pracuje především na projektech, které ho baví nebo posunují dále.
Lukáš Marvan se v prostředí Internetu aktivně pohybuje 12 let a v Seznamu pracuje od roku 2003, nejprve jako HTML kodér, poslední 4 roky pak v týmu návrhářů uživatelského rozhraní. Od října 2011 tento tým i vede. Jeho specializací je realizace testů použitelnosti a další metody uživatelského průzkumu, např. eye tracking. Studuje magisterský obor marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
V současnosti pracuje jako Vice President ve společnosti GoodData, kde má na starosti User Experience, technický produktový management a kreativní oddělení. Předtím byl pět let zaměstnán ve firmě AVG Technologies, kde byl zodpovědný za vybudování UX oddělení a UX strategii celé společnosti, pokrývající kompletní produktové portfolio: aplikace pro desktop (Windows a MacOS X), mobilní aplikace (Android a iOS) i cloudové služby pro podnikové zákazníky. Před AVG pracoval ve společnostech Sun Microsystems a Oracle. Jako senior manažer byl zodpovědný za mezinárodní UX tým. V minulosti dále např. vybudoval usability lab na ČVUT, čímž byly zároveň položeny základy pro první univerzitní UX obor v ČR; podílel se i na znovuobnovení Asociace UX a pořádání konference World Usability Day.
Nik has been involved in UI testing since the early 1990’s focusing largely on banking webs in both San Francisco and Prague. As a QA professional he pushed the ideas that quality includes usability, not just an acceptable list of known bugs and that designs should be tested early and often. Currently he working to build UX enthusiasm at Česká spořitelna.
Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.
Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.
Honza Průša je zodpovědný za weby České spořitelny. Stál u vzniku prakticky všech stránek, které dnes spořitelna provozuje. Je obchodním vlastníkem jejich webů, nejvíc ho ale baví jejich optimalizace a ověřování nových konceptů a hypotéz. Nadšeně AB testuje chování uživatelů, zjišťuje, co na stránkách funguje a rád se nechává výsledky experimentů překvapovat. Honza se webům věnuje už pětadvacet let. Těsně po roce 2000 tvořil první stránky Městského soudu v Praze, pak působil v iDNES jako produktový manažer pro nezpravodajské webové aktivity Mafry. V ČS pracuje už déle než třináct let.
Honza se řadu let věnuje frontendovým technologiím s důrazem na Adobe Flex platformu. Jako vlastník bankovní aplikace v České spořitelně, kde v současnosti pracuje, má na starosti řízení životního cyklu aplikace od časných projektových fází až po finální nasazení a provoz. Zároveň se stará o evangelizaci trendů v oblasti mobilních platforem a user experience.
Zkušenosti získal jako designér v českých portálech (Seznam, Centrum, Atlas) a ve vydavatelských domech (Novinky.cz, Mladá Fronta). Nyní pracuje v ČSOB jako interakční designer. Stará se o zlepšování uživatelského rozhraní skrze celé portfolio elektornických kanálů banky.