Tato akce již proběhla. Další akce UX Day 2025 se koná 20. 3. 2025.

Program

10:45 - 11:30

Tabulka strachu a podprahový wireframe

Workshop, založený na reálných zkušenostech z Mladé Fronty a ČSOB. Na praktických příkladech ukážeme způsoby, jak rozpohybovat Váš webový tým.

Marián Šimček Marián Šimček

UX designer

Marián Šimček

Zkušenosti získal jako designér v českých portálech (Seznam, Centrum, Atlas) a ve vydavatelských domech (Novinky.cz, Mladá Fronta). Nyní pracuje v ČSOB jako interakční designer. Stará se o zlepšování uživatelského rozhraní skrze celé portfolio elektornických kanálů banky.

11:35 - 12:15

Mockovací nástroje nebo Existuje život bez Balsamiqa?

Wireframy a mock-upy jaou prvním krokem při vzniku nového produktu, proto bychom je měli dělat kvalitně a efektivně. Workshop přinese přehled a použití aktuálních mockovacích nástrojů, které Vám můžou ulehčit život a zkvalitnit navrhovací proces. Jasná volba pro ty, kteří se na Balsamiq už nemůžou víc dívat.

Marek Chrenko Marek Chrenko

Inmite

Marek Chrenko

 Marek Chrenko se během studia na Fakultě informatiky MU v Brně věnoval zlepšení dostupnosti pro zrakově postižené v rámci projektu GATE. Po skončení školy se rozhodl vykročit mobilní cestou a momentálně pracuje pro společnost Inmite, kde se zabývá návrhem a vývojem smartphone aplikací. Rád experimentuje s HTML5, mobilním webem a padákem.

13:30 - 14:15

Když realita srazí UX na kolena...

Redesign webu v korporaci - kolikrát UX týmu podrazí nohy a proč. Na co se připravit a jak to ustát.

Petra Jeřábková Petra Jeřábková

Specialista rozvoje webu

Česká spořitelna

Petra Jeřábková

V České spořitelně pracuji jako specialista rozvoje webu - analytik, inovátor, kritik a samozvaný copywriter. Navrhuji webové aplikace, stála jsem u zrodu mnoha microsite a extranetů, a v posledních deseti letech i u každého redesignu webu ČS a několika dceřiných společností.

Honza Průša Honza Průša

Web guru

Česká spořitelna

Honza Průša

Honza Průša je zodpovědný za weby České spořitelny. Stál u vzniku prakticky všech stránek, které dnes spořitelna provozuje. Je obchodním vlastníkem jejich webů, nejvíc ho ale baví jejich optimalizace a ověřování nových konceptů a hypotéz. Nadšeně AB testuje chování uživatelů, zjišťuje, co na stránkách funguje a rád se nechává výsledky experimentů překvapovat. Honza se webům věnuje už pětadvacet let. Těsně po roce 2000 tvořil první stránky Městského soudu v Praze, pak působil v iDNES jako produktový manažer pro nezpravodajské webové aktivity Mafry. V ČS pracuje už déle než třináct let.