Reálné příklady – case study - redesignovaných webů významných společností. Důvodem k redesignu byly statistiky a sledování uživatelských chování. Jednoznačně vyplynulo, že cílové skupiny uvažují jinak a web je třeba jim přizpůsobit. Jak se na změny podle uživatelských přání dívají samotní klienti? A jak těžké či naopak snadné je „vnutit“ klientovi UX myšlení? Kolik důkazů je třeba předložit, aby začala změna? Obvyklé „střety zájmů“ klientů, uživatelů a internetových agentur v praxi. A samozřejmě ukázka výsledků.
Michal je „projekťák“ na slovo vzatý. Řídit internetový projekt dokáže snadno, sám totiž prošel pozicemi programátorů, IT specialistů a Javistů. Když k tomu přičteme jeho talent komunikace a řízení, vychází nám jasný úspěch na projekťáckém poli. V FG Forrest dokazuje svoji odbornost při každé příležitosti, primárně řídí vetší projekty pro významné klienty. Mediální zkušenost nabral i v televizním vysílání.