Prezentace bude pojednávat o tom, jak jsme navrhovali uživatelskou zušenost pro Mobito. Na počátku stála myšlenka, kterou tvůrci Mobita chtěli uvést v život. Z původního nápadu se stala skutečná věc, která spatřila světlo světa v polovině loňského roku. Od nápadu ke skutečnosti uplynulo několik let. A v této době se pracovalo na návrhu služby - aby plně respektovala uživatelskou zkušenost a která je v souladu s brandem Mobito. Logo, claim, barvy, jazyk komunikace, design aplikace, funkce služby, web - to vše je navrženo v souladu s uživatelskou zkušeností tak, aby z Mobita měl každý pocit, že se jedná o inovativní službu, která má lidem přinést pocit bezstarostosti ve světě placení.
Juraj Jonek je marketingový specialista ve společnosti MOPET CZ, která na podzim loňského roku představila platební službu Mobito. Juraj stojí u Mobita od samého počátku založení společnosti a spolupodílel se jak na jeho vývoji, tak na uživatelské přívětivosti a grafické podobě. Juraj zastává názor, že při vývoji jakéhokoli produktu musí být na prvním místě uživatel a vše ostatní se tomu musí podřídit a respektovat to. Mobito má podle něho plnit roli „pomocníka“ pro koncového uživatele v oblasti placení a věří, že má šanci se stát plnohodnotnou alternativou hotovosti a platebních karet. Juraj vystudoval Fakultu managementu na Komenského univerzitě v Bratislavě a ve volném čase aktivně již několik let organizuje inspirativní konferenci TEDxPrague.