Redesign webu v korporaci - kolikrát UX týmu podrazí nohy a proč. Na co se připravit a jak to ustát.
V České spořitelně pracuji jako specialista rozvoje webu - analytik, inovátor, kritik a samozvaný copywriter. Navrhuji webové aplikace, stála jsem u zrodu mnoha microsite a extranetů, a v posledních deseti letech i u každého redesignu webu ČS a několika dceřiných společností.
Honza Průša je zodpovědný za weby České spořitelny. Stál u vzniku prakticky všech stránek, které dnes spořitelna provozuje. Je obchodním vlastníkem jejich webů, nejvíc ho ale baví jejich optimalizace a ověřování nových konceptů a hypotéz. Nadšeně AB testuje chování uživatelů, zjišťuje, co na stránkách funguje a rád se nechává výsledky experimentů překvapovat. Honza se webům věnuje už pětadvacet let. Těsně po roce 2000 tvořil první stránky Městského soudu v Praze, pak působil v iDNES jako produktový manažer pro nezpravodajské webové aktivity Mafry. V ČS pracuje už déle než třináct let.