Již 25 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.
Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.
Živě.cz je nejčtenější a nejstarší internetový magazín o informačních technologiích na českém internetu. Svým čtenářům přináší aktuální informace o hardwaru, softwaru, internetu, technologiích, byznysu a dalších oborech, které mají vazbu na IT.
Hlavní činností Asociace UX (dříve Prague ACM SIGCHI) je směřovat, rozvíjet a formovat lokální UX trh s ohledem na zahraniční trendy a zkušenosti a zvyšovat povědomí veřejnosti o problematice HCI, UX. Občanské sdružení bylo pod názvem Prague ACM SIGCHI založeno v roce 1998. Do roku 2006 organizovalo zejména specializované odborné akce a přednášky. Po úspěchu první veřejné akce z této oblasti (Prague World Usability Day 2005), začali Katedra FEL ČVUT, Sun Microsystems a projekt Dobrý Web pořádat pravidelná veřejná setkání odborníků a zájemců o použitelnost.
Dobrý web vzdělává Česko v digitálním marketingu od roku 2004. Za tu dobu prošlo veřejnými kurzy přes 10.000 lidí a realizovány byly desítky kurzů šitých na míru podnikům s různými stupni digitální vyspělosti. Od roku 2021 je možné vzdělávat se ONLINE IHNED v rámci natočených kurzů. Dobrý web pořádá také akademii digitálního marketingu DigiAka, čtyřměsíční kurz, během něhož se účastníci seznámí se všemi klíčovými oblastmi digitálního marketingu. Na kurzech školí výhradně lektoři s každodenní praktickou zkušeností z oboru a s vedením školení.
ExperienceU je specializovaná divize společnosti Dobrý web a zároveň přední česká agentura v oblasti UX. Agentura disponuje týmem špičkových odborníků a moderní testovací laboratoří, která je určená na organizaci focus groups, uživatelského testování webů, využití oční kamery, ale také pro testování konkrétních výrobků nebo předprodukčních vzorků.
TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.