Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Pokud je značka dobrá, je živá. Otevírá vám dveře, do kterých chcete vstoupit, zvyšuje atraktivitu vaší nabídky a motivuje vaše partnery i zaměstnance. Silná značka navíc funguje jako záchranný kruh, který vám pomáhá udržet pozici firmy na trhu i v dobách ekonomické nestability. Dobrá značka je tedy něco jako rodinné stříbro, neztrácí hodnotu, pokud o ni pečujete.
Founder
Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.
Naše spotřebitelské návyky se radikálně mění. Přestáváme kupovat noviny a časopisy, rozhodnutí o nákupech činíme z tepla svých domovů, kdy před návštěvou kamenných obchodů děláme nejprve rešerši na internetu. Ve virtuálním prostoru jsme si zvykli hledat informace, testy a cenová srovnání. Klasické formáty reklamy nás otravují a snažíme si jim odolávat. Velmi atraktivní disciplínou s obrovským potenciálem se stává obsahový marketing. Ten, na rozdíl od “nucení" k nákupu, používá sofistikovanější metodu – pomocí kvalitního obsahu buduje se zákazníkem dlouhodobý vztah. A to tak, že mu poskytuje užitečné, relevantní nebo zábavné informace. Content marketingoví specialisté jsou schopni namíchat klientovi na míru celý ekosystém nástrojů: blogy, newslettery s infografikou, video-explainery – jednotlivé typy obsahu lze postavit jako z lega. A nemusíte nutně vyplýtvat všechny barevné kostičky jen proto, že je máte v krabici.
McShakespeare
David Shorf získal ostruhy jako zástupce šéfredaktora Lidových novin německé skupiny Mafra. V jeho vedení vydržel neuvěřitelných deset let a během nich získal cenné dovednosti, které oscilovaly mezi novinařinou a marketingem. Relaunchoval zpravodajský server lidovky.cz, který má dnes přes 800 000 unikátních návštěvníku. Po dlouholetém působení v klasických médiích (Prague Post, Týden, Euro, LN) našel výzvu v perspektivní oblasti content marketingu. Je mistrem obsahu a přípravy podkladů pro široké spektrum klientů.
Tak, jak se média historicky vyvíjela, se rozšiřoval i počet majitelů, kteří je ovládali a kontrolovali. Nejprve média ovládaly státy, pak velké mediální společnosti a dnes - zdá se - každý z nás. Nejen, že soukromé společnosti díky internetu mají možnost vytvářet si své vlastní média a obsah, ony cítí povinnost toho využít. Vznikají samostatné, dobře dotované a funkční portály, zcela v gesci firem. Proto platí, že "every company is a media company". Jaký vliv mají značky na informační společnost a jaký budou ještě do budoucna mít se dozvíte na přednášce.
Partner v McShakespeare
McShakespeare
Radim Jung pracuje ve světě médií už deset let. Dříve působil v reklamních agenturách, psal do novin, pracoval v parlamentu i v oblasti lobbingu a podnikové interní komunikace. V posledních pěti letech se intenzivně věnuje PR a převážně vztahům s médii v České republice a na Slovensku. Pro své klienty připravuje workshopy, tiskové konference a mediální tréninky. Příležitostně přednáší o komunikaci na vysokých školách a publikuje populárně-naučné články.
Majitel
Michal Kučera vystudoval práva na Univerzitě Karlově v Praze, po škole ale začal pracovat jako novinář. Byl ekonomickým redaktorem Lidových novin, posléze časopisu Euro. Jako reportér navštívil řadu zemí, kromě jiného Kongo a Rwandu. Věnoval se také oblasti PR a pracoval jako manažer oblasti Government Affairs pro skupinu Škoda Auto. V roce 2012 vytvořil vlastní značku Classic Shoes, která se věnuje výrobě a dovozu luxusních, zejména ručně šitých pánských bot z Anglie, USA a dalších zemí. Věnuje se také investičním projektům mimo ČR, zejména v Africe.
Founder
Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.
Partner v McShakespeare
McShakespeare
Radim Jung pracuje ve světě médií už deset let. Dříve působil v reklamních agenturách, psal do novin, pracoval v parlamentu i v oblasti lobbingu a podnikové interní komunikace. V posledních pěti letech se intenzivně věnuje PR a převážně vztahům s médii v České republice a na Slovensku. Pro své klienty připravuje workshopy, tiskové konference a mediální tréninky. Příležitostně přednáší o komunikaci na vysokých školách a publikuje populárně-naučné články.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Majitel
Michal Kučera vystudoval práva na Univerzitě Karlově v Praze, po škole ale začal pracovat jako novinář. Byl ekonomickým redaktorem Lidových novin, posléze časopisu Euro. Jako reportér navštívil řadu zemí, kromě jiného Kongo a Rwandu. Věnoval se také oblasti PR a pracoval jako manažer oblasti Government Affairs pro skupinu Škoda Auto. V roce 2012 vytvořil vlastní značku Classic Shoes, která se věnuje výrobě a dovozu luxusních, zejména ručně šitých pánských bot z Anglie, USA a dalších zemí. Věnuje se také investičním projektům mimo ČR, zejména v Africe.
McShakespeare
David Shorf získal ostruhy jako zástupce šéfredaktora Lidových novin německé skupiny Mafra. V jeho vedení vydržel neuvěřitelných deset let a během nich získal cenné dovednosti, které oscilovaly mezi novinařinou a marketingem. Relaunchoval zpravodajský server lidovky.cz, který má dnes přes 800 000 unikátních návštěvníku. Po dlouholetém působení v klasických médiích (Prague Post, Týden, Euro, LN) našel výzvu v perspektivní oblasti content marketingu. Je mistrem obsahu a přípravy podkladů pro široké spektrum klientů.