Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

18:00 - 18:10

Úvodní povídání

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:10 - 18:20

Jak YouTubeři ovlivňují nákupní rozhodnutí

Tomáš vám ukáže čerstvý výzkum toho, jak významným marketingovým nástrojem může být spolupráce s YouTubery. Také uvidíte, jak to s nimi vypadá globálně a jak vypadají aktuální pokusy značek.

Tomáš Pflanzer Tomáš Pflanzer

Head of Digital

Nielsen Admosphere

Tomáš Pflanzer

Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS (WPP), kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím, startupům a politickému marketingu. Miluje svůj iPhone, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.

18:25 - 18:55

YouTubeři vs. značky

Hvězdy YouTube představují zvláštní mix dosahu mnohdy překonávajícího tradiční média, statusu celebrit a zároveň i image kámošky či kámoše, co má stejné starosti jako jeho obdivovatelé. Petr vysvětlí tento fenomén přiblížením změny konzumace médií a vnímání reklamy generací Z. Poví i to, co se snese a nesnese v product placementu u YouTuberů. Představí ukázky českých i zahraničních kampaní vzniklých ve spolupráci s vlogery a navíc vám prozradí, co chtějí Youtubeři od značek a jaký způsob oslovování od firem a agentur vyloženě nesnáší.

Petr Michl Petr Michl

Šéfredaktor

Marketing Journal

Petr Michl

Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

18:55 - 19:05

Když mu dáte křídla, aneb Tuber klidně udělá opak toho na čem jste se dohodli

Jakub Ditrich Jakub Ditrich

Jednatel

ekolo.cz

Jakub Ditrich

Narozen 1973 jako býk. Vystudoval FAMU, vybudoval internetovou firmu Globe Internet (nyní Active 24). 2008 založil spol. ekolo.cz - propagátora elektrokol a výrobce značky AGOGS electric bikes - nejprodávanější elektrokola v ČR a SR. Elektromobilista a nepřítel zbytečného přemísťování.

19:05 - 19:20

Komerční obsah na Stream.cz

Seznam.cz je o rok starší než Google (1997) a Stream.cz je jenom o rok mladší než Youtube (2006). Již v pravěku online videa vznikaly na Streamu pořady cílené na online publikum, které měly své tváře a byly takovými „pravloggery“ nebo „prayoutubery“ nebo prostě „Streamery“. Na tom se nic nezměnilo kromě toho, že pořady jsou po všech stránkách profesionálnější a také je kromě klasického videospotu pre-roll financují i obsahové spolupráce se značkami, jež se nebojí experimentovat a s redakcí, která hledá cesty, jak obsah nekontaminovat komercí a zároveň naplnit očekávání inzerenta.

Dušan Gajdoštík

IPG Mediabrands

19:20 - 19:45

Rozhovor s Martinem Rotou

Co by to bylo za MARKETING MONDAY o YouTuberech, kdybychom tam žádného neměli. Petr Koubský si bude povídat s jedním z nejznámějších YouTuberů Martinem Rotou. Martin má několik kanálů (Naprosto Retardovaný, Věděcké kladivo, Ztráta Času, Lepší než pracovat) a celkem ho sleduje víc jak 200 000 odběratelů.

Martin Rota Martin Rota

YouTuber

Martin Rota

Martin je jedním z nejznámějších českých YouTuberů , má několik kanálů (Naprosto Retardovaný, Věděcké kladivo, Ztráta Času, Lepší než pracovat) a celkem ho sleduje víc jak 200 000 odběratelů.

19:45 - 20:30

Networking