Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Tomáš vám ukáže čerstvý výzkum toho, jak významným marketingovým nástrojem může být spolupráce s YouTubery. Také uvidíte, jak to s nimi vypadá globálně a jak vypadají aktuální pokusy značek.
Head of Digital
Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS (WPP), kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím, startupům a politickému marketingu. Miluje svůj iPhone, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.
Hvězdy YouTube představují zvláštní mix dosahu mnohdy překonávajícího tradiční média, statusu celebrit a zároveň i image kámošky či kámoše, co má stejné starosti jako jeho obdivovatelé. Petr vysvětlí tento fenomén přiblížením změny konzumace médií a vnímání reklamy generací Z. Poví i to, co se snese a nesnese v product placementu u YouTuberů. Představí ukázky českých i zahraničních kampaní vzniklých ve spolupráci s vlogery a navíc vám prozradí, co chtějí Youtubeři od značek a jaký způsob oslovování od firem a agentur vyloženě nesnáší.
Šéfredaktor
Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.
Jednatel
Narozen 1973 jako býk. Vystudoval FAMU, vybudoval internetovou firmu Globe Internet (nyní Active 24). 2008 založil spol. ekolo.cz - propagátora elektrokol a výrobce značky AGOGS electric bikes - nejprodávanější elektrokola v ČR a SR. Elektromobilista a nepřítel zbytečného přemísťování.
Seznam.cz je o rok starší než Google (1997) a Stream.cz je jenom o rok mladší než Youtube (2006). Již v pravěku online videa vznikaly na Streamu pořady cílené na online publikum, které měly své tváře a byly takovými „pravloggery“ nebo „prayoutubery“ nebo prostě „Streamery“. Na tom se nic nezměnilo kromě toho, že pořady jsou po všech stránkách profesionálnější a také je kromě klasického videospotu pre-roll financují i obsahové spolupráce se značkami, jež se nebojí experimentovat a s redakcí, která hledá cesty, jak obsah nekontaminovat komercí a zároveň naplnit očekávání inzerenta.
IPG Mediabrands
Co by to bylo za MARKETING MONDAY o YouTuberech, kdybychom tam žádného neměli. Petr Koubský si bude povídat s jedním z nejznámějších YouTuberů Martinem Rotou. Martin má několik kanálů (Naprosto Retardovaný, Věděcké kladivo, Ztráta Času, Lepší než pracovat) a celkem ho sleduje víc jak 200 000 odběratelů.
YouTuber
Martin je jedním z nejznámějších českých YouTuberů , má několik kanálů (Naprosto Retardovaný, Věděcké kladivo, Ztráta Času, Lepší než pracovat) a celkem ho sleduje víc jak 200 000 odběratelů.