Petr Houzar pracuje jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod (Mattoni, Magnesia, Aquila), Poděbradky, Dobré vody a Waldquelle. Dříve vedl inovativní marketing ve společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí, mobilní marketing, vztahy s vývojáři a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou kariéru započal v mediální agentuře Mindshare, kde mimo jiné odstartoval úspěšné působení společnosti Nike na regionálním poli sociálních médií. V loňském roce získal za kampaně pro značku Magnesia cenu Klient roku (od Digitální sekce AKA) a YouTube awards za nejlepší marketingové využití Youtube.
Patricia Neupauerová vystudovala Marketingovou komunikaci & PR a Mediální studia na Karlově Univerzitě. Médiím a mediálnímu plánování se zároveň 5 let věnovala v nadnárodním koncernu Unilever, kde zastřešovala mediální strategie pro značky Dove, Axe, Rexona, Magnum a jiné. Od roku 2011 pracuje v obchodním oddělení českeho Google, kde zodpovídá za online strategii značek zadavatelů z oboru Technology a FMCG. Specializuje se na mediální plánování, branding, a performance marketing.
Co-founder and Chief Product Officer, ex-Google, ex-Yahoo! product manager, launched multiple innovative and scalable products in the last 12 years, 3 granted and 3 pending patents, MS and BS in computer science, avid cricketer.