Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Honza je v Česku jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku. Na Facebooku utratil stovky milionů korun, nastavil tisíce kampaní. Ví, že pro úspěch reklamy na Facebooku nestačí jen kreativa nebo text, proto se svými klienty řeší i další oblasti online marketingu. Mezi jeho klienty patří velké i malé značky jako třeba Zoot, Under Armour, Rybízák, Protein&Co, Alkohol.cz nebo Čokolandie.
Aneta Benešová působí v Generali České pojišťovně od roku 2020, má na starosti komunikaci na sociálních sítích, správu obsahových webů a v roce 2021 rozjela v pojišťovně influencer marketing. S digitálním marketingem má více než 9 let zkušeností, než se vrhla do světa financí a pojišťovnictví, působila v ve firmách Nestlé a Philip Morris.
Petr společně s Markétou Kabátovou založili před 9 lety uLab, kde primárně pomáhají ecommerce a SAAS firmám exportovat do zahraničí a společně natočili i kurz PPC reklama strategicky. V uLab vede tým specialistů a pro firmy staví strategie, které propojují základy marketingu, data-driven pojetí a automatizaci.
Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.
Kudy se vydat? Ideálně tou nevyšlapanou cestou! Tak Veronika popisuje svůj životní i kariérní směr. Střední škola propagace a reklamy, redaktorka pro legendární Cosmopolitan, vysokoškolské studium filozofie a potom rovnýma nohama do malé digitální agentury Konektime. Společně se zakladateli, Tomášem Peterkou a Janem Šťastným, posouvají své klienty ve všech oblastech digitálního marketingu. Do Veroničiny stáje patří například Divadlo Ungelt, SkiResort ČERNÁ HORA-PEC nebo Festival francouzského filmu.
Vít Janda je spoluzakladatel a CEO marketingové agentury ShortPRO. V ShortPRO pomáhají firmám oslovit (nejen) mladou generaci a pokrýt kompletní produkci, správu sociálních sítí, influencery, UGC a výkonnostní marketing. Mezi jejich klienty patří značky jako Superzoo, Avène, Aukro, L'Oréal, O2, CityZen, Ochutnej Ořech a další.
Tomáš Jindříšek je Managing Partner skupin agentur DFMG (Digital First Marketing Group). V roce 2012 spoluzaložil agenturu Dark Side, která je nyní spolu s největší moravskou digitální agenturu PRIA a PR agenturou Insighters součástí holdingu DFMG. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Tomáš se marketingové komunikaci a internetu profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je člen prezidia Asociace komunikačních agentur. Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru a je zapojený do řady projektů ovlivňující pozitivně společnost. Mimo jiné je tajemníkem 2. ekonomická transformace, spolutvůrcem portálu csrd.cz - komunity kolem ESG a CSRD problematiky a spolu s Radkem Špicarem vytvořil platformu Evropavdatech.cz, která je jedna ze dvou nejlépe fungujících projektů na pozitivní ovlivňování Čechů týkají se Evropy a EU. Tomáš je zároveň koproducentem nejnavštěvovanějšího českého filmem posledních let – Zápisníku alkoholičky.
Již více než 20 let podniká ve světě fitness. Pracoval jsem jako osobní trenér a manažer fitness na zaoceánských lodích. Od roku 2006 je majitelem a ředitelem společnosti 3D FITNESS, která nastavuje nové standardy fitness v České republice. Školíme trenéry, realizujeme fitka, pořádáme kongresy. Vytváříme prostředí, které inspiruje k pohybu.
Markéta je majitelka agentury uLab, se kterou pomáhá českým firmám expandovat na zahraniční trhy, především díky výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Ve světě výkonnostního marketingu se pohybuje přes deset let. Začínala praxí na svém vlastním e-shopu, vybudovala mezinárodní tým Webnode a prošla si i Googlem, kde se starala o technologické exportní klienty. Markéta v letošním ročníku dohlíží na kategorii Výkonnostní kampaň roku.
Dan je zakladatelem digitální agentury Fragile Media, která funguje již přes třináct let. Ještě daleko déle se pohybuje ve světe digitálního marketingu a především nákupu médií. Dan získal ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100 za rok 2019 a v rámci tohoto ročníku má na starosti kategorii Brandová kampaň.
Jakub Karlec pomáhá firmám i startupům s designem. Je spolumajitel 2FRESH, společnosti, která dodává firmám UX designery a výzkumníky. Jako lead designer už 20 let navrhuje a testuje informační systémy, weby a aplikace. Pomáhal s designem nemocničních systémů, rozhraní v autech i zákaznických aplikací bank a operátorů. Design je podle Jakuba hlavně nástroj, který pomáhá byznysu – zlepšuje použitelnost produktů, zákaznickou spokojenost a pomáhá získávat nové klienty.
Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.
Jan je specialista na digitální komunikaci. Má zkušenosti v oblasti email marketingu a CDP. Klientům z oblastí e-commerce, travel a media pomáhá optimalizovat a automatizovat marketingovou komunikaci. Je zakladatelem digitální agentury Data Club.
Daniel vystudoval Unicorn College. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji metodiky Revenue Operations.
Jan Řebíček vede strategický, kreativní a datový tým o skoro 20 členech ve společnosti Digital First Marketing Group. Specializuje se na tvorbu komplexních komunikačních strategií. Má více než 8 let zkušeností nejen v digitálním marketingu a vedení lidí.
Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.
Ruslan sám se prezentuje slovy, která přesně charakterizují jeho přístup k životu i práci: buduje, vytváří, inspiruje, investuje a tvrdě dře. Společně s Adamem Rožánkem vybudovali Trenýrkárna.cz od nuly až do současného největšího e-shopu s pánským spodním prádlem v ČR a e-shopy v dalších 22 zemích. Podařilo se jim vzkřísit českou značku spodního prádla Styx, představili také vlastní značku Nedeto, a letos se jim podařilo zachránit českou značku Pietro Filipi.
Ruslan se intenzivně věnuje nejen přednáškám a konferencím, na kterých přednáší, ale také předávání svých cenných zkušeností mladé generaci. Mimo jiné je i v posledních týdnech velmi známou mediální osobností, jelikož se snaží o edukaci v problematice čínských e-shopů a jejich mnohdy nezákonných praktik.
Ondřej se v prostředí online marketingu pohybuje od roku 2016. Založil agenturu INBORN, vedl Performance oddělení a později Research & Develpoment Director v síťové agentuře Adexpres. Posledních několik let se jako Google Partners certifikovaný trenér věnuje lektorské činnosti v oblasti videoreklamy. Byl šéfem marketingu v celosvětově uznávané a oceňované firmě Prusa Research a působil také v Alze, kde se podílel na inovaci datového ekosystému a pomáhal s kampaněmi v online i offline marketingovém týmu. Ondřej je garantem kategorie Výkonnostní reklama.
Petr je ředitelem agentury WOO. Ta odbavila více jak 1000 influencerských kampaní v 7 zemích. Pořádá největší konferenci o influencer marketingu s názvem INFLUCON a již osmým rokem kultivuje a vzdělává odbornou veřejnost v tomto odvětví.
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
Honza je ředitelem a spoluzakladatelem digitální agentury Digital Deers, dříve známé jako Bpromotion, která už 13 let pomáhá svým klientům vytvářet úspěšné kampaně, digitální produkty a služby. Za zmínku stojí například projekt "Předplatné vín" pro Rodinné vinařství Skoupil, který zvítězil ve své kategorii v soutěži EFFIE ČR v roce 2021.
Denisa je seniorní e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Klientům se věnuje v rámci e-mail marketingových služeb, kdy přemýšlí nad nejlepší e-mail marketingovou strategií a dává dohromady automatizované kampaně, které jsou zaměřené na výkon. Mezi její další dovednosti patří kódování a grafika.
Štěpánka Vílová je zkušená manažerka s 15 letou praxí v e-commerce. Prošla si start-upy i korporacemi, kde vedla různě velké týmy a podílela se na prodeji širokého spektra produktů. Má za sebou zajímavé projekty v oblasti marketingu, věrnostních programů, produktových strategií a integrací. Zkušenosti sbírala i v maloobchodě a omnichannel strategiích. V posledních letech působí jako komerční ředitelka, propojuje obchod a marketing a pomáhá firmám s krizovým a strategickým managementem. Její vášní je práce s lidmi a objevování talentů.
Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.
Helenu v dětství a během dospívaní bavily tři věci: přemýšlení, psaní a péče o zvířata. Veterinářkou se nestala, ale schopnost dobře a rychle chápat věci a psát o nich ji vydržela. Díky vrozené empatii se dokáže dobře vcítit do byznysu klienta i do lidí, kteří ho využívají. Jako textařka a UX designérka pracovala v několika agenturách i korporátech.