Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
S rychlým rozvojem generativní AI, jako jsou pokročilé jazykové modely a AI nástroje pro obsahovou tvorbu, se SEO dostává do nové éry. Tato přednáška zkoumá, jak AI mění vyhledávací algoritmy a zda mohou technologie, které generují obsah automaticky, nahradit tradiční SEO strategie. Diskutujeme, zda SEO, jak ho známe, přežije, nebo jestli ho generativní AI posune směrem k novým metodám optimalizace.
CEO & SEO
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
Zaměříme se na to, jaké postupy volit při integraci AI do designu digitálních produktů z pohledu uživatelského zážitku. Probereme, jak zajistit, aby AI funkce byly intuitivní, přístupné a skutečně řešily potřeby uživatelů, aniž by působily rušivě nebo komplikovaně. Probereme také, jak řešit AI-driven interakce, které přináší hodnotu a zároveň udržují důvěru uživatelů daných produktů.
Spolumajitel
Jakub Karlec pomáhá firmám i startupům s designem. Je spolumajitel 2FRESH, společnosti, která dodává firmám UX designery a výzkumníky. Jako lead designer už 20 let navrhuje a testuje informační systémy, weby a aplikace. Pomáhal s designem nemocničních systémů, rozhraní v autech i zákaznických aplikací bank a operátorů. Design je podle Jakuba hlavně nástroj, který pomáhá byznysu – zlepšuje použitelnost produktů, zákaznickou spokojenost a pomáhá získávat nové klienty.
Jak zasáhla umělá inteligence do exekuce influencerských kampaní a co s influencerským trhem dělají velké značky jako Trendyol nebo TEMU?
CEO
Petr je ředitelem agentury WOO. Ta odbavila více jak 1000 influencerských kampaní v 7 zemích. Pořádá největší konferenci o influencer marketingu s názvem INFLUCON a již osmým rokem kultivuje a vzdělává odbornou veřejnost v tomto odvětví.
Měli jsme tu dobu webu 2.0, dobu digitální, dobu post-digitální a nyní je doba nesoustředěnosti. Dočíst mail nebo WhatsApp zprávu, natož na ně odpovědět, to je čím dále tím nereálnější. Známe to všichni. Focus všech zúčastněných klesá.
Časy, kdy největším problémem bylo naučit se delegovat, jsou nenávratně pryč. Dnes se snaží kdokoliv odelegovat cokoliv, případně problémy takzvaně vyghostovat. Tvářit se, že neexistuje a ony zmizí.
A do toho se snažíte prodat nebo prosadit svůj projekt. Často končí u korporátního čaroděje třetí kategorie, u kterého také umřou.
Jaké kanály stále fungují, je třeba plošný nebo individuální nálet? Jak prosadit svůj projekt u CEO?
Konkrétní tipy, návody a metody „šustění“ nebo „narušení fenoménem“.
Přednášející v rámci svého působení v agentuře DFMG vytváří inovativní projekty pro leadery a zároveň působí jako tajemník projektu 2. ekonomická transformace, kde spolupracuje s předními podnikateli a podnikatelkami a CEO. Zároveň je koproducentem filmu Zápisník alkoholičky, který i díky použití těchto principů, se stal v kině nejnavštěvovanějším českým filmem posledních let.
Managing Partner
Tomáš Jindříšek je Managing Partner skupin agentur DFMG (Digital First Marketing Group). V roce 2012 spoluzaložil agenturu Dark Side, která je nyní spolu s největší moravskou digitální agenturu PRIA a PR agenturou Insighters součástí holdingu DFMG. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Tomáš se marketingové komunikaci a internetu profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je člen prezidia Asociace komunikačních agentur. Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru a je zapojený do řady projektů ovlivňující pozitivně společnost. Mimo jiné je tajemníkem 2. ekonomická transformace, spolutvůrcem portálu csrd.cz - komunity kolem ESG a CSRD problematiky a spolu s Radkem Špicarem vytvořil platformu Evropavdatech.cz, která je jedna ze dvou nejlépe fungujících projektů na pozitivní ovlivňování Čechů týkají se Evropy a EU. Tomáš je zároveň koproducentem nejnavštěvovanějšího českého filmem posledních let – Zápisníku alkoholičky.
Efektivní zákaznická retence je klíčovým faktorem růstu v konkurenčním prostředí e-commerce, a Notino, jeden z předních evropských e-shopů v oblasti kosmetiky, má bohaté zkušenosti s udržováním a rozšiřováním své zákaznické báze na různorodých evropských trzích. V rámci přednášky se zaměříme na tipy a strategie, jak vytěžovat zákaznickou bázi s ohledem na specifika jednotlivých trhů, kulturní rozdíly a lokální chování spotřebitelů. Zjistíte, jak Notino používá data-driven přístup k retenci, jak personalizuje komunikaci a jak využívá moderní nástroje k udržení loajality zákazníků v dynamickém evropském prostředí.
Web & Innovations Director
Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.
Co se vám vybaví, když se řekne interní komunikace? Společné firemní snídaně? Tipy na to, jak zvládat nucený home-office v době covidu? Někoho, kdo do firmy posílá maily s tím, kde si vyzvednout stravenky a jak pracovat s novým interním systémem? Nebo máte v interní komunikaci parťáka, který vám v těžkých business dobách pomůže nešlápnout vedle? Pokud nemáte vedle sebe spolehlivého člověka na interní komunikaci, nabídnu vám inspiraci, jak se (ne)zachovat v těžkých časech. Ukážeme si ji na třech příkladech. Hromadné propouštění. Výběr dobrovolného členského příspěvku na činnost komunity / neziskovky. A co s eventem, který musíte zrušit. Podobné situace vás po tomhle talku už nezastihnou nepřipravené.
Komunikační stratég
Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.
Přínosnost reklamních kampaní se v online prostředí tradičně vyhodnocuje s pomocí atribučního modelování. To ale naráží na celou řadu omezení, které neumí překonat už z principu. Anonymní uživatelé chodí náhodně z různých zařízení, polovinu kanálů neumíme vůbec měřit – a pokud ano, tak se stejně většina cookies a jiných dat ztratí nebo zablokuje. Marketing Mix Modeling k tomu přistupuje z úplně jiné strany a s podobnými problémy se umí dobře popasovat. Co je to, jak to funguje, pro koho je to vhodné a kdy se to naopak vůbec nehodí?
Partner & CPO Taste
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.
Tento rok přinesl pro jednotlivé disciplíny online reklamy mnoho výzev zejména v oblasti sběru dat a vyhodnocování kampaní. V naší přednášce se zaměříme na to, jak co nejefektivění číst data, které máme momentálně k dispozici a neochuzovat se zbytečně o možnosti optimalizace našich kampaní.
Spoluzakladatel
Petr společně s Markétou Kabátovou založili před 9 lety uLab, kde primárně pomáhají ecommerce a SAAS firmám exportovat do zahraničí a společně natočili i kurz PPC reklama strategicky. V uLab vede tým specialistů a pro firmy staví strategie, které propojují základy marketingu, data-driven pojetí a automatizaci.
CEO
Markéta je majitelka agentury uLab, se kterou pomáhá českým firmám expandovat na zahraniční trhy, především díky výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Ve světě výkonnostního marketingu se pohybuje přes deset let. Začínala praxí na svém vlastním e-shopu, vybudovala mezinárodní tým Webnode a prošla si i Googlem, kde se starala o technologické exportní klienty. Markéta v letošním ročníku dohlíží na kategorii Výkonnostní kampaň roku.
Před rokem jsme se schopnostem AI v češtině mohli zasmát, letos už je v několika krocích schopná připravit článek k téměř finální editaci. Jak si vytvořit vlastního AI textaře na základě ChatGPT-4o, co od něj čekat a na co naopak nespoléhat. Pořád platí, že dobrého copywritera AI nenahradí. Ale už mu dokáže hodně pomáhat.
Head of Content
Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.
V digitálním marketingu, kde se pozornost publika měří v sekundách, se krátké formáty staly nezbytnou součástí marketingového mixu. Jak se trendy vyvíjely, kam směřujeme a jak je možné efektivně použít tento typ obsahu k oslovení zákazníků? Dozvíte se, proč jsou krátké formáty ideální pro dnešní přehlcené publikum a jak mění způsoby interakce se zákazníky. Získáte konkrétní tipy, jak tento formát začlenit do své strategie a zvýšit tak nejen povědomí o vaší značce, ale také loajalitu zákazníků a konverze.
Group CEO
Vít Janda je spoluzakladatel a CEO marketingové agentury ShortPRO. V ShortPRO pomáhají firmám oslovit (nejen) mladou generaci a pokrýt kompletní produkci, správu sociálních sítí, influencery, UGC a výkonnostní marketing. Mezi jejich klienty patří značky jako Superzoo, Avène, Aukro, L'Oréal, O2, CityZen, Ochutnej Ořech a další.
Dnes nastaví kampaně na Meta skoro každý, a díky automatizaci a AI budou klikači jen nákladem. Budoucnost je v širším pohledu: přesahy do UX, pochopení strategií, důležitosti retence a testování. Meta specialista by měl umět zapojit reklamy do byznysové strategie. Představím tři klíčové pilíře, podložené reálnými daty a případovými studiemi, které by měl zvládat, aby v roce 2025 přinášel hodnotu.
Specialista na výkonnostní Facebook reklamu
Honza je v Česku jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku. Na Facebooku utratil stovky milionů korun, nastavil tisíce kampaní. Ví, že pro úspěch reklamy na Facebooku nestačí jen kreativa nebo text, proto se svými klienty řeší i další oblasti online marketingu. Mezi jeho klienty patří velké i malé značky jako třeba Zoot, Under Armour, Rybízák, Protein&Co, Alkohol.cz nebo Čokolandie.